Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookista, voiko nähdä jos joku käy katsomassa profiilia?

Vierailija
17.09.2016 |

Tällaisia huhujahan liikkuu. Että ne stalkkaajat ilmestyvät kaveriehdotuksiin yms. yms.

Mutta niin, onko totta? :D

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chromelle oli joskus semmoinen lisäosa, joka näytti ne. Kokeilin ja minua stalkkasivat lähinnä lähi-itäläiset jätkät.

Vierailija
4/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kaveriehdotuksiin ilmestyy jos usein käyt stalkkaan. Kannattaa tehdä valeprofiili jos olet kovakin stalkkaaja.

Vierailija
5/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että tuo kaveriehdotus stalkkaus homma pitää paikkansa.. Teen keikkaduunia ja muutaman kerran on kaveriehdotuksiin tullut niiden paikan esimiehet joissa olen käynyt heittämässä keikkaa, ja ei yhtään yhteistä kaveria? Sekä aiemmin on tullut edellisestä vakkariduunista vakio asiakkaiden kasvoja.. Eikä yhtään yhteistä kaveria.

Vierailija
6/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahhahaaa. :D No nyt oli kyse ihan yhdestä kerrasta, mut olishan se aika noloa jäädä kii kun monta kertaa viikossa nähdään, vaikkei sillai puhutakaan. Utelias, minäkö. :D  - ap

Vierailija
7/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkaajat tulevat kaveriehdotuksiin. Huomasin sen käytännössä, kun aloitin uudessa työpaikassa enkä ollut kenenkään työkaverin Facebook-kaveri enkä merkinnyt työpaikkaa tietoihini tms. Silti pari työkaveria tuli aika pian kaveriehdotuksiin.

Vierailija
8/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan totta? Voi helvetti...

Vierailija
9/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, on kokeiltu juttu.

Vierailija
10/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu että tuo kaveriehdotus stalkkaus homma pitää paikkansa.. Teen keikkaduunia ja muutaman kerran on kaveriehdotuksiin tullut niiden paikan esimiehet joissa olen käynyt heittämässä keikkaa, ja ei yhtään yhteistä kaveria? Sekä aiemmin on tullut edellisestä vakkariduunista vakio asiakkaiden kasvoja.. Eikä yhtään yhteistä kaveria.

Toi esimieshomma saattaa tulla siitä, että käytät facea puhelimella ja sulla on puhelimessa niiden esimiesten numerot. Mulla nimittäin kävi näin enkä keksinyt muuta selitystä + pomoa tuskin kiinnosti stalkata minua, hyvä kun ties mun nimen.

-ap

Vierailija
11/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin luentosalissa facebookin. Kaveriehdotuksiin tuli lähellä istuvia tuntemattomia. Eli sijainti vaikuttaa aika paljon.

Vierailija
12/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stalkkaajat tulevat kaveriehdotuksiin. Huomasin sen käytännössä, kun aloitin uudessa työpaikassa enkä ollut kenenkään työkaverin Facebook-kaveri enkä merkinnyt työpaikkaa tietoihini tms. Silti pari työkaveria tuli aika pian kaveriehdotuksiin.

Eikä myöskään yhteisiä kavereita, joiden perusteella suurin osa ehdotuksista taitaa tulla.

Vierailija
13/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on vanha kikka ja toimii. Kirjoitat kapitaaleilla STALK oman profiilisi statusosaan ja saat listan ihmisistä, jotka ovat katsoneet profiiliasi viimeisen kahden viikon aikana. Tää on joku lisätty koodausjuttu FB:ssä, harva kai siitä aiemmin tiesi, mutta nykyään kai ihan yleisesti tiedossa monella. 

Vierailija
14/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen sijaintitiedot ne tuntemattomien kaveritarjoukset generoi, ei mikään muu.

Vierailija
15/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli kaveriehdotuksiin nuori avustava kandikundi kun olin käynyt hammaslääkärillä operaatiossa - en jotenkin jaksa uskoa, että hän olisi käynyt väijymässä profiiliani, joten uskon tuohon sijaintitietojuttuun. 

Vierailija
16/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimen sijaintitiedot ne tuntemattomien kaveritarjoukset generoi, ei mikään muu.

Miten ex ilmestyy säännöllisesti ehdotuksiin, vaikka klikkaan pois. Enkä käytä sijaintia eikä ole yhteystiedoista.

Vierailija
17/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän on vanha kikka ja toimii. Kirjoitat kapitaaleilla STALK oman profiilisi statusosaan ja saat listan ihmisistä, jotka ovat katsoneet profiiliasi viimeisen kahden viikon aikana. Tää on joku lisätty koodausjuttu FB:ssä, harva kai siitä aiemmin tiesi, mutta nykyään kai ihan yleisesti tiedossa monella. 

Oho, näköjään ex käynyt 5 kertaa katsomassa profiiliani viime viikolla, just joo... Menee silläkin sitten parisuhteessaan hyvin hah. 

Vierailija
18/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, näköjään ex käynyt 5 kertaa katsomassa profiiliani viime viikolla, just joo... Menee silläkin sitten parisuhteessaan hyvin hah. 

Jaaaa siis miten tämä muka toimii? Yritin googlettaa mutta en löytänyt tästä juttua.

Vierailija
19/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan tuo ohje jo oli, mulla ainakin toimii. Aika outoja tyyppejä kyllä osa ja pari sukulaista listassa. 

Vierailija
20/49 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

firefoxiin on vieläkin saatavissa lisäosa whofaced. Näyttää viimeisen 30 päivän ajalta profiilissasi käyneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi