Omituiset turn-offit
Mua ällöttää M Roomin palveluja käyttävät miehet, tosi iso turn-off. Ystävän kanssa juteltiin ja hänestä tuo oli tosi outo. Mitä teiltä löytyy?
Kommentit (29)
Mies, jonka on vaikea tehdä päätöksiä. Esim. miettii useita minuutteja minkä takeaway-annoksen ottaa. Tämän vaikean päätöksen kruunaa se, että miettii ainakin 4 sekuntia, haluaako kuitin vai ei. Noooooööööönoooooooo -- eee-een.
Kulmakarvat. Ei saa olla liian paksut eikä liian ohuet eikä liian laitetut.
t. mies
Omituisimmat? Tietyt nimet, punakat kasvot, intoilu talviurheilusta, ohuet kulmakarvat.
Luomi minun silmään "väärässä" paikassa. Alkaa häiritä ja sitten sitä esmes petikammaripuuhissa keskittyy vai sen luomen tuijottamiseen. Fiiliksethän siinä menee.
Sitten yks ihan hetero tuttu kävelee tosi hintahtavasti, en osaa edes selittää. Tikuttavalla askeleella perse keikkuen ja kädet länköttää ihmeellisesti. Oli turn off, koska en kehdannut kulkea hänen kanssaan julkisilla paikoilla.
Onhan näitä!
Lyhyet hiukset miehellä. Kuulemma outoa.
Nihilismi. "Ei voi tietää mitkä on oikeita mielipiteitä (uskonnosta, politiikasta, elämäntarkoituksesta...) joten eipä kannata uskoa mihinkään".
Itse näen, että jos ihmistä ei ohjaa sen omat itse valitsemat periaatteet, sitä ohjaa joku muu.
Naisena puhuttelu. Yksi opiskelijatuttu, siis tyyppi jonka tapasin toista kertaa kun sattuu olemaan samalla kurssilla, puhutteli minua "katos nyt nainen". Miesvaltainen ala ja olen ryhmän ainoa nainen, mutta hei cmon... Ihan tuntematon tyyppi, omilta luokkakavereilta toi menisi huumorin piikkiin mutta tuntemattomalta vain ällöttävää. Jotenkin sukupuolta alleviivaavaa.