Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituiset turn-offit

Vierailija
17.09.2016 |

Mua ällöttää M Roomin palveluja käyttävät miehet, tosi iso turn-off. Ystävän kanssa juteltiin ja hänestä tuo oli tosi outo. Mitä teiltä löytyy?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena puhuttelu. Yksi opiskelijatuttu, siis tyyppi jonka tapasin toista kertaa kun sattuu olemaan samalla kurssilla, puhutteli minua "katos nyt nainen". Miesvaltainen ala ja olen ryhmän ainoa nainen, mutta hei cmon... Ihan tuntematon tyyppi, omilta luokkakavereilta toi menisi huumorin piikkiin mutta tuntemattomalta vain ällöttävää. Jotenkin sukupuolta alleviivaavaa.

Vierailija
22/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jonka on vaikea tehdä päätöksiä. Esim. miettii useita minuutteja minkä takeaway-annoksen ottaa. Tämän vaikean päätöksen kruunaa se, että miettii ainakin 4 sekuntia, haluaako kuitin vai ei. Noooooööööönoooooooo -- eee-een.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvat. Ei saa olla liian paksut eikä liian ohuet eikä liian laitetut.

t. mies

24/29 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisimmat? Tietyt nimet, punakat kasvot, intoilu talviurheilusta, ohuet kulmakarvat.

Vierailija
25/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut ylähuuli miehellä.

Vierailija
27/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomi minun silmään "väärässä" paikassa. Alkaa häiritä ja sitten sitä esmes petikammaripuuhissa keskittyy vai sen luomen tuijottamiseen. Fiiliksethän siinä menee.

Sitten yks ihan hetero tuttu kävelee tosi hintahtavasti, en osaa edes selittää. Tikuttavalla askeleella perse keikkuen ja kädet länköttää ihmeellisesti. Oli turn off, koska en kehdannut kulkea hänen kanssaan julkisilla paikoilla.

Onhan näitä!

Vierailija
28/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset miehellä. Kuulemma outoa.

Vierailija
29/29 |
18.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nihilismi. "Ei voi tietää mitkä on oikeita mielipiteitä (uskonnosta, politiikasta, elämäntarkoituksesta...) joten eipä kannata uskoa mihinkään".

Itse näen, että jos ihmistä ei ohjaa sen omat itse valitsemat periaatteet, sitä ohjaa joku muu.