Maistoin äsken noita Fazerin Travel suklaita kahtaa eri makua
Valkosuklaa jossa vadelmaa ja lakritsia ja toinen oli minttu jossa jotain suklaakarkkeja sisällä. Ihan sairaan hyviä! Seuraavaks ostan niitä kahta muuta makua. Nämä ainakin on tosi hyviä, nammm :)
Harmi vaan kun ei myydä 200gramman levyinä!
Kommentit (10)
Kuulostaa hyvältä :p Asun ulkomailla joka lakritsa on kiven alla. Testasin Ricolan lakritsapastilleja jotka on ihan ok.
Mä en taas tykännyt yhtään siitä valkosuklaasta. Liian voista. Jotain muutakin lajia maistoin, mutten oikein tykännyt. Hyvä, että menee kaupaksi ja joku tykkää!
Mulle oli pettymys nuo Travel-suklaat.
Se keksijuttu on yks mun lempparisuklaista. Noita apn maistamia en ookaan maistanut vielä.
en tykkää normisti valkosuklaasta juuri lainkaan.. mut travelin se valkosuklaa-lakritsi-vadelma on taivaallista :P
Vierailija kirjoitti:
Se keksijuttu on yks mun lempparisuklaista. Noita apn maistamia en ookaan maistanut vielä.
Minäkään en ole noita travel-makuja maistanut, mutta tuo mainitsemasi keksi-crisp on aivan syntisen hyvää. Syön sitä ihan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
en tykkää normisti valkosuklaasta juuri lainkaan.. mut travelin se valkosuklaa-lakritsi-vadelma on taivaallista :P
Niin on, todella hyvää minustakin. Olen syönyt kaikkia yhden levyn, mutta vain tämä Köpis jäi mulle himoherkuksi.
Kahta, ei kahtaa. Kaksi -> kahta.
Monta, ei montaa. Moni -> monta.