Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen ollut yksin jo 12 vuotta. Lapset on teinejä ja aikaa alkaa olemaan myös itselle. En kaipaa miestä mihinkään vaan viihdyn oikein hyvin itsekseni. Moni ihmettelee miksen ole pariutunut uudelleen. Minusta nykyisen vapauden menettäminen olisi idioottimaista.
Yh 38

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Täällä toinen. Tosin olen jo vanha, 53. Olen ollut yksin 20 vuotta. Kukaan ei enää ihmettele yksinoloani, nuorempana kyllä. En enää edes tietäisi, mitä sillä ukolla tekisi.😊

Vierailija

Täällä myös. Ihanaa kun saa itse päättää omista asioistaan ja keskittyä lapsiin (jotka ei enää kohta ole lapsia..).

Kakkoselle: tietenkin yh voi olla sinkku, miksi sitä ihmettelet? Luuletko että sinkku on sama kuin neitsyt?

Vierailija

Hassua. MInä en ole koskaan kokenut, että menettäisin vapauttani parisuhteessa. Päinvastoin vapauteni on lisääntynyt, kun minulla on käytössäni myös kumppanini resurssit. En esimerkiksi tykännyt matkustamisesta, ennen kuin tapasin eksäni. Hän opetti minut nauttimaan siitä, ja nyt maailma on minulle paljon avoimempi. Myös mahdollisuus jakaa välttämättömät menot kahden kannettavaksi lisää taloudellista vapautta.

Huonoista parisuhteista minulla ei tosin ole kokemusta.

Vierailija

Siis on itsekäs jos viihtyy omissa oloissaan eikä kaipaa siihen ketään?

Kun näitäkin juttuja tällä palstalla lueskelee, varmistuu entistä enemmän päätös koskaan aloittamasta minkäänlaista suhdetta. Senverta idiootteja tuntuu olevan suurinosa näiden kirjoittajien avio- tai miesystävät. Kakarat järjestään älyvapaita mesoojia.

Aivan parasta on olla omissa kuvioissaan. Mä nautin kun ei tarvitse kenenkään ailahteluiden ja mielipiteiden mukaan elää. Voi itse päättää menemisensä ja tulemisensa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kun näitäkin juttuja tällä palstalla lueskelee, varmistuu entistä enemmän päätös koskaan aloittamasta minkäänlaista suhdetta. Senverta idiootteja tuntuu olevan suurinosa näiden kirjoittajien avio- tai miesystävät.
Miksi kukaan avaisi ketjun siitä, miten kivaa parisuhteessa on? Vain ongelmissa on keskusteltavaa. Siksi ei tosiaankaan kannata pitää näitä tämän palstan valitusketjuja edustavana otoksena siitä, minkälaista parisuhteessa oleminen on.

Lainaus:
Mä nautin kun ei tarvitse kenenkään ailahteluiden ja mielipiteiden mukaan elää. Voi itse päättää menemisensä ja tulemisensa.
Näin minäkin olen toiminut kaikissa parisuhteissani. En ole koskaan ajatellut, että tuo olisi mahdollista vain sinkkuna. -8

Vierailija

Itse ne kyllä haluaisi elää ilman miestä ja tarvitsen miestä esim seksiin. Ei mikään masturbointi yms voita yhdyntää miehen kanssa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat