Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamppailulajin aloitus aikuisiällä?

Vierailija
17.09.2016 |

Korealainen tae kwon do kiinostaisi. Olen vajaa 30v nainen, toinen raskaus puolivälissä. Vuoden päästä alkaisi taas alkeiskurssi minun kotikaupungissa. Vahvuuksiani on venyvyys ja periksiantamattomuus.

Voiko vielä näin vanhana päästä lajin saloihin? Ajatuksia?

Kommentit (7)

1/7 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihmeessä!

Laleja voi kokeilla yleensä ensin muutaman kerran ja sitten voi päättää jatkaako. Ei siis ole mikään iso kynnys tutustua lajiin.

Vierailija
2/7 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Meidän treeneissä käy sinua jopa n. 30 vuotta vanhempiakin alkeiskurssilla ja ko. taistelulaji on huomattavasti rankempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi, kunhan jaksaa käydä treeneissä eikä luovuta heti jos jokin asia ei onnistu. Ite alotin WTF-tyylin taekwondon noin 5 vuotta sitten 16-vuotiaana ja olen hyvin päässyt lajin saloihin, vaikkakin pari vuotta pidin taukoa. Puolen vuoden päästä mustan vyön kokeeseen :) Onko tuo peruskurssi WTF- vai ITF-tyyliä?

Vierailija
4/7 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei! Kiva juttu! Sitten vaan ensi syksynä otan asiakseni. Kokeilin potkuja, mitä tuttu näytti, mutta en uskalla nyt raskaana ollessa lähteä täysillä mukaan. Kiitos vinkeistä!

Vierailija
5/7 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kimma kirjoitti:

Tottakai voi, kunhan jaksaa käydä treeneissä eikä luovuta heti jos jokin asia ei onnistu. Ite alotin WTF-tyylin taekwondon noin 5 vuotta sitten 16-vuotiaana ja olen hyvin päässyt lajin saloihin, vaikkakin pari vuotta pidin taukoa. Puolen vuoden päästä mustan vyön kokeeseen :) Onko tuo peruskurssi WTF- vai ITF-tyyliä?

Yritin selvittää kumpaa, mutta näin maalikkona ei osunut silmiin. Ap

Vierailija
6/7 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 oli siis myös ap :D unohdin laittaa. Kiitos asiallisista vastauksista!

Vierailija
7/7 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korealainen tae kwon do kiinostaisi. Olen vajaa 30v nainen, toinen raskaus puolivälissä. Vuoden päästä alkaisi taas alkeiskurssi minun kotikaupungissa. Vahvuuksiani on venyvyys ja periksiantamattomuus.

Voiko vielä näin vanhana päästä lajin saloihin? Ajatuksia?

Tottakai voi. Käy ensin peruskurssi niin näet millaista se on vasta sen jälkeen tietää, että onko joku laji oma juttu. Peruskurssia ei myöskään tarvitse jännittää siellä käydään ihan lajin perusteita. Lisäksi jos huomaat, että joku laji ei ole sinun juttusi voit käydä jossain toisen lajin peruskurssin kamppailulajejakin on ihan erilaisia. Lisäksi lajia voi myös harrastaa pelkästä kuntoilun ilosta ei kaikista tarvitse tulla mitään kilpaurheilijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi