Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itse luulen, että se on vähintään 100 mutta alle 115:n pisteissä mennään (15:n keskihajonnalla).

Sivut

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olin tulossa sanomaan 110. Eli aloittajan kanssa samoilla linjoilla.

Olen hyvä arvioimaan ihmisten älykkyysosamääriä. Omani on todella korkea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaan jotai 30 ainaki ku kuuntelee sitä röhkimistä mitä se nauhalle laittaa.

Hyvin on kuitenkin osannut tuotteistaa sen röhkimisen.

Vierailija

Kaverini joka oli Springsteen fani katsoi Springsteenin haastattelua tv:ssä ja sanoi että onpa tyhmä kaveri. Tätä en oikein ymmärtänyt...... Siis jos se on niin s**tanan tyhmä niin miten se on voinut luoda itsestäään sellaisen tähden ja miksi tää kaverini edes sitten diggaili koko tyyppiä?

Vierailija

Empuskehan on fiksu. On pakko olla koska ulkonäöllä se ei telkkuun ole päässyt. Tsiikillä ja muilla medpörjareilla pakkaa äo olemaan siinä 108 eli sama kuin Rakel Liekillä.

Vierailija

Ette osaa olla objektiivisia ollenkaan, en itsekään voi sietää hänen musiikkiaan mutta kyllä hän fiksulta ihmiseltä vaikuttaa. Minä sanoisin että hänen ÄO:nsa on siinä 115-120:n hujakoilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voisitko antaa esimerkkejä julkisuuden henkilöistä? Esim. kenellä olisi noin 80, kenellä 90 jne.?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Empuskehan on fiksu. On pakko olla koska ulkonäöllä se ei telkkuun ole päässyt. Tsiikillä ja muilla medpörjareilla pakkaa äo olemaan siinä 108 eli sama kuin Rakel Liekillä.

Okei. Tuolla lokkiigalla on se tämä tämä Juhana Vartiainen varmastikin ylitönero!

Empuske on itse itsensä älyköksi nimeämä egoisti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voisitko antaa esimerkkejä julkisuuden henkilöistä? Esim. kenellä olisi noin 80, kenellä 90 jne.?
Timo Soini esimerkiksi on vahva 90, maksimissaan 95. Matti Nykänen on 75. Antti Tuisku noin 120, kuten Jari Sillanpääkin.

Vierailija

Jos nettitesteistä puhutaan, niin todennäköisesti siinä 120 paremmalla puolella. Aika vähän olen tyypin touhuja katsellut, mutta ei hän tyhmältä vaikuta.

Vierailija

Cheek on yleisöään fiksumpi, mutta ei håkuktwnkaan hirveän fiksu kun ei älyköihin vetoa (toisin kuin esim. Asa tai Julma-He ri)
Sen perusteella sanoisin 100-110

Vierailija

Kyllä voi olla jopa 130 tienoillakin. Luovuutta ei kuitenkaan valitettavasti ole ollenkaan, mikä olisi se tärkeämpi asia hänen alallaan. Jare on merkittävä tuote, mutta merkityksetön muusikko.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat