Paljonko veikkaatte olevan Cheekin älykkyysosamäärän?
Itse luulen, että se on vähintään 100 mutta alle 115:n pisteissä mennään (15:n keskihajonnalla).
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi olla jopa 130 tienoillakin. Luovuutta ei kuitenkaan valitettavasti ole ollenkaan, mikä olisi se tärkeämpi asia hänen alallaan. Jare on merkittävä tuote, mutta merkityksetön muusikko.
Katso YouTubesta haastatteluja. Ei tule Mensan jäsen mieleen kyllä. Niin peruskaveri kun voi vaan olla, mutta kova tekemään töitä ilman muuta.
Huvittavaa katsoa kuinka tyhmät ihmiset ovat täysin pihalla ihmisten älykkyydestä.
76. Faneilla luultavasti vielä paljon pienempi.
Minäkin veikkaan että 115-120. Olen ollut mm. kuuntelemassa Cheekin luentoa yliopistolla ja ei ollut mikään tyhmä ihminen, päinvastoin, vaikutti selkeästi keskimääräistä älykkäämmältä. Cheekillä oli aikoinaan tavoite pyrkiä kauppakorkeaan opiskelemaankin, mutta joutui tehdä valinnan: kauppakorkea vai ura musiikissa sekä helpompi tradenomitutkinto. Tradenomitutkinnostakin voi olla montaa mieltä, mutta Cheek on myös harvoja räppäreitä, joilla on korkeakoulututkinto.
En usko ollenkaan että olisi keskimääräistä tyhmempi. Nykypäivänä länsimaissa normaalien koulutettujen ihmisten keskimääräinen ÄO on 105-110. Maailmanlaajuisesti tuo 100 on keskiarvo.
Vierailija kirjoitti:
Jos nettitesteistä puhutaan, niin todennäköisesti siinä 120 paremmalla puolella. Aika vähän olen tyypin touhuja katsellut, mutta ei hän tyhmältä vaikuta.
tuo "musiikki" laji o n tunnetusti ei niin älylliusten ihmisten kehittämä. Onnekseni ulkosuomalaisena olen välttynyt kuulemasta ensimmäistäkään poskisolistin tai jennivartiaisten ja muidenpaskojen kappaleita.
Cheek on älykäs. On lähtenyt räppiskeneen, koska tajusi, että se on Suomessa nyt nosteessa. Oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Ei osaa laulaa, mutta ei ole antanut sen häiritä. Levy-yhtiötä en tiedä, mut on ilmeisestikin osannut valita taustavaikuttajat, jotka saavat hänelle näkyvyyttä.
Tajusi mennä tv-ohjelmaan oikeaan aikaan, sai näkyvyyden koko kansalle.
Tästä eteenpäin voi tehdä mitä vaan ja nimi on taatusti tunnettu.
Pakko olla aika hyvä äo. Ei hän muutein osaisi tehdä sellaisia ratkaisuja, joilla rahaa tahkotaan.
Haastattelujen perusteella n. 100-115.
Menestyä voi ahkeruudella ja tuurillakin, ei tarvita korkeaa älykkyyttä. Cheek on oikein hyvä esimerkki tästä.