Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua harrastaa seksiä mieheni kanssa, koska

Vierailija
17.09.2016 |

joudun tekemään ihan kaikki kotityöt, hoitaa lapset, siivota, pestä pyykit yms. Olen niin totaalisen väsynyt jokaisen päivän jälkeen, että ei tee todellakaan mieli "palkita" vielä miestä päivän päätteeksi osallistumattomuudestaan!

Että miettikääpä miehet, kuinka paljon oikeasti osallistutte kotitöihin. Sama pätee myös toisin päin. Myös naiset voivat yhtälailla ajaa miehen loppuun.

Näin siis meillä. Mikä teillä on syy seksittömyyteen?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voithan sä vain maata ja annat miehen lykkiä? Kevyempää kuin jääkaapille kävely

No toihan sattuu jos mies lykkii jos ei ole itse kiihottunut.

Vierailija
42/53 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä kaksi noin erilaisilla haluilla varustettua henkilöä voi päätyä yhteen? Meillä on lapsia ja pitkä parisuhde. Erimielisyyksiä tietysti milloin mistäkin, mutta molemmat rakastaa seksiä. Siitä ei tingitä koskaan ja se ei liity mihinkään. Pannaan vaan, koska se on niin hauskaa. Tapellaan sitten muina aikoina siitä imuroinnista.

Vierailija
44/53 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä te saatte joka päivä kuluun siivoomiseen, pyykinpesuun ja ruuanlaittoon niin hirveesti aikaa että ette jaksa tehdä enää mitään muuta? Tehdäänkö teillä joka päivä suursiivous lattiasta kattoon vai mitä ihmettä? Mä hoidan meillä pääasiallisesti siivoomisen ja pyykinpesun ja niihin ei tosiaankaan mee koko päivää.  Tiskit koneeseen, siinä menee pari minsaa, pyykit koneeseen, siinä menee korkeintaan 10minsaa vaikka joudun välillä etsiskeleen likasia pyykkejä pitkin taloo. Imurointi, puoli tuntia (ok-talo, 3h keittiö ja khh). Pyykit kuivuun, korkeintaan 10min, tiskikoneen tyhjennys, alle 5min.  Ruuanlaitto, korkeintaan tunti. Imurointia ei tarvi ees suorittaa joka päivä, pölyjen pyyhintä ehkä kerran kuussa, samoin vessan pesu. Ollaan viä oikeesti aika kovia sotkeen miehen kans ja silti saan ihan pienellä vaivalla pidettyä meillä kohtalaisen siistiä. Mies hoitaa kaikki pihahommat ja remppajutut ja huolehtii autoista. Koirat (8kpl) hoidetaan yhdessä. 

Seksiä on usein ja se on hyvää. 

Että tota oliskohan se nyt kuitenkin jonkin verran omasta asenteesta kiinni että miten raskasta se elämä on, ihan kaikesta ei aina tarvi syyttää miestä.

Siis jos teillä on KAHDEKSAN koiraa niin en kyllä ikimaailmassa usko, että saatte pidettyä talon siistinä tolla siivoamismääränä. Toisaalta kaikkeen tottuu. Ehkä luulet, että teillä on siistiä, mutta yleisen käsityksen mukaan teillä on vitun paskasta.

Vessan pesu kerran kuussa? Kyllä se menee jo parissa viikossa helposti sellaseen kuntoon, että pakko pestä.

Vierailija
45/53 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti mies hoitaa teillä kaiken muun kodin ulkopuoliset asiat esim laskujen maksut, auton huollon ym. Vittu kun naiset aina valittaa tätä samaa tarinaa. Varmaan luettu taas jotain naisten lehteä missä "asiantuntija" on taas antanut miljoona hyvää vinkkiä ja ohjetta pihdata sitä saatanan värkkiä ja säästää sitä pietarin tuhkakupiksi taivaan porteille. Voi perkele sentään

Olen nainen ja todella iloinen, että mieheni huoltaa ja hoitaa kaiken autoon liittyvän, tekee raskaimmat työt mökillä ja kotona, kun voimaa tarvitaan. Auttaa huonekalujen siirtelyssä ja naulaa tai poraa mitä milloinkin tarvii. Minä mieluusti istuttelen kukkasia ja laitan ruokaa ja leivon. Mutta kyllä myös minulla pysyy esim. vasara ja pora kädessä samoin kuin miehelläni kauha tai vispilä.

Vierailija
46/53 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti mies hoitaa teillä kaiken muun kodin ulkopuoliset asiat esim laskujen maksut, auton huollon ym. Vittu kun naiset aina valittaa tätä samaa tarinaa. Varmaan luettu taas jotain naisten lehteä missä "asiantuntija" on taas antanut miljoona hyvää vinkkiä ja ohjetta pihdata sitä saatanan värkkiä ja säästää sitä pietarin tuhkakupiksi taivaan porteille. Voi perkele sentään

Olen nainen ja todella iloinen, että mieheni huoltaa ja hoitaa kaiken autoon liittyvän, tekee raskaimmat työt mökillä ja kotona, kun voimaa tarvitaan. Auttaa huonekalujen siirtelyssä ja naulaa tai poraa mitä milloinkin tarvii. Minä mieluusti istuttelen kukkasia ja laitan ruokaa ja leivon. Mutta kyllä myös minulla pysyy esim. vasara ja pora kädessä samoin kuin miehelläni kauha tai vispilä.

Niin, ja värkkiä en pihtaa. Tosin mieheni haluaa ja tarvitsee useammin kuin minä, esim. ihan aamutuimaan en ole juuri koskaan niin sanotusti erityisen virittynyt.

Vierailija
47/53 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joudun tekemään ihan kaikki kotityöt, hoitaa lapset, siivota, pestä pyykit yms. Olen niin totaalisen väsynyt jokaisen päivän jälkeen, että ei tee todellakaan mieli "palkita" vielä miestä päivän päätteeksi osallistumattomuudestaan!

Että miettikääpä miehet, kuinka paljon oikeasti osallistutte kotitöihin. Sama pätee myös toisin päin. Myös naiset voivat yhtälailla ajaa miehen loppuun.

Näin siis meillä. Mikä teillä on syy seksittömyyteen?

Meilläkin kuulemma asia johtuu samasta syystä. Olen siis kyllä osallistunut aikaisemminkin, mutta kuulemma saisin olla oma-aloitteisempi. Näin siis vaimo ja parisuhdeteraupetti totesivat yhteen ääneen. No otin asiasta vaarin. Tein kotitöitä ja paljon. Kaikki oli tip-top ja vaimo sai käydä jumpalla yms. niin paljon kuin halusi. 

No vaikuttiko tämä vaimon halukkuuteen? Ei. Nykyään mennään perinteisellä 50/50 jaolla ja minä mietin, että milloinkahan sitä olisi hyvä tilanne erota.

Vierailija
48/53 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voithan sä vain maata ja annat miehen lykkiä? Kevyempää kuin jääkaapille kävely

On kyllä säälittävä mies, joka tuollaiseen suostuu. Vaimon on ehdottanut joskus tuollaista, mutta minä en siihen suostu. 

Vierailija
49/53 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuohan on hyvä peruste. Kerro tämä miehellesikin.

Miehelle voi antaa listan siitä mitä seksi vaatii.

Kysynnän ja tarjonnan laki suhteeseen. Pääteeksi käydään käsirysy ja sitten ero.

Tämä on se mikä vie mieheltä (ainakin minulta) halut vaimoa kohtaan. Jos seksi on joku palkinto hyvin tehdystä työstä, niin kyllä siinä vaiheessa se suhde on kuollut. Tuohan on jo käytännössä huoraamista. 

Tuossa on vähän sama olo kuin koiralla joka saa keksin hyvästä käytöksestä.

Vierailija
50/53 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N40+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh onhan se kiva kun lakanat edes joillakin heiluvat.

Meillä viimeksi viime vuoden toukokuussa ja sita ennen vuosi sitten.

Kuulostaa miehen kirjoitukselta. Tosin ei mitään väliä, kumpi sukupuoli. Taustalla ajatus, että nainen, joka ei halua seksiä ja on tyytyväinen pitkiin väleihin, tuskin kirjoittelee tänne.

Mutta haluaisin kysyä, vastata ei ole tietenkään pakko, miten voi olla mahdollista, että teillä harrastetaan seksiä noin harvakseltaan? Onko kumppanillesi sattunut jotain, onnettomuus, sairaus tmv.?

N40+

En ole tuo, jolta kysyit, mutta melkein sama tilanne. Vaimon ehdotuksesta seksiä on noin kaksi kertaa vuodessa. Ei vain kuulemma ole mitään tarvetta seksille... Itse en edes enää jaksa tehdä aloitteita, koska 99% niistä tyrmätään. 

Vierailija
51/53 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten noi liittyy panemiseen????

Kyllä sinäkin pikkuniilo sen sitten aikuisena ehkä ymmärrät.

Näin. Eli jos nainen ei oikeasti halua sinua, niin ei kannata ryhtyä suhteeseen. 

Vierailija
52/53 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N40+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh onhan se kiva kun lakanat edes joillakin heiluvat.

Meillä viimeksi viime vuoden toukokuussa ja sita ennen vuosi sitten.

Kuulostaa miehen kirjoitukselta. Tosin ei mitään väliä, kumpi sukupuoli. Taustalla ajatus, että nainen, joka ei halua seksiä ja on tyytyväinen pitkiin väleihin, tuskin kirjoittelee tänne.

Mutta haluaisin kysyä, vastata ei ole tietenkään pakko, miten voi olla mahdollista, että teillä harrastetaan seksiä noin harvakseltaan? Onko kumppanillesi sattunut jotain, onnettomuus, sairaus tmv.?

N40+

En ole tuo, jolta kysyit, mutta melkein sama tilanne. Vaimon ehdotuksesta seksiä on noin kaksi kertaa vuodessa. Ei vain kuulemma ole mitään tarvetta seksille... Itse en edes enää jaksa tehdä aloitteita, koska 99% niistä tyrmätään. 

Ihan vilpittömästi kysyn, että miten te oikeasti pystytte olemaan tuollaisessa parisuhteessa? Nukutteko sylikkäin, halailetteko tms.? Mutta sitten ei vaan edetä seksiin asti? Itse pitkässä liitossa ja kyllä tuo läheisyys ja seksi on se, miksi tässä yhdessä ollaan.

Vierailija
53/53 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy. Minä (mies siis) kokkaan, hoidan keittiön suvereenisti ja hoidan lapsia jotta vaimo voi harrastaa. Saanko siis seksiä? No en, perkele. Tai korkeintaan kerran vuodessa.

Komppaan. Tienaan enemmän ja teen vaativampaa työtä, mutta olen katsonut ihan normaaliksi osallistua täysipainoisesti kotitöihin mm. ruuan laitto on täysin vastuullani. Sainko seksia? Joo ei auennut reidet, vaan enemmänkin tyytymättömyys vaimossa senkuin lisääntyi. Rupesin hankalaksi ja vaativaksi, puhuin omasta elämästä jossain muualla ja en ollutkaan enää halukas maksamaan kaikkia päähänpistoja. Ja seuraus oli: seksiä ja pyytämättä. Silti vähän maku mennyt koko naisesta, katselen rauhassa uutta, sillä laadukasta tarjontaa löytyy. Että näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi