En halua harrastaa seksiä mieheni kanssa, koska
joudun tekemään ihan kaikki kotityöt, hoitaa lapset, siivota, pestä pyykit yms. Olen niin totaalisen väsynyt jokaisen päivän jälkeen, että ei tee todellakaan mieli "palkita" vielä miestä päivän päätteeksi osallistumattomuudestaan!
Että miettikääpä miehet, kuinka paljon oikeasti osallistutte kotitöihin. Sama pätee myös toisin päin. Myös naiset voivat yhtälailla ajaa miehen loppuun.
Näin siis meillä. Mikä teillä on syy seksittömyyteen?
Kommentit (53)
Mä haluisin kyl munaa palkaks, jos viitsisin noin paljon huhkia kotona.
t. Puutteessa oleva lapseton sottapytty
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä hoidan varmaan 90% kotitöistä (omasta halustani) ja jaksan silti "palkita" miehen kerran viikossa. Ja olen siis myös kokoaikatyössä.
Mahtavaa! Olet aarre.
No sehän meni pieleen jo aloituksessa vaikka, palkita sana olikin sitaateissa. Seksi ei saisi olla palkinto eikä vaihdannan väline eikä sitä tarvitse ansaita. Jos ja kun on kunnioitusta toista kohtaan ja vetovoimaa se riittää. Vetovoima laimenee jos ei voi kokea olevansa kunnioitettu. Joskus kumppani ei näe että vastuut kaatuvat liikaa toiselle. Silloin ei ehkä ole nähnyt tai ymmärtänyt ja se on eri asia kuin piittaamattomuus. Näistä täytyy puhua ja vaatia tasavertaista vastuunkantoa. Kotiaskareissa ja vastuissa mutta myös seksuaalista tarpeista huolehtimisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tekosyy. Minä (mies siis) kokkaan, hoidan keittiön suvereenisti ja hoidan lapsia jotta vaimo voi harrastaa. Saanko siis seksiä? No en, perkele. Tai korkeintaan kerran vuodessa.
Kyllä sinäkin lohduttajan löytäisit...
Miten ihmeessä te saatte joka päivä kuluun siivoomiseen, pyykinpesuun ja ruuanlaittoon niin hirveesti aikaa että ette jaksa tehdä enää mitään muuta? Tehdäänkö teillä joka päivä suursiivous lattiasta kattoon vai mitä ihmettä? Mä hoidan meillä pääasiallisesti siivoomisen ja pyykinpesun ja niihin ei tosiaankaan mee koko päivää. Tiskit koneeseen, siinä menee pari minsaa, pyykit koneeseen, siinä menee korkeintaan 10minsaa vaikka joudun välillä etsiskeleen likasia pyykkejä pitkin taloo. Imurointi, puoli tuntia (ok-talo, 3h keittiö ja khh). Pyykit kuivuun, korkeintaan 10min, tiskikoneen tyhjennys, alle 5min. Ruuanlaitto, korkeintaan tunti. Imurointia ei tarvi ees suorittaa joka päivä, pölyjen pyyhintä ehkä kerran kuussa, samoin vessan pesu. Ollaan viä oikeesti aika kovia sotkeen miehen kans ja silti saan ihan pienellä vaivalla pidettyä meillä kohtalaisen siistiä. Mies hoitaa kaikki pihahommat ja remppajutut ja huolehtii autoista. Koirat (8kpl) hoidetaan yhdessä.
Seksiä on usein ja se on hyvää.
Että tota oliskohan se nyt kuitenkin jonkin verran omasta asenteesta kiinni että miten raskasta se elämä on, ihan kaikesta ei aina tarvi syyttää miestä.
Jos seksi kerran on sinulle vain palkitsemista, niin et ole koskaan miestäsi oikeasti halunnutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekosyy. Minä (mies siis) kokkaan, hoidan keittiön suvereenisti ja hoidan lapsia jotta vaimo voi harrastaa. Saanko siis seksiä? No en, perkele. Tai korkeintaan kerran vuodessa.
Kyllä sinäkin lohduttajan löytäisit...
Varmasti. Ei ole vain oma luonto antanut periksi lähteä sille tielle.
Vierailija kirjoitti:
Miten noi liittyy panemiseen????
Kyllä sinäkin pikkuniilo sen sitten aikuisena ehkä ymmärrät.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä te saatte joka päivä kuluun siivoomiseen, pyykinpesuun ja ruuanlaittoon niin hirveesti aikaa että ette jaksa tehdä enää mitään muuta? Tehdäänkö teillä joka päivä suursiivous lattiasta kattoon vai mitä ihmettä? Mä hoidan meillä pääasiallisesti siivoomisen ja pyykinpesun ja niihin ei tosiaankaan mee koko päivää. Tiskit koneeseen, siinä menee pari minsaa, pyykit koneeseen, siinä menee korkeintaan 10minsaa vaikka joudun välillä etsiskeleen likasia pyykkejä pitkin taloo. Imurointi, puoli tuntia (ok-talo, 3h keittiö ja khh). Pyykit kuivuun, korkeintaan 10min, tiskikoneen tyhjennys, alle 5min. Ruuanlaitto, korkeintaan tunti. Imurointia ei tarvi ees suorittaa joka päivä, pölyjen pyyhintä ehkä kerran kuussa, samoin vessan pesu. Ollaan viä oikeesti aika kovia sotkeen miehen kans ja silti saan ihan pienellä vaivalla pidettyä meillä kohtalaisen siistiä. Mies hoitaa kaikki pihahommat ja remppajutut ja huolehtii autoista. Koirat (8kpl) hoidetaan yhdessä.
Seksiä on usein ja se on hyvää.
Että tota oliskohan se nyt kuitenkin jonkin verran omasta asenteesta kiinni että miten raskasta se elämä on, ihan kaikesta ei aina tarvi syyttää miestä.
Kahdestaan asuessa se noin meneekin. Lisääs tuohon kolme alle kouluikäistä lasta. Rattaiden mukana tulee hiekkaa, lasten vaatteiden mukana tulee hiekkaa. Keväällä sitä hiekan ja loskan määrää, yök. Yksi lapsista opettelee vasta itse syömään -sotku on karsea joka ruokailun jälkeen. Leluja kaikkialla vaikka kuinka niillä olisi omassa huoneessa laatikot, silti niitä kantautuu muualle. Pestävää vaatettakin kertyy viideltä ihmiseltä enemmän kuin kahdelta aikuiselta. Astioita tulee huomattavasti enemmän ja kaikki koneet pyörii joka päivä.
Kaupassa käyminen kaikkien lasten kanssa on aikaa vievää ja lisäksi ruokaa täytyy ostaa ja tehdä enemmän.
Siten varmaan saamme enemmän aikaa kulumaan kotitöihin, sano.
Ei siinä, silti meillä hyvä seksielämä.
Todennäköisesti mies hoitaa teillä kaiken muun kodin ulkopuoliset asiat esim laskujen maksut, auton huollon ym. Vittu kun naiset aina valittaa tätä samaa tarinaa. Varmaan luettu taas jotain naisten lehteä missä "asiantuntija" on taas antanut miljoona hyvää vinkkiä ja ohjetta pihdata sitä saatanan värkkiä ja säästää sitä pietarin tuhkakupiksi taivaan porteille. Voi perkele sentään
En halua harrastaa seksiä mieheni kanssa, koska...
Hän ei vedä enää minua puoleensa.
Hän ei ole juurikaan muuttunut fyysisesti tai ajatusmaailmaltaan. Itse asiassa en ole koskaan pitänyt häntä erityisen puoleensavetävänä, mutta hän hurmasi minut aikoinaan, enkä tiedä lähteäkö vai ei.
Harrastamme seksiä, juuri puolisen tuntia sitten viimeksi, mutta aktista puuttuu minun puoleltani mm. intohimo. En halua esileikkiä. Kostun nopeasti, joten haluan suoraan asiaan, että seksi olisi mahdollisimman nopeasti ohi. En haluaisi suudellakaan. Nykyään lähinnä suukottelemme. Halailemme paljon. Harrastan seksiä hänen kanssaan pelkästään siksi, ettei hänelle tule paha mieli, ehkä 1-4 krt/vk.
Siitähän oli tehty tutkimustakin, että ne kodit joissa mies osallistuu kotitöihin oli onnllisempia - tai parit ja myös seksiä on enemmän. Ei olleet samassa tutkimuksessa ehkä, mutta molemmista puhuttiin keväällä samoihin aikoihin. Ja jokainen nainen olisi sen voinut kertoa muutenkin...
Meillä kotiaskareiden yhdessä tekeminen lisää yhteenkuuluvuutta ja sitä "me"-juttua. Johon kuuluu sitten seksikin. Siinä keittiössä pyöriessä saattaa kivasti kosketella yms jo vinkkinä ilman sen isompaa tarkoitusta heti alka ahommiin... herätellä kiinnostusta?
Ja jos se mies on viitsinyt ne lapset tehdä niin kyllä sen kuuluu osallistu nihin kotihommiin ellei tee jotakin muuta sen edestä yhteiseksi hyväksi...
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaisen tutkimuksen mukaan päinvastoin. Mitä enemmän mies tekee kukkaessussa kotihommia, sen vähemmän seksiä.
YKSI jenkkitutkimus 80-luvun amerikasta (tutkimus, jota et tastusti ole lukenut) totesi näin.
Noh onhan se kiva kun lakanat edes joillakin heiluvat.
Meillä viimeksi viime vuoden toukokuussa ja sita ennen vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Noh onhan se kiva kun lakanat edes joillakin heiluvat.
Meillä viimeksi viime vuoden toukokuussa ja sita ennen vuosi sitten.
Kuulostaa miehen kirjoitukselta. Tosin ei mitään väliä, kumpi sukupuoli. Taustalla ajatus, että nainen, joka ei halua seksiä ja on tyytyväinen pitkiin väleihin, tuskin kirjoittelee tänne.
Mutta haluaisin kysyä, vastata ei ole tietenkään pakko, miten voi olla mahdollista, että teillä harrastetaan seksiä noin harvakseltaan? Onko kumppanillesi sattunut jotain, onnettomuus, sairaus tmv.?
N40+
Meillä syy seksittömyyteen on vaimon kylmyys. Kaikki läheisyys on jo vuosia ollut vain minun aloitteesta. Ja melko usein käy myös niin, että ohimennen halatessani tai pussatessani vaimo on täysin välinpitämätön. Yhä harvemmin jaksan enää itsekään aloitteita tehdä. Mieluummin halaan lapsia kun koen taas uusia pettymyksiä.
meillä syy on se, että koko päivän olen miehelle kuin ilmaa, hän ei välttämättä edes vastaa kun kysyn jotain, ei kykene keskusteluun, jos itse "vauhkoan" innostuneesti jostain niin siihenkään ei totea mitään, eikä koskaan ehdota mitään perheenä , vaan olisi tyytyväisenä ihan itsekseen koneella.
sitten kun lapset menneet nukkumaan, niin minun pitäisi nappulasta syttyä ja haluta, ilman minkäänlaista esileikkiäkään. huomioita saan ainoastaan silloin kun mies haluaa seksiä, lähinnä huomio on lääppimistä. muulloin olen ilmaa. olen kadottanut kokonaan haluni harrastaa seksiä kun suhteessa ei ole mitään intohimoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi seksi on sinulle miehen palkitsemista? Et siis itse pidä seksistä?
Seksi ei ole valtapeliä tai palkinto. Jorain on pahasti vialla jos seksi on sinusta palkinto!
Vierailija kirjoitti:
meillä syy on se, että koko päivän olen miehelle kuin ilmaa, hän ei välttämättä edes vastaa kun kysyn jotain, ei kykene keskusteluun, jos itse "vauhkoan" innostuneesti jostain niin siihenkään ei totea mitään, eikä koskaan ehdota mitään perheenä , vaan olisi tyytyväisenä ihan itsekseen koneella.
sitten kun lapset menneet nukkumaan, niin minun pitäisi nappulasta syttyä ja haluta, ilman minkäänlaista esileikkiäkään. huomioita saan ainoastaan silloin kun mies haluaa seksiä, lähinnä huomio on lääppimistä. muulloin olen ilmaa. olen kadottanut kokonaan haluni harrastaa seksiä kun suhteessa ei ole mitään intohimoa.
Mietin miten voisin kuvailla tilannettamme, mutta tämä kirjoitus osui asian ytimeen. Se täydellinen arvostuksen puute tappaa tehokkaasti halut. Seksistä tuli vain velvollisuus listan jatkoksi, jolloin koko touhusta katosi ilo. Kaipaan niin paljon läheisyyttä, kauniita sanoja, arvostusta... Itse asiassa kaipaan seksiä, mutta en kerta kaikkiaan pysty harrastamaan sitä mieheni kanssa! Olen pelkkä kodinkone muiden joukossa, eikä se herätä haluja...
Miehelle voi antaa listan siitä mitä seksi vaatii.
Kysynnän ja tarjonnan laki suhteeseen. Pääteeksi käydään käsirysy ja sitten ero.