Vierailija

Onko kirkas punainen vain kielletty? Syyshäät

Sivut

Kommentit (67)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kuulemma kirkas punainen tarkoittaa sitä että on pannut sulhasta, mutta tarkoittaako kaikki punaiset sitä? En halua että kenenkään mummo tai vanha täti kauhistelee mun väärän väristä mekkoa, joten koitan välttää sudenkuopat!

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vielä aika nuori? :)

Voit hyvin laittaa viininpunaisen mekon.

Kyllä olen :D 38-v :D. Olen ollut takas kaksissa häissä, mummoni ja äitini, heh, joten tämmöiset ns. oikeat häät on mulle ihan uusi juttu. Kyseessä on vielä toimitusjohtajan tytär (joka on tosin myös kaverini), joten tässä nyt ei olis kauheasti varaa mokailla ja koitan "pelata" varman päälle. 

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulemma kirkas punainen tarkoittaa sitä että on pannut sulhasta, mutta tarkoittaako kaikki punaiset sitä? En halua että kenenkään mummo tai vanha täti kauhistelee mun väärän väristä mekkoa, joten koitan välttää sudenkuopat!

-ap

No enpä ole koskaan kuullut tuollaista! Punainen on yksi lempiväreistäni ja olen varmasti ollut häissä eri punaisissa mekoissa useammankin kerran. Kenenkään sulhasta en tosin ollut pannut. Oma hääpukunikin oli viininpunainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

-ap

Olihan sillä Kovalaisen naisellakin kirkkaanpunainen mekko Bottaksen häissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vain kaksi väriä on vieraalta kielletty: valkoinen ja musta. Valkoinen on varattu morsiamelle ja musta on hautajaisiin.

Minustakin musta on hautajaisväri, mutta yllättävän monien olen nähnyt pukeutuvan mustaan häissä. Minusta se on vähän tökeröä, varsinkin jos edes asusteissa ei ole muuta väriä..

Linkin asu sopii häävieraalle. Laatu voi toki olla mitä vain, jos tilaat netistä. Mutta siis malli, väri jne ok.

Jos häät ovat nyt syys/talviaikaan, niin kannattaa hommata joku jakku tai shaali tuohon vielä. Jakku voisi olla parempi, tuossa on jo sitä kerroksellisuutta niin shaalin kanssa voi mennä jo liiankin polveilevaksi.

Vierailija

Jos joudut katsomaan vaatteita pluskoon osastoilta, et ole vartalon muodoltasi päärynä... (Päärynällä siro yläosa ja kurvikas alaosa.)

Vierailija

Miettiikö joku ihan oikeasti vielä jotain kivikautisia etikettisääntöjä? No joo, valkoista mekkoa en laittaisi, jos en olisi itse morsiamen osassa, mutta olen nähnyt muun muassa kaason (ja muidenkin vieraiden) päällä mustaa, morsiamella paljaat olkapäät kirkossa, iltapukuja kesähäissä jne. Tyyli on vapaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Entä tämä? Voi hitto kun on vaikeata tällä päärynämallin kropalla. 

http://www.asos.com/asos-curve/asos-curve-crop-cape-midi-dress/prod/pgep...

-ap

Tämä polvipituinen on mielestäni parempi. Näin äkkiseltään en muista, että kukaan olisi pukeutunut häihin ihan nilkkoihin peittävään hameeseen. Tosiaan viininpunaiseen saa pukeutua, musta ja valkoinen on niitä, mitä tulee välttää. Tosin musta menettelee jos sen kanssa käyttää värillistä huivia.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat