Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Naimisissa olevaan mieheen. Vihaan tätä tunnetta ja vihaan sitä, että ajatukseni sotkee jotkut hormonin tyngät jotka haluaa lisääntyä samalla kun järki sanoo, että en missään nimessä halua ihastua tai seurustella. Haluan elää vaikka loppuelämäni sinkkuna, koska nautin yksinolosta. Ärsyttävää, että en voi ajatella normaalisti, kun kohdekin on täysin mahdoton. Mun moraalini on korkea näissä asioissa, kun vastapuoli on varattu. Ehdin jo rukoilemaan, että haluan takapakkia reippaasti tunteisiin. Eipä se auta, kun työn puolesta toimintamme on melko intiimiä. Jotain ehdotuksia kuinka voin lopettaa tunteeni tätä miestä kohtaan? :D

Kommentit (3)

Vierailija

Hyvä ettet yritä varattua miestä. Meillä on esim. käynyt näin, että joku nainen on ottanut miehen numeron selville ja laittaa viestiä. Vaikka mies on kertonut olevansa varattu. Samanlaista toisinkin päin. Aina miettii miten epätoivoinen ihminen voikaan olla, että yrittää mennä parisuhteen väliin. Itse kun sinkkuna aikoinani pyörin niin olihan toisiakin sinkkuja ihan tarpeeksi. Törmäsin mieheeni kun hän oli juuri eronnut, siis ihan viikko sitten. En alkanut mihinkään. Annoin hänelle aikaa puoli vuotta, siinä ajassa eksyi exänsä kanssa sänkyyn, hankki laastarisuhteen, selvitti ajatuksensa, toipui erosta ja vietti sinkkuelämää. En siis hyökännyt heti kimppuun kun oli vapaa. Mutta mikset saisi olla ihastunut? Ihastukset tuppaavat mennä ohi. En ole mieheenikään ihastunut enää. Rakastunut kyllä joo. Mutta rakastumiseen tarvitsee aikaa ja että tuntee toisen kokonaan. Ja voin kertoa että miehessäni on myös ärsyttäviä piirteitä. Minä myös olin vannoutunut sinkku. Mutta sitten löysin jotain mitä ilman en voinut olla ja hän tunsi samoin. Ei auta muu kuin työpaikan vaihto jos et kestä olla ihastunut. Olin törkeän ihastunut työkaveriini ja lopetin työt ja kun ihminen on poissa silmistä niin kyllä se tunne hälvenee. Olen ollut ihastunut varattuun, enkä näe siinä mitään väärää kun ei vaan lähde edes flirttailemaan, saati enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettet yritä varattua miestä. Meillä on esim. käynyt näin, että joku nainen on ottanut miehen numeron selville ja laittaa viestiä. Vaikka mies on kertonut olevansa varattu. Samanlaista toisinkin päin. Aina miettii miten epätoivoinen ihminen voikaan olla, että yrittää mennä parisuhteen väliin. Itse kun sinkkuna aikoinani pyörin niin olihan toisiakin sinkkuja ihan tarpeeksi. Törmäsin mieheeni kun hän oli juuri eronnut, siis ihan viikko sitten. En alkanut mihinkään. Annoin hänelle aikaa puoli vuotta, siinä ajassa eksyi exänsä kanssa sänkyyn, hankki laastarisuhteen, selvitti ajatuksensa, toipui erosta ja vietti sinkkuelämää. En siis hyökännyt heti kimppuun kun oli vapaa. Mutta mikset saisi olla ihastunut? Ihastukset tuppaavat mennä ohi. En ole mieheenikään ihastunut enää. Rakastunut kyllä joo. Mutta rakastumiseen tarvitsee aikaa ja että tuntee toisen kokonaan. Ja voin kertoa että miehessäni on myös ärsyttäviä piirteitä. Minä myös olin vannoutunut sinkku. Mutta sitten löysin jotain mitä ilman en voinut olla ja hän tunsi samoin. Ei auta muu kuin työpaikan vaihto jos et kestä olla ihastunut. Olin törkeän ihastunut työkaveriini ja lopetin työt ja kun ihminen on poissa silmistä niin kyllä se tunne hälvenee. Olen ollut ihastunut varattuun, enkä näe siinä mitään väärää kun ei vaan lähde edes flirttailemaan, saati enemmän.

Kiitos näkemyksestäsi, ja joo ei se kovin mieltä ylentävää ole, jos varattu mies rupeaa iskemään. Siinä lähinnä säälittää nainen, joka välttämättä ei tiedä mitä kaksoiselämää mies viettää. Aina aika ajoin joutuu kieltäytymään kunniasta katsella miehen alastonkuvia tai tapaamaan jotain toista. Vaikutanko jotenkin helpolta sivusuhde materiaalilta, sitä en tiedä enkä välttämättä haluakkaan tietää.

Ja mä tunnen kyllä huonoa omaatuntoa siitä että olen ihastunut jonkun toisen "omaisuuteen". Ja työpaikassa kohde vaihtuu pian onneksi ja tämä ei ole enää työparinani parin viikon päästä. Mietityttää myös jäänkö haikailemaan häntä. En haluaisi tuntea surua tuommoisesta asiasta. Haluan vain nämä tunteet pois. :(

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat