Olisitteko mustasukkainen, jos mies on laittanut sydämen
toisen naisen fb profiilikuvaan? Väittää, että vahingossa tullut. Että tarkoitus on ollut vain tykätä kuvasta...
Kommentit (27)
Noihan tulee vahingossa. Mulla lähtee kaveripyyntöjäkin tuntemattomille, ihmettelen miksi hyväksyvät..
No en oikein usko, että tekee tahallaan tuollaista mistä jää kiinni.
Miksi tekis tahallaan kun tuollaiset näkyy omille kavereille? Kyllä mä nään kaiken mistä mies tykännyt.
Riippuu profiilikuvasta :) Jos laitetaan janan yhteen päähän tissivako-änkyräasentoposeeraus ja toiseen päähän huumorinkukkakuva, aiheuttaa ensimmäisenä mainittua päätä lähestyvien kuvien kommentointi sydämellä närkästystä ja jälkimmäistä päätä lähestyttäessä taasen kivoja fiiliksiä :)
Jos se on tehny sen vahingossa miksi hänelle ei tullut "paniikkia" mennä heti vaihtamaan sydän tykkäykseen?
Ei ollut kuulemma edes huomannut, että on tullut sydän eikä vaan pelkkä tykkäys.... av
Vierailija kirjoitti:
Se pettää sua. Jätä se sika.
Tämä. Mitä pikemmin sen parempi. Huomenna voi olla jo liian myöhäistä.
No, oliko tämä nainen sitten jotenkin hyvin kaunis ja sellainen, josta voisit oikeasti kokea uhkaa?
Sanoo sinulle että ollut vahinko. Usko siis miestäsi. Se mitä sanotaan on totta, eletään sen mukaan.
On helpompi itselle kun uskoo mitä sanotaan ja elää sen mukaan. Jos toinen onkin valehdellut se tulee aikanaan esille, se ei ole silloin sinun virheesi vaan hänen ja silloin eletään sen mukaan.
Siis ei kai tässä ole kyse siitä et sen tykkäyksen voi valita onko perusmallin tykkäys vai "ihastu" tai "hämmästy" "surullinen" tms ni ei sais painaa sitä sydäntä (ihastu)? Anna mun kaikki kestää. Eipä olis tullu mieleenkään loukkaantua. Tai aatella et joku muikkeli loukkaantuisi. Kyllä mä ainakin painan niitä tasapuolisesti naisille ja miehille aiheesta riippuen. Jos joku siitä saa aiheen hermostua ni eipä ole mun päänsärky.
Voi kuule, olen tullut mustasukkaiseksi paljon pienemmästäkin. Olisin todella vihainen ja pettynyt tuollaisesta. Tuollaista ei kovin montaa kertaa tarvitsisi mulle tehdä kun jo häipyisin. Olen mustis ja lisäksi erittäin ylpeä ihminen.
Ni, kuka tää nainen sitten oli? Tunnetko sinä hänet?
Kaikkenlaisiin suhteisiin miehet suostuukin. Huhhuh. Jos mä olisin ap:n mies, ni juoksisin ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, olen tullut mustasukkaiseksi paljon pienemmästäkin. Olisin todella vihainen ja pettynyt tuollaisesta. Tuollaista ei kovin montaa kertaa tarvitsisi mulle tehdä kun jo häipyisin. Olen mustis ja lisäksi erittäin ylpeä ihminen.
Moikka eksä!!!
Onks teistä ok laittaa omille miespuolisille ystävälle vastaavasti sydämiä? Jokainen pari yhdessä määrittelee mikä on ok. Ja samat säännöt molemmille sitten. Huom! Yhdessä määritellään eikä niin et nainen sanelee säännöt, joita mies kiltisti noudattaa
Vierailija kirjoitti:
Mikä on edes pienempää ku tuo?!?!!
Hae hoitoa.
Tuonhan pystyy vaihtamaan/perumaan.. Jos on tullut väärä niin itse korjaisin heti. Toki myöhemmin vaihtaminen voi olla noloa.
No en tykkäisi.
Narsistinen exäni harrasti tätä, kiusatakseni minua. Ei varatun miehen tarvitse kommentoida sydämin toisten naisten kuvia, eiköhän peukku riitä jos siitä kuvasta on tykättävä.