Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveä darramorkkis! Vertaistukea ihmiset!

Vierailija
17.09.2016 |

Hyi olkoon. En juo todellakaan usein. Ehkä kerran 1-2 vuodessa juon itseni humalaan ja sekin aina vähän vahingossa, kun on niin hauskaa ja niin edelleen. Nyt päässä hakkaa, oksettaa ja on ihan kaamea morkku eilisen toilailuista. Lauloin kadun varressa Frozenia, höpötin englantia kaikille vaikken puhu sitä koskaan ja lopuksi torkahdin taksiin. Kompuroin taksiin niin, että löin vielä käteni ja sitäkin jomottaa. Hauska ilta oli kyllä, nyt on se klassinen olo etten juo enää koskaan. Ajatuskin oksettaa.

Miten tämän henkisen morkkiksen saa pois?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa. Lepää, syö mitä mieli tekee ja juo paljon vettä. Vahvaa b-vitamiinia.

Vierailija
2/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika, aika ja aika ☺ Kyllä se siitä vielä helpottaa, itse en ole keksinyt vielä muuta ratkaisua kuin odottaa se tietty määrä päiviä että morkkis helpottaa. Et ole kuitenkaan tehnyt mitään ikävää, esim. haastanut riitaa, v*ttuillut kenellekään vaan ihan vaan pitänyt hauskaa! Voit lohduttautua sillä 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin juomassa toissapäivänä ja eilinen oli kauhea morkkispäivä. Mutta tänään on jo paljon parempi olo. tsemppiä, aika parantaa <3

Vierailija
4/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Morkkista pahentaa se, että olin melko tuoreen työkaverini kanssa ulkona ja hävettää kun normaalisti töissä olen hyvin hillitty ja nyt olin aivan hulvaton. En koskaan haasta riitaa vaan humalassa olen aina iloinen ja maailmaa rakastava. Se hävettää :D no, nyt on mennyt jo munakas ja litra vettä sekä kaksi buranaa. Kohta lähden hakemaan kokista ja pizzaa. Ap

Vierailija
5/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se demokratia tuppaa..

Vierailija
6/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärrä,että mitä häpeemistä tossa on...

Vierailija
7/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu Roope Salminen & Koirat visiitille korvamadottamaan "Madafakin Darra"

(siitä tulee hyvälle tuulelle, muutamaan minuuttiin tiivistettynä opiskeluaikojen ryystöjyystöt)

Vierailija
8/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tehnyt mitään pahaa. Työkaverisikin oli oletettavasti kännissä. Teillä oli hauskaa. Morkkis johtuu ihan siitä alkoholista itsestään, kemiallinen epätasapaino aivoissa.

Sano tuo itsellesi aina, kun tulee pahempaa ahdistusta. Syö krapulamättöä, juo vettä ja lepää.

Kaikki on ihan oikeasti hyvin.

Vierailija
9/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua toimintaa, muutamat rapula kaljat, pari DVD ellua, pizza, ni kyllä se siitä,

kukaan ei muista sinun toilauksia enää, niillä on tarpeeks miettimistä

omista puuhasteluistaan.

Nimim. Kokemusta on.

Vierailija
10/10 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Morkkista pahentaa se, että olin melko tuoreen työkaverini kanssa ulkona ja hävettää kun normaalisti töissä olen hyvin hillitty ja nyt olin aivan hulvaton. En koskaan haasta riitaa vaan humalassa olen aina iloinen ja maailmaa rakastava. Se hävettää :D no, nyt on mennyt jo munakas ja litra vettä sekä kaksi buranaa. Kohta lähden hakemaan kokista ja pizzaa. Ap

Toihan on just hauskaa, kun hillityt vähän irrottelee. Itse olen selvinpäin kauhea hölösuu, mutta kännissä musta tulee hiljainen.