Mitkä piirteet sinua ärsyttävät eniten ihmisessä?
Manipulointi ja sellanen määräilijä joka ei osaa esittää asioita taitavasti vaan saa kuuliassa sen olon ,et "näin täytyy tehdä ku minä sanon".
Eikä pysty muuttamaan itseään ku ei tajua omaa käytöstään.
Kommentit (47)
Ahneet ja nuukailijat.
Koko ajan äänessä olevat ("minä, minä..)
Ylimielisyys, itseään muita parempana pitäminen.
Epäreiluus.
Epärehellisyys.
Omahyväisyys, itsensä kehuminen, odottamattomat temperamenttikohtaukset, alistamisen halu, jos ihmiselle vastaa, niin se ei kuuntele, vaan jankkaa samaa asiaa (tyhmyys?), toisen pilkkaaminen hienovaraisesti tai vähemmän hienovaraisesti, tyttöjen/naisten hihittelykerhot, joihin ulkopuolisella ei asiaa, miesten naisviha, naisten pitäminen automaattisesti tyhmempinä jne.
Negatiivisuus, jos kaikesta täytyy sanoa se negatiivinen mielipide ensin. Jankuttajat ovat toinen joka saa näkeen punaista.
Vierailija kirjoitti:
Kovaääniset ihmiset. En tajua miten he kestävät omaa ääntään.
Sellaiset, jotka eivät puhu mitään. Tulevat muka seuraan kuuntelemaan mitä muut puhuvat ja valitettavasti tieto leviää eteenpäin. Itse himmaan keskustelun tasolle neutraali tai en juttele juurikaan erityisiä..
Täydellisesti perusteeton käsitys omasta erinomaisuudesta. Epärehellisyys, kierous ja ilkeys.
Jos jollakulla on kånken- reppu. Oksettaa että ihmiset haluavat olla toistensa massa-kopioita ja hankitaan se reppu siksi, että Yessiinacalla ja Camillellakin on.
Työpaikoilla ärsyttää eniten vastavalmistuneet ja kolmekymppiset jotka kuvittelevat tietävänsä kaiken ja tulevat sitten neuvomaan ihmistä jolla on 20 vuotta asiasta enemmän kokemusta.
Nämä eivät vaan tajua mitä eivät tajua.
Kaksi ylitse muiden: 1) itaruus yhdistettynä manipulointiin. Henkilö yrittää siipeillä ja pummata jatkuvasti esittäen köyhempää mitä on.
2) Aivan pohjaton itsensäkehuminen yhdistettynä siihen, ettei kukaan muu saa tältä henkilöltä ikinä suunvuoroa.
Näistäkin tulee kaksi ihan elävää esimerkkitapausta mieleen.
Tyhmyys, ilkeys, ylimielisyys, röyhkeys
Välinpitämättömyys ja ajattelemattomuus ja itsekkyys.
Erityisesti nämä vuorovaikutussuhteissa eli ei oikeasti kohdata toista, olla siitä kiinnostuneita, ei reagoida jos joku jotain kertoo. Ei osata yhtään miettiä asioita muusta kun omasta näkökulmasta. Ei ymmärretä yhteisöllisemmän ajattelun merkitystä ja ollaan vain itsekkäästi minäminäminä ja pusketaan pari mukulaa tänne ja ei ymmärretä omien tekojen merkitystä siitä näkökulmasta, että se tulee kiertämään yhteisön kautta myös niille omille lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikoilla ärsyttää eniten vastavalmistuneet ja kolmekymppiset jotka kuvittelevat tietävänsä kaiken ja tulevat sitten neuvomaan ihmistä jolla on 20 vuotta asiasta enemmän kokemusta.
Nämä eivät vaan tajua mitä eivät tajua.
Niin että sitä vain pitäisi alistuneen oloisena hiipiä seiniä pitkin työpaikalla ja olla aina anteeksipyytelevä niiden kokeneiden konkareiden rinnalla?
Vierailija kirjoitti:
Jos jollakulla on kånken- reppu. Oksettaa että ihmiset haluavat olla toistensa massa-kopioita ja hankitaan se reppu siksi, että Yessiinacalla ja Camillellakin on.
Eiköhän ne muoti-ilmiöt synny ihan vain siksi, että nähdään jollakin kyseinen tuote ja sitten halutaan itse samanlainen, koska TYKÄTÄÄN siitä! Jos se Kånken-reppu miellyttää omaa silmää, niin miksei sitä saisi ostaa, vaikka joka toisella ohikulkijalla on sama reppu? Eikö se nyt olisi omituista, että aina pitäisi ostaa joku mahdollisimman vähän muodissa oleva tuote, jotta ei vaan vaikuta "massakopiolta"? Kumpihan käyttäytyminen on tyhmempää...
Ihmiset, jotka kokevat, että "tällänen mä nyt oon ja en voi sille mitään". Nämä ihmiset ovat, kovaäänisiä, suorapuheisia, temperamenttisia tms. muiden mielestä raskaita ihmisiä ja silti jotenkin ylpeitä siitä. Vedotaan johonkin omaan luonteenpiirteeseen, joka on muka jotain niin pysyvää, ettei sitä voi muokata. Mikä on toki ihan bullshittiä, koska jokainen voi vaikuttaa siihen, miten käyttäytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne muoti-ilmiöt synny ihan vain siksi, että nähdään jollakin kyseinen tuote ja sitten halutaan itse samanlainen, koska TYKÄTÄÄN siitä! Jos se Kånken-reppu miellyttää omaa silmää, niin miksei sitä saisi ostaa, vaikka joka toisella ohikulkijalla on sama reppu? Eikö se nyt olisi omituista, että aina pitäisi ostaa joku mahdollisimman vähän muodissa oleva tuote, jotta ei vaan vaikuta "massakopiolta"? Kumpihan käyttäytyminen on tyhmempää...
Ja mieltymyksiä ei muka sitten ohjaa yhtään mielikuvat kyseisestä tuotteesta? Älä ole naiivi. Se, että ihmiset ostavat Kånkenin johtuu pikemminkin merkkiin ja kyseiseen laukkuun liitetyistä mielikuvista, eikä niinkään itse sen hienoudesta kangaspussina.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, jotka kokevat, että "tällänen mä nyt oon ja en voi sille mitään". Nämä ihmiset ovat, kovaäänisiä, suorapuheisia, temperamenttisia tms. muiden mielestä raskaita ihmisiä ja silti jotenkin ylpeitä siitä. Vedotaan johonkin omaan luonteenpiirteeseen, joka on muka jotain niin pysyvää, ettei sitä voi muokata. Mikä on toki ihan bullshittiä, koska jokainen voi vaikuttaa siihen, miten käyttäytyy.
Ehkä nämä ihmiset ovat aidosti tyytyväisiä ominaisuudestaan ja eivät halua edes muokata sitä. He ovat hyväksyneet omat piirteensä ja esittävät asian noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nämä ihmiset ovat aidosti tyytyväisiä ominaisuudestaan ja eivät halua edes muokata sitä. He ovat hyväksyneet omat piirteensä ja esittävät asian noin.
Niin. Sitten he eivät varmaan ymmärrä tai välitä miltä heidän käytöksensä muista ihmisistä tuntuu. En tiedä, kumpi on pahempi.
- marttyyrit
- uhriutujat
- muita omista valinnoistaan syyttävät
- saamattomat
- perusluonteeltaan negatiiviset
- hyväksikäyttäjät
Tuollaiset ihmiset ärsyttävät.
*Ei suostuta uskomaan että voi olla väärässä tai tarvitsisi auttavaa kättä.
*Odotetaan toisen olevan se auttava ja antava osapuoli vaikka itse ei olla valmiita tekemään vastaavia asioita toiselle.
*Jotka nostavat itsensä toisten yläpuolelle eri mielipiteiden, elämäntavan , työn, koulutuksen ym takia.
*Ne jotka kuolavaluen haluavat pilata toisten ihmisten maineet juoruamalla pitkin kyliä/kaupunkeja, vaikka asia ei heille mitenkään kuulu ja heittelevät omia perättömiä johtopäätöksiään uskotellen niitä todeksi.
Tuossa nyt muutama. Eikä varmasti valitettavasti ole ainoita mitä on olemassa.
Piilovittuilijat