Treffit sovittu viikonlopuksi eri kaupunkiin ja mies ei tullut
Olin hotellissa yön yksin. Miehen auto oli mennyt matkalla rikki (?) ja se oli pitänyt hinata kotikaupunkiin. Hyvä alku suhteelle.
Kommentit (64)
Mulla oli sovittu ensitreffit netin kautta. Mies ei koskaan tullut paikalle eikä vastannut viesteihini enää koskaan mitään.
Olen tavannut muutaman kerran miestä, jonka kanssa suunnitelmat mennyt pari kertaa ihan pieleen. Toisella kertaa perui viime tipassa ja olin itse jo sovitussa paikassa. Toinen kerta jotenkin vaan pääsi unohtumaan. Luotto on mennyt. Alennunko miehen tasolle ja teen hänelle samat vai millä tavalla voisin näpäyttää? Olen liian kiltti luonne ja antanut hänen kohdelle minua huonosti. Tämän kohtelun myötä alkanut ilo kadota koko elämästä. Alussa hän oli niin kiinnostunut ja huomaavainen. Pakko irrota tuosta suhteesta, nyt on nähty, mikä tuo mies on. Nettideiteillä tapasin alkujaan, ehdotti seurusteluakin jo. Tuntuu kauhean pahalta, kun olen kuin vaan odottamassa hänestä jotain muutosta, mitä ei koskaan tule.
En ole ennen kuullut näin paksua selitystä treffien peruuntumiselle. Yksikään mies ei jätä väliin viikonloppua hotellissa naisen kanssa ellei ole saantia muualla. Kyydin kyllä saa aina joltain tuttavalta ja junat ja bussit kulkee.Ja taksillakin pääsee. Ei hyvää päivää, minkälaista vedätystä. Paska äijä.Toivottavasti saa palkkansa.
Tuollainen mies täytyy olla mieleltään sairas.