Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juurihoito ja kamala kipu!!

Vierailija
16.09.2016 |

Juurihoito tehty kolmepäivää sitten. Välillä kamala polttelu ja kipu hampaassa sit taas rauhoittuu. Hoitokertoja vielä kaksi jälellä. Onko tämä normaalia

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi juurihoidon jälkeen väliaikainen paikka niin korkeaksi että kipeytti koko leuan. Ei auttaneet vahvatkaan särkylääkkeet. Menin päivystykseen, hioivat matalaksi ja heti helpotti.

Siis ekan käynnin jälkeen.

Vierailija
22/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kirvely johtuu ja polttelu varmaan siit aineesta.Luulin jo et kuvittelen ja tulen hulluksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten liian korkea paikka voi vaikuttaa niin? Että leuka kipeytyy

Vierailija
24/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kipua niin mene päivystykseen. Vaikka olis juurihoito käynnissä niin kipua ei tarvi kestää.

Vierailija
25/26 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kipua niin mene päivystykseen. Vaikka olis juurihoito käynnissä niin kipua ei tarvi kestää.

Samaa mieltä. Mulle tuli sama, kun aloitettiin juurihoito. Poistettiin ensin vanha paikka ja hammas äityi aivan hirveäksi. Menin päivystykseen, koska olin vetänyt kaikki sallitut määrät särkylääkkeitä ja yli eikä kipu hellittänyt. Usein hammassäryssä esim. kahvi tai kuuman juominen hieman puuduttaa kipua, mutta tässä tapauksessa kylmä vesi helpotti vähän aikaa, kunnes kipu palasi taas kahta kauheampana. Aivan taivaallinen olo, kun päivystyksessä pistivät sen päähermon siitä hampaasta poikki, eikä tuntunut enää mitään.

Vierailija
26/26 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä päähermo on eikö sitä katkaista juurihoidossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme