Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2016 virallinen!

Vierailija
16.09.2016 |

.

Kommentit (1186)

Vierailija
541/1186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Mikael Gabrielin äiti ollut keskitysleirillä ja ameriikan musiikin kuuntelusta Siperiaan?!:0 Niin, jos sen öiti on syntynyt noin 1920 vuonna.

Vierailija
542/1186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania biisejä. Jokaisella. Kiitos ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄH - Kipua - toihan on Teleksin biisi!! Miten se voi olla Mikale Gabrielin nimissä?

Ei ole sama biisi.. jessus että täällä on tietämätöntä porukkaa.

??? Niinku mitä en tiedä?

MG laini ja sävel

Pelkää en siedän sitä tiedän sen 

mutta kun katson sua mä olen tyttö hiljainen 

Tahdon sinut vällyihini nukkumaan 

ettei sulle tulis kylmä enää milloinkaan

Teleks kertsi ja sävel

Kipua, pelkää en

siedän sitä tiedän sen

mutta kun katson sua

mä olen poika hiljainen

kietoa, tahdon sinut

vällyihini nukkumaan

ettei sulle tulis kylmä

enää milloinkaan

Vierailija
544/1186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näistä tähän mennessä julkaistuista versioista yksikään noussut vielä radiosoittoon jollain kanavalla?

No yksi mulle tuli heti mieleen. Antti Tuiskun Sata salamaa.

Tässä tarkoitettiin tätä kautta, pönttö!

No eihän tätä kautta vielä monta jaksoa oo tullu uloskaan. Eikö ne radiosoitot ala vasta sen jälkeen, kausi on ohi. Eihän sitä etukäteen voi tietää, mistä biisistä tällä kaudella tulee hittibiisi.

Vierailija
545/1186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta alkaa sen läpitatuoidun pikkuapinan omapäivä. Ja media jo etukäteen hehkuttanu miten koko kansakunta tulee rakastumaan siihen pikkunilkkiin. NOT! Sällinkuvatus vain sai elämänsä tilaisuuden päästä ohjelmaan, ja tietysti on tarkkaan hionut pelistrategiansa. Neljän tuotantokauden jälkeen ei mikään iso haaste yhdellekään opportunistille.

Juuri näin. En tiedä, pystynkö katsomaan tämänpäiväistä jaksoa, kun tiedän jo ennalta, että Mikaelin perinteinen säälipisteiden kerjäys menee ihan överiksi. Toisaalta ehkä muut artistit onnistuvat loihtimaan hänen biiseistään kerrankin kuuntelukelpoisia...

No nämähän voivat tosiaan tehdä näistä vaikka minkälaisia hittejä itselleen koska jokainen tekee takuulla alkuperäistä paremman version. Alkuperäistä, jota juuri kukaan ei ole koskaan edes kuullutkaan.

Vierailija
546/1186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans kosketti todella paljon ja syvältä. Miklu on huikee tyyppi, oikee selviytyjä. Respect! ✌

Vierailija
547/1186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen Maikkelin elämänkolhut ovat? ja minkä maalainen mamitsunsa on?

Vierailija
548/1186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄH - Kipua - toihan on Teleksin biisi!! Miten se voi olla Mikale Gabrielin nimissä?

MG laini ja sävel

Teleks kertsi ja sävel

Kipua, pelkää en

siedän sitä tiedän sen

mutta kun katson sua

mä olen poika hiljainen

kietoa, tahdon sinut

vällyihini nukkumaan

ettei sulle tulis kylmä

enää milloinkaan

Kipua biisin kertosäe on lainattu Telexin biisistä. Oliko sulle ihan uusi juttu? Eihän tuo mikään salaisuus ole. Eiköhän tosta ole maksettu ja tehty ihan asiaan kuuluvat sopparit. Kaikki muu kun kertosäe on Mikaelin omaa tekstiä. Ei ole edes mitenkään erikoista, että (räp) biisiin lainataan sopiva kertosäe toisesta biisistä.

Toikin biisi on soinut jonkun kaks vuotta radiossa...

Vierailija
549/1186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tykkäänkö vai en siitä että tällä kaudella on muuteltu alluperäistä biisiä ihan tunnistamattomaksi..... Vähän menee jotenkin idea

Wtf. Eihän näitä Mg:n biisejä ole kukaan koskaan aiemmin kuullutkaan niin miten versio voi olla tunnistamaton?

Vierailija
550/1186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta alkaa sen läpitatuoidun pikkuapinan omapäivä. Ja media jo etukäteen hehkuttanu miten koko kansakunta tulee rakastumaan siihen pikkunilkkiin. NOT! Sällinkuvatus vain sai elämänsä tilaisuuden päästä ohjelmaan, ja tietysti on tarkkaan hionut pelistrategiansa. Neljän tuotantokauden jälkeen ei mikään iso haaste yhdellekään opportunistille.

Juuri näin. En tiedä, pystynkö katsomaan tämänpäiväistä jaksoa, kun tiedän jo ennalta, että Mikaelin perinteinen säälipisteiden kerjäys menee ihan överiksi. Toisaalta ehkä muut artistit onnistuvat loihtimaan hänen biiseistään kerrankin kuuntelukelpoisia...

No nämähän voivat tosiaan tehdä näistä vaikka minkälaisia hittejä itselleen koska jokainen tekee takuulla alkuperäistä paremman version. Alkuperäistä, jota juuri kukaan ei ole koskaan edes kuullutkaan.

Niin ei varmaan ole kuullutkaan, jos ei koskaan radioa kuuntele.

Vierailija
551/1186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa, kun näiden tämän vuotisten artistien kesken ei ole mitään kemiaa. viime vuonna oli niin super, että ehkä johtuu siitäkin. En lämpene tälle kaudelle,vaikka haluaisin ( ja tähän sellainen rääkyitkuhymiö)

Vierailija
552/1186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin feikkiä. Kollektiivinen psykoosi varastetun ja suurimmaksi osaksi paskastai tulkitun musiikin äärellä.

Vierailija
553/1186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MG laini ja sävel

Teleks kertsi ja sävel

Kipua, pelkää en

siedän sitä tiedän sen

mutta kun katson sua

mä olen poika hiljainen

kietoa, tahdon sinut

vällyihini nukkumaan

ettei sulle tulis kylmä

enää milloinkaan

Kipua biisin kertosäe on lainattu Telexin biisistä. Oliko sulle ihan uusi juttu? Eihän tuo mikään salaisuus ole. Eiköhän tosta ole maksettu ja tehty ihan asiaan kuuluvat sopparit. Kaikki muu kun kertosäe on Mikaelin omaa tekstiä. Ei ole edes mitenkään erikoista, että (räp) biisiin lainataan sopiva kertosäe toisesta biisistä.

Toikin biisi on soinut jonkun kaks vuotta radiossa...

Kaikki hieno mitä siiä biisissä on on se kertosäe.

Vierailija
554/1186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaas paljonko vaatekerta maikkelin päällä maksaa?

Maksaa paljon. Kaikki ovat supermuotia. Gabriel pukeutuu Suomen artisteista kalleimmin. Mutta mukavasti kuitenkin.

Vielä kalliimmin kuin Keekki?

Vierailija
555/1186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaas paljonko vaatekerta maikkelin päällä maksaa?

Maksaa paljon. Kaikki ovat supermuotia. Gabriel pukeutuu Suomen artisteista kalleimmin. Mutta mukavasti kuitenkin.

Vielä kalliimmin kuin Keekki?

Jaa-a, voi olla ettei keekin imago sitä kestäisi. En ole perehtynyt paljon hänen vaatteisiin tai häneen muutenkaan.

Vierailija
556/1186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku aiaa tunteva valaista, että onko siis lainannut luvalla Teleksin biisiä vai onko tuo muka "eri" biisi? Oon ihan ulalla...

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MG laini ja sävel

Teleks kertsi ja sävel

Kipua, pelkää en

siedän sitä tiedän sen

mutta kun katson sua

mä olen poika hiljainen

kietoa, tahdon sinut

vällyihini nukkumaan

ettei sulle tulis kylmä

enää milloinkaan

Vierailija
557/1186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein jaksa diggailla ton Gabrielin lapsuuden "rankkoja" kokemuksia siellä huostaanotossa. Kun se hommasi sinne itse itsensä ja käyttäytyi ennen sinne joutumistaan rajattomasti. Olen itse ollut lastenkodissa, mutta ilman omaa syytäni. Vanhempani olivat rappioalkoholisteja, jotka eivät kyenneet/halunneet pitää minusta huolta. Siksi minut sijoitettiin laitokseen. En koskaan tehnyt mitään pahaa, unelmoin vaan paremmasta ja myöhemmin onnistuinkin kirjoittamaan ylioppilaaksi ja siitä eteenpäin ihan hyviin töihin. Elämä on ihan kohtuullista, toki jäljet jäivät, mutta en ole syrjäytynyt tai mitään sellaista. Mutta en koskaan kerro taustastani kellekään, olen siitä ihan hiljaa, koska kärsin siitä edelleen ja ihmiset eivät usein vaan ymmärrä. Paitsi tietysti puolisolle olen kertonut. 

Onko muita samanlaisia?

Tuskin kukaan vartavasten haluaa hommata itseään lastenkotiin. Vaikka sinne joutuisikin omien tekojen takia, ovat nekin teot oire pahasta olosta - joka sekin kumpuaa jostain. MG oli tapahtumien aikaan vielä ihan lapsi, joka ei osannut vielä käsitellä pahaa oloa rakentavalla tavalla vaan käsitteli sitä sillä tavalla kuin osasi. Artistit usein ovat varsin herkkiä persoonia. Herkkyyttä tarvitaan taiteen tekemiseen, mutta toisaalta sen takia myös omat tunteet koetaan voimakkaampina ja tapahtumiin ym reagoidaan voimakkaammin. Onneksi MG on ajan ja kokemusten myötä oppinut kanavoimaan tunteensa taiteeseen kääntäen sen voitokseen. On sitä paitsi tärkeää, että hän nuorten idolina puhuu näistä aiheista ja kokemuksista. Se rohkaisee samoja tunteita ja elämäntilanteita kokevia nuoria puhumaan ongelmistaan ja pyrkimään eteenpäin elämässä. Hiljaa kärsiminen ei palvele ketään, ja Suomessa olisi jo aika lakata ihannoimasta sitä.

Vierailija
558/1186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku aiaa tunteva valaista, että onko siis lainannut luvalla Teleksin biisiä vai onko tuo muka "eri" biisi? Oon ihan ulalla...

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MG laini ja sävel

Teleks kertsi ja sävel

Kipua, pelkää en

siedän sitä tiedän sen

mutta kun katson sua

mä olen poika hiljainen

kietoa, tahdon sinut

vällyihini nukkumaan

ettei sulle tulis kylmä

enää milloinkaan

Lukekaahan tuolta:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2013110817702629_vi.shtml

Vierailija
559/1186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen Maikkelin elämänkolhut ovat? ja minkä maalainen mamitsunsa on?

Älkää puhuko Maikkelista. Mä en tykkää. Oikee Maikkeli on Monroe.

Vierailija
560/1186 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Versiot oli koskettavia ja Miklun tarinat osittain myös. Jotenkin vaan en pääse yli siitä ajatuksesta, että MG vaikuttaa jotenkin tosi laskelmoivalta sen suhteen mitä haluaa itsestään jakaa. Pahimmat itkuvirret lyötiin tiskiin, vaikka olisin odottanut edes jotain bilebiisiä. En toki tiedä miten vapaasti nuo artistit saa nuo biisit valita, mut jotenkin outoa että kaikki valitsi biisin jolla on noin diippi tausta, olis kai muunkinlaisia löytynyt.

Tykkään kyllä siitä, että tällä kaudella Laurin ja Miklun päivissä on ollut jotain samaa kuin ensimmäisellä kaudella. Oikeasti tarinoita ihmisten elämistä, eikä vaan jotain tylsää perusjuttua kuten viime kaudella.

Ketju on lukittu.