Vain Elämää 2016 virallinen!
Kommentit (1186)
Kuustosen nopeampi versio biisistä oli hyvä!
Ihana Mikko! Toivottavasti palautuu musiikin pariin ja lopettaa ne kaikki paneeliohjelmat.
Anna on ihan kipsissä tuolla, tulee olo, että se ei usko itseensä ja tuntee olevasnsa fani taiteilijoiden joukossa. Minusta Annan eka levy oli hieno suomalainen poplevy. Mutta nyt jää ihan rattailta.
Mikko oli loistava!
Vierailija kirjoitti:
Muuten tykkäisin Anna Puusta laulajana mutta kun julkisuudessa kerrottiin miten hän on pettänyt miestään jo 2v tuottaja Jukka Immosen kanssa, meni maku koko ämmästä. Ja Annan ja Jukan suhde oli syy Jukan ja Jenni Vartiaisen seitsemänvuotisen avoliiton eroon.
Oikeasti? Vai hassutteletko?
Mun mielestä Chisu on kaunis, herttainen ja aito!
En lämpene Hectorin versiolle ollenkaan.
Kai tuo Hector on joistaki hyvä mut mä en tykkää yhtää..
Vierailija kirjoitti:
En lämpene Hectorin versiolle ollenkaan.
En mäkään. Vanhan miehen korinaa.
Hector laulaa kaikki biisit läpi omalla tasapaksulla äänellään. Tulkinta jää ohueksi.
Mä kuvittelen näkeväni Chisun rinnat verkkopaidan läpi.
Oliko tuo Suvi joka veti pätkän Ismo Leikolan Pendolinosta? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten tykkäisin Anna Puusta laulajana mutta kun julkisuudessa kerrottiin miten hän on pettänyt miestään jo 2v tuottaja Jukka Immosen kanssa, meni maku koko ämmästä. Ja Annan ja Jukan suhde oli syy Jukan ja Jenni Vartiaisen seitsemänvuotisen avoliiton eroon.
Oikeasti? Vai hassutteletko?
http://www.vauva.fi/keskustelu/2668065/seiska-syy-jenni-vartiaisen-ja-j…
"Ei varsi riittäny tässä Puussa" :D
Hectorin vanhan miehen versio oli todella vakuuttava.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Anna Puu punaisessa minimekossaan tekemässä linnunpönttöä. Voi herra mun kiesus.
Vaikuttaa juuri sellaiselta "olen löytynyt itseni " mutta tyyppi on selkeesti ihan hukassa.
Kolmenkympin kriisi?
Eiköhän se ole jo taakse jäänyttä elämää 30 kriisi, varmaankin alkaa olla pakonomainen wannabe-teinityyli hänellä.
Tuli vaan mieleen, että itse näkisin mielelläni tässä ohjelmassa sellaisia nimiä kuin Tauski, Janne Tulkki, Kake Randelin ja Anita Hirvonen, mainitakseni nyt vain muutamia.
Jos kattelis ruudulta, säästäis vartin.
Hectorin versio ei tosiaan ollut kovin ihmeellinen, kokopitkä voi ehkä olla parempi. Mielenkiinnolla odotan Suvin biisiä.
Word. Ja oikeasti kyseenalaista rakentaa idolia näin voimakkaasti tyypistä jonka ihailun - tai minkä huomion hyvänsä - kohteet ovat hyvin kyseenalaisia Suomen tulevasiuuden kannalta.