Vain Elämää 2016 virallinen!
Kommentit (1186)
No ei nyt oikeen tuo suudellaan...
Nolo toi Anna Puu, kaikinpuolin
Toivottavasti chisu laulaa polte!
Eli Anna Puusta tulee tämän syksyn vihatuin naisartisti? Mark my words.
Esityksessä ei ollut mitään vikaa, oli rohkeasti erilainen. Ei tässä mitään ikivihreitä olla luomassa.
Lauri on aika tunteellinen ja vaikuttaa aika rehdiltä tyypiltä. Mutta joku juttu siinä on kuitenkin....oisko vaan toi pohjalaisuus.
Suvin raskausilmoitus oli hölmö. Tämä on Laurin päivä, joten huomiota ei tarvitsisi ohjata itseensä. Sitäpaitsi johan tuo maha oli jo niin muhkea, että kaikki varmasti tiesi jo asiasta.
Mg ;n kultahampaat on irrotettavat 😮
Chisu: "Mun koti on täällä" -pönttö :D
Olen ollut samassa tilassa kuin Lauri, vaikka siihen tilaan ei juuri muita mahtunut kuin Lauri.
Vierailija kirjoitti:
Chisu: "Mun koti on täällä" -pönttö :D
Hehe.
Vierailija kirjoitti:
Mikael Gabriel on söpö.
N47
Kuvottava nilkki. Tykkäät jännämiehistä?
Montako sen kappaletta osaat nimetä?
Kyl tuo Anna kerkes viel täs ohjelmaa laulaa omalla äänellä, ilman autotunea. Musta on mukava vaan ku välillä repasee muullaki ku tavanomaisella tyylillään. Tää oli laulettu kesällä, ja oli kivan kepeä. Kyl tykkäsin :)
Siis kuinka montaa vähemmistöryhmää tuo kiintiöräppäri MG edustaa. Aika monta heti havaittavissa. Mukavasti on kyllä lähtenyt Laurin päivä käyntiin, tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Suvi veti hienosti.
Niin mitä se veti? Kokaiinia? Pulkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Siis kuinka montaa vähemmistöryhmää tuo kiintiöräppäri MG edustaa. Aika monta heti havaittavissa. Mukavasti on kyllä lähtenyt Laurin päivä käyntiin, tykkään.
Onko ravimiehiä?
Tykkään tästä Tähkän avoimuudesta, ihanan rehellisesti kertoo menneisyydestä.
Nää kaikki esitykset on selkeästi levyversioita. Näin varmistetaan levy- ja konserttimyynnit jo etukäteen.
Mitä tää anna puun esitys nyt on D: voi surkeus, onko tuo aivan tosissaan