Vierailija

Hyi helv...seinillä kiipeilee n. sentin pituisia ruskeita raidallisia toukkia. Epäilen vyöturkiskuoriaisen toukkia, mutta en erota niissä mitään tupsua. Työpöydän lähistöllä taas kipittää n. millin pituisia keltaisia/vaaleanoransseja toukkia, joita on kumman syystä näkynyt myös keittiön kaapissa olevissa valkosipuleissa. Tunnistaako kukaan?

Tiskipöydältä ja kylpyhuoneesta on löytynyt muutaman kuukauden välein lukkeja. Näiden kolmen lisäksi on vaihtelevasti näkynyt kärpäsiä, hyttysiä, hämähäkkejä ja ampiaisia (jotka pääsevät ikkunoista ja ulko-ovesta sisään) sekä joukko sekalaisia (tunnistamattomia) pikkuotuksia hopeisista kuoriaisista pisteen kokoisiin kärpäsiin. Kerran oli lääkekaapista löytynyt jopa muurahaisten pesä...(Jep, olivat vielä elossa)

Kotimme on muuten ihan siisti. Joudumme noiden ötököiden vuoksi siivoamaan tosi usein. Alan kuitenkin väsyä näiden jatkuvaan listimiseen :( mikä avuksi?

Kommentit (6)

Vierailija

Hyi vittu.. Mä en kestäis.. Ottaisin kamppeet ja marssisin ulos asunnosta. Mä panikoin jo muutamasta sokeritoukasta ja parista vyöihrakuoriaisesta joita näkyy silloin tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyi vittu.. Mä en kestäis.. Ottaisin kamppeet ja marssisin ulos asunnosta. Mä panikoin jo muutamasta sokeritoukasta ja parista vyöihrakuoriaisesta joita näkyy silloin tällöin.

Muutettaisiin ilomielin vaikka saman tien jos jostain löytyisi sopiva asunto...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat