Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyjän käytös torilla

Vierailija
16.09.2016 |

Tekeepäs mieli kirjoittaa tällainen, kun hieman harmittaa 🤔 Olin tässä joku viikonloppu hakaniemen maalaismarkkinoilla pyörimässä. Siellä sitten tuli mieleen että haluan tukea tätä toritoimintaa sekä näitä tuottajia, kantaa oman korteni, laihanlaisen, kekoon. No päätin ostaa muutaman omenan. Kyselin vähän mikäs näistä on makeinta jne, myyjä vastaili tylysti ja oli sitä mieltä että kaikki ne maistuu samalta (3 eri lajiketta). Olin vaan että okei, no laitetaan sitten siitä niitä keskimmäisiä kolme kappaletta. Myyjä mulkaisi mua kuin idioottia, että vaivaankin häntä kolmen omenan takia😳 Sellanen fiilis tuli. Ja ei siis ollut oikeen varaa enempään, kaupasta olis saanut puolet halvemmalla mutta halusinpa tehdä hyvän teon. Eikä niitä syöjiäkään ole kuin minä, joten kolme oli oikein passeli :D Noniin että näin tärkeä juttu, mutta onneks tänne voi höpötellä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä tarkoitat, osa myyjistä on surkeita hommassaan. Osa taas kertoo lajikkeista ummet ja lammet, maistattaa jne.

Vierailija
2/2 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, millaisen omenamyyjän kohdalle osuit. Kesällä torilla käydessä asioin aina sellaisen myyjän luona, joka vaikuttaa mukavalta. Mansikoiden ja herneiden hinnat ei paljoa vaihtele, joten voin valita palvelualtteimman myyjän. Aina ei päälle päin näe, mutta aika usein kuitenkin.

Omenoita on tullut tänä vuonna niin hyvin, että taisin yhden kilon ostaa torikauppiaalta ja loput saanut muualta ihan ilmatteeks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä