Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomautteleeko ihmiset teille muillekin ulkonäkönne piirteistä päin naamaa?

Vierailija
16.09.2016 |

Tyyliin, "sulla on iso nenä" tai vastaavaa. Mistä tämä kertoo, kun mulle lauotaan tuonkaltaisia suuruuksia ulkonäöstäni? Mistä näitä kamalia ihmisiä sikiää ja miksi minä saan kärsiä niistä?'

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elekielesi on sellainen, että houkuttelet alistajia vaikutuspiiriisi.

Tämä on mielenkiintoinen. Voisko joku selittää minkälaista tuo elekieli sitten on?

Vierailija
22/32 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pituudesta ja hoikkuusesta. On se kumma kun pitkiä ja hoikkia saa kommentoida noin vaa mutta ootappa jos meet jollekki läskille 140 senttiselle sanomaan jotain ulkonäöstå nii heti on kauhee sota päällä :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on joskus ( erittäin harvoin) sanottu: "Oletpa sievänä tänään."

Taidan olla aika huomaamaton tyyppi ;)

hmm jostain syystä suomalaiset ei tätä harrasta... Etenkään jos olet hoikka ja laittaudut :D Jos oikeasti olet sievänä niin tuijotetaan ja ollaan hiljaa.

Ja miksi ne tietynnäköiset ihmiset huomauttelee jostain pikkujutusta? Kerran naamani oli todella huolella meikattu ja äitini huomautti jotain että "mitä sulla on tossa" Mies sanoi ettei siinä mitään ole. Kaverini on laittautuja ja kehuu vain aina uusia vaatteita meikkiä yms. Taitaa olla harvinaisempaa suomessa.

äitini harrastaa myös sitä että jos mulla on uusi paita niin saattaa kysyä" Mikä toi paita on?

äitini ei itse yhtään laittaudu ja häntä ihan selvästi häiritsee kun itse tykkään kauniista asioista ja laittaudun/käytän koruja.

Eli ilmeisesti pitäisi pukeutua mustaan t-paitaan ja farkkuihin ettei tuu sanomista. Olen 26v ja tämä menee vain pahemmaksi..

Vierailija
24/32 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mielenkiintoinen. Voisko joku selittää minkälaista tuo elekieli sitten on?

Veikkaisin että varautunut, varovainen, ujo, alistunut tms. niin (toisinkuin voisi ajatella!) tällaisen päälle halutaan kaataa vielä lisää. Hieman kuin ihminen joka on niin väsynyt ettei jaksa puolustautua niin saa helposti lisää syytöksiä. Erikoista kyllä, mutta näin toimivia ihmisiä löytyy - usein öykkärimäisiä ja etsivät helppoa kohdetta jonka päälle kaataa oma ikävänsä.

Vierailija
25/32 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minussa ei varmaan ole yhtään piirrettä jota ei olisi minulle joku mies/poika päin naamaani arvostellut.

Miehet oikeasti kuvittelevat että naisten kehot ovat heidän jotain sellaista riistaa ja omaisuutta että heillä on oikeus puhua niistä miten halventavasti vain haluavat.

Jotkut tyhjäpää naiset oikein ruokkivat tuota sairasta mentaliteettiä esineellistämällä itse itsensä.

Todella oksettavaa.

Aikuisiällä en ole saanut miehiltä koskaan kuin kehuja ulkonäöstäni. Enkä todellakaan ole täydellisen kaunis, mutta vietän aikaani vain sivistyneiden ja hyvin käyttäytyvien ihmisten kanssa. En tiedä, miksi kukaan nainen alistuu junttimiesten seuraan.

Vierailija
26/32 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, pituudesta ja hoikkuusesta. On se kumma kun pitkiä ja hoikkia saa kommentoida noin vaa mutta ootappa jos meet jollekki läskille 140 senttiselle sanomaan jotain ulkonäöstå nii heti on kauhee sota päällä :DDD

AI siis oikeasti et tajua, miksi kehua saa, mutta haukkua ei?

Vierailija
27/32 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että suurinosa ihmisistä on idiootteja pidemmänpäälle

Itse viihdyn yksin AINA ja valikoin seurani tarkoin nyt aikuisiällä.

Vierailija
28/32 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja vaikka ihminen olisi todella epävarma itsestään hän voi silti näyttää kovalta ulospäin. itse olen huomannut että kun vaihdoin tyyliäni kovemmaksi nahkatakkia vahvaa meikkiä ja asenne vähän semmoinen "ei vittuakaan kiinnosta" niin kukaan ei jostain syystä sano enää mitään XD

Vierailija
29/32 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AI siis oikeasti et tajua, miksi kehua saa, mutta haukkua ei?

Kukaa ei puhunu haukkumisesta tai kehumisesta mitään :DD vaan ylipäänsä ulkonäön kommentoimisesta. "Oletpa laiha!" On arvostelua siinä missä "oletpa lihava!"kin

Vierailija
30/32 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, enpä muista että teini-iän jälkeen olisi koskaan huomauteltu. Olen ilmeisesti sen verran vittumaisen näköinen akka mustan tukkani, voimakkaan meikkini ja usein varoitusmerkin värisen pukeutumiseni kanssa, ettei kukaan uskalla :D

Vierailija
31/32 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sun naama on ihan punainen!!"

No aijaa! Se sattuu olemaan punainen aina, varsinkin näin talvisin.

Vierailija
32/32 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä huomauttele, oon sen verran karun näköinen. Naisia on kuitenkin jostain kumman syystä riittänyt.