Minä hankin bentsot
Jos saan. Ovat kuulemma erittäin nopeavaikutteisia lääkkeitä, mutta millainen olo niistä konkreettisesti tulee? Kaikille ei tule samanlaista vaikutusta, tiedetään, mutta ei nyt jumituta siihen.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan mä vahingossa syöny niitä joskus johku niskajumi unettomuuteen.... Mitä nimii?
Oxaminit ainakin ovat bentsoja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonkohan mä vahingossa syöny niitä joskus johku niskajumi unettomuuteen.... Mitä nimii?
Opamox?
Se oli ainakin ihan kuraa. Panacodi-pore iski sitävastoin kuin 1000 volttia.
Ekan otat ihan kotona, niin ettei tarvitse lähteä mihinkään, koska silmissä sirittää pari tuntia.
Olo on hyvin varma ja rauhallinen, pahat asiat asettuvat oikeisiin mittasuhteisiin ja elämä helpottuu huomattavasti.
Sosiaalisiin tilanteisiin menee niinkuin niihin terve ihminenkin menee. Ei jännitä enää, pystyy pitämään esitelmiä jne jne. Olen joutunut käyttämään yli 20 vuotta ja miltei päivittäin, enkä mitään negatiivistä ole kokenut.
Tärkeää on, että et ala kasvattamaan määriä ja otat vain silloin kun tarvitset, vaikutus alkaa 0,5 - 1 tunnin kuluessa, joten helppo ennakoida.
Opamox, Diapam, Tenox jne. Sama vaikutus, eri kauppanimet.
En suosittele. Ensin rauhallinen olo, mutta kun vaikutus alkaa laantua niin ahdistus iskee kahta kauheammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opamox?
Se oli ainakin ihan kuraa. Panacodi-pore iski sitävastoin kuin 1000 volttia.
Kyllä se panacod on myös ihan paskaa. Ei auta kipuihin, ei siiitä tule edes oloja. Jos lääkeopiaateista haluaa olot niin oksikodonia sen olla pitää.
Bentsot ovat aika lyhytvaikutteisia. Helpottavat oloa hienosti about viikon ajan, mutat sen jälkeen vaikutusta ei edes huomaa.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele. Ensin rauhallinen olo, mutta kun vaikutus alkaa laantua niin ahdistus iskee kahta kauheammin.
Olen käyttänyt yli 20 vuotta ja yli 20 vuoteen en ole ollut ahdistunut, ei sosiaalisten tilanteiden pelkoa, ei kahvikuppineuroosia, ei sairaalloista jännittämistä esitelmien pitämisessä jne.
Vierailija kirjoitti:
Menkää pois pellet.
Sana bentsot on kyllä tehokas provoaja :D Minä saan paniikkikohtauksia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Opamox, Diapam, Tenox jne. Sama vaikutus, eri kauppanimet.
On noilla kaikilla vähän eri vaikutus, niissä on kuitenkin eri vaikuttava aine vaikka kaikki onkin bentsodiatsepiinejä.
bentzat nezteeltä. yzivitozta tankki täyteen.
Paniikkikohtauksiin auttaa. Koukuttaa helposti ja se riippuvaisuus on sitten helvettiä.
Mulla on bentsoja (Diapam, Opamox) aina varalta kotona, koska olen kroonisesti hyvin ahdistunut. Ihan siis julkisella ovat määränneet noita, jopa päivystyksessä, koska tietävät etten väärinkäytä enkä käytä päihteitä ollenkaan. Tarpeeseen ovat tulleet, ikävä kyllä...tänäänkin kävin kaupassa ja parin minuutin sisään alkoi tulemaan sellainen olo että pakoilin ihmisiä käytävillä ja ahdistuin kamalasti siitä kun joku meni ihan vierestä. Kannan aina mukanani paria rauhoittavaa, pakko.
Opamox on mielestäni enemmän sellainen, että rentouttaa ja väsyttää, kun taas Diapam ei varsinaisesti nukuta.
Mua unettaa. Otan, jos olen ahdistunut töiden jälkeen, jos joku stressaava asia meinaa aiheuttaa paniikkia tai kun en saa unta. Rauhoittaa kyllä, mutta jatkuvassa käytössä menettää tehonsa. Itse käytän muutaman kuussa. Muuten minulla on uuden polven psykoosilääkkeet. Pärjään hyvin vaativassa työssä. Laittakaa lääkitykset kuntoon. Bentsot on vain hätävara! 😊
Mulle on määrätty sekä Opamoxia että Diapamia. Tarkoitettu itselläni käytettäväksi migreenikohtauksen aikana kohtauslääkkeen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
. Itse käytän muutaman kuussa. Muuten minulla on uuden polven psykoosilääkkeet. Pärjään hyvin vaativassa työssä. Laittakaa lääkitykset kuntoon. Bentsot on vain hätävara! 😊
Aha. Suosittelet siis neuroleptejä betnsojen sijaan.
Mua ärsyttää, koska en saa paniikkikohtauksiin bentsoja kuin kaksi kuukauden reseptiä vuodessa työterveydestä. Kaverini saa joka kuukaudelle päivittäiseen käyttöön vuodesta toiseen, elää sossutuilla, ei muuta syynä kuin ahdistus. Lisäksi väärinkäyttää niitä. Reilua.