Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen perumisen mestari.

Vierailija
16.09.2016 |

Olen 100% innoissani aina menossa jonnekin, aloittamassa jotakin jne.
Ja sitten kun se aika koittaa, kun pitäs mennä, ahdistaa ihan pirusti enkä halua muuta kuin olla yksin kotona.

Joskus vaan pakotan itseni.
Tänään olisi miehen kanssa ollut yksi meno, nyt sitten peruin sen ja vetosin ties mihin päänsärkyyn ja väsymykseen. Mies totesi vaan "jaa". Tiedän olevani lapsellinen ja typerä, kun odotin että mies olisi edes vähän tsempannut mukaansa kuitenkin. Mutta se ei varmaan viiti enää edes yrittää :/

Miks mä olen tällanen kakka!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emt.

Vierailija
2/7 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vähän samaa vikaa. Minkäs teet, kun. Sos tilanteet jännittää. Pakotat ittes vaan menemään niiku tähänkin asti? Ni kyllä se siitä vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kerro miehelle, että pelkäät sosiaalisia tilanteita? Et voi pitää noin isoa asiaa salassa, muuten suhteenne jää jonkinlaiseen ikuiseen välitilaan.

Vierailija
4/7 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kerro miehelle, että pelkäät sosiaalisia tilanteita? Et voi pitää noin isoa asiaa salassa, muuten suhteenne jää jonkinlaiseen ikuiseen välitilaan.

En mä pelkää. Olen sosiaalisissa tilanteissa kuin kala vedessä. Mua vaan ahdistaa joku. Möllötän sitten täällä kotona yksin, herkuttele ja katson leffoja. Niinkuin tänäänkin. Mies lähti, minä jäin.

Ap

Vierailija
5/7 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on täsmälleen sama ongelma, en ymmärrä miksi teen niin!! Tosi monesti odotan jotain juttua tai tapaamista tosi paljon mut sit kun se hetki koittaan niin tekee vaan mieli perua ja jäädä kotiin viettämään koti-iltaa. Ihan älytöntä! Ja mun mies kans jo ihan kypsä mun perumisiin ja jahkailuun.

Vierailija
6/7 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on täsmälleen sama ongelma, en ymmärrä miksi teen niin!! Tosi monesti odotan jotain juttua tai tapaamista tosi paljon mut sit kun se hetki koittaan niin tekee vaan mieli perua ja jäädä kotiin viettämään koti-iltaa. Ihan älytöntä! Ja mun mies kans jo ihan kypsä mun perumisiin ja jahkailuun.

Eikö ole inhottavaa :/ saan jotain tyydytystä siitä, kun saan merkitä kalenteriini menoja mutta sitten kun ne lähestyy, alan ahistumaan. Eikä mies jaksa enää pyydellä mukaan, sen huomaa ettei jaksa, menee sitten yksin.

Ap

Vierailija
7/7 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pää pois pöntöstä ja tee ensi kerralla päinvastoin, vaikka alkaisi peruututtamaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi