Katariina Laakkonen ( Ebeling) uusimmassa Annassa. Mitä ihmettä?
Mitä ihmettä hänen kasvoilleen on tapahtunut. On vasta 44-vuotias, mutta kasvot ovat kuin 6-kymppisellä. Liiallinen pyöräily auringossa vuosien ajan? Onko kuva vaan jotenkin epäonnistunut. Apua?!!!
Kommentit (24)
Katoin ihan samaa, tosi ryppyinen oli.
Ihme juttu, koska on kuitenkin hyvässä kunnossa ja menossa johonkin kisoihin taas, ainakin jutun mukaan. Aurinko? Erittäin alhainen rasvaprosentti? Kaunis ihminen siis on, mutta onko tuo kuva vaan nyt jotenkin viallinen, en tiedä. Te, joille tulee Anna, niin katsokaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä hänen kasvoilleen on tapahtunut. On vasta 44-vuotias, mutta kasvot ovat kuin 6-kymppisellä. Liiallinen pyöräily auringossa vuosien ajan? Onko kuva vaan jotenkin epäonnistunut. Apua?!!!
Mihin tarvitset apua? Autan kyllä mielelläni, jos voin.
Joo, ei linkkejä kiitos! Onpahan jotain interaktiivisuutta, kun kuvittelee.
No hänellä on ainakin varaa käydä kiristämässä kasvoja, jos asia vaivaa. Viettänee terveellistä elämää ja tuskin tupakoi, aika erikoiselta näyttää. Ehkä on treenannut niin paljon.
Kai triathlonistin iho joutuu koetukselle. En tosin ole kuvaa nähnyt, olisihan se paljon kurjempi kommentoida jotain ihan faktan pohjalta.
Ainakin tässä näyttää ikäisekseen ihan hyvältä. Totta kai aurinko ja hymyily saa jotain aikaan, mutta ei kai sitä sileä tarvitse ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tässä näyttää ikäisekseen ihan hyvältä. Totta kai aurinko ja hymyily saa jotain aikaan, mutta ei kai sitä sileä tarvitse ollakaan.
Siis tässä linkki, ettei tarvitse kuvitella
http://im.mtv.fi/image/5925972/landscape16_9/1024/576/a19afe3e1bba32e91…
Tuossa painetussa lehdessä kuvassa on varmaan jotain häikkää, koska kuva näyttää siinä ihan kauhealta. Tossa linkin kuvassa on kaunis.
Onko ap 15v tai jotain, kun tuonikäisen kasvot näyttävät kuusikymmpisen kasvoilta?Mielestäni ikäisensä näköinen ja terveellä tavalla hyväkuntoisen sellaisen. Pikkuisen taitaa olla todellisuudentaju hämärtynyt ap:lla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis mitä ryppyjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis mitä ryppyjä?
Tämä on ihan random linkki, kun ap ei kerran voi linkata sitä kuvaa, mihin viittaa. Ja tässä näyttää oikein hyvältä!
Paperilehden kuvassa on oikeasti jotain "vikaa". Siinä tosiaan näyttää kuin kasvoissa olisi valtavia uurteita ja ryppyjä, siis todella huomattavia. Olen 50-vuotias itse, joten en ihan pieniä ryppyjä kavahda ja niitä on itsellänikin. Mutta toivottavasti tuo lehdessä oleva kuva valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Paperilehden kuvassa on oikeasti jotain "vikaa". Siinä tosiaan näyttää kuin kasvoissa olisi valtavia uurteita ja ryppyjä, siis todella huomattavia. Olen 50-vuotias itse, joten en ihan pieniä ryppyjä kavahda ja niitä on itsellänikin. Mutta toivottavasti tuo lehdessä oleva kuva valehtelee.
Olen 42 ja tässä iän myötä minulle on alkanut tulla päiviä, jolloin iho ja naama muutenkin on ihan hirveä. Ja välillä ihan normaali tai jopa ok. Jos on vaikka huono nestetasapaino tms. kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi KAUHEETA!! Siis aivan kauheeta!!!! Miten naisen iho VOIKIN olla noin ryppyinen?! Nyt meni yöunet :-(((
t. 44 vuotias siloposki
Toi Annan kuva valehtelee. En usko, että näyttää oikeasti siltä, koska linkissä olevassa kuvassa ei näy ko. uurteet. Toi paperilehden kuva on oikeasti outo. Muissa kuvissa on kuitenkin kaunis. Katsokaa nyt te, joille lehti kotiin tulee, totta se on!
Minkähän vuoksi on edes mennyt tuohon hömppää ohjelmaan Martina kanssa.
Aviomies on monimiljonäri ja Suomen mittapuussa siis rikas. Eikös Katariinakin ole opiskellut ja uraa tehnyt itsekin...
Kiehtookohan vaan julkisuus ja esiintyminentv:ssä.
Ihan nätti oli ainakin tuossa kuvassa.
mikä on perskindol? siis tuossa paidassa.
Ihan ikäisensä näköinen. Ei näytä kuuskymppiseltä.
Tyttömäinen ja kaunis.
Hyvä ettet laittanut linkkiä kuvaan.