Vierailija

Sanoo Lauri Tähkä Suomipopin haastattelussa. Anteeksi nyt vain Lauri ja muut. Minä haluan, että minua kohdellaan ensisijaisesti ihmisenä ja siitä syystä minua tulisi kunnioittaa.

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No joo, ei kunnioitus ja kukkana kämmenellä pitäminen mitenkään toisiinsa liity. Mutta eiköhän sekä mies että nainen halua pitää kukkana kämmenellä sellaista ihmistä, jota rakastaa.

Vierailija

Miten se on naisen kunnioittamista että suhtautuu siihen kuin jonkinlaiseen silkkihansikaskäsittelyä vaativaan hauraaseen retardiin?
Halusitte tasa-arvoa joten kunnioitan ja kohtelen teitä yhtä hyvin/huonosti kuin miehiäkin.
M

Vierailija

Tämän lauri tähkä menee meillä boikottiin, ei nyt sentään mitään aisankannattajaa tarvitse kuunnella. Hänen oma ongelmansa jos ei seiso, ei meidän muiden.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanoo Lauri Tähkä Suomipopin haastattelussa. Anteeksi nyt vain Lauri ja muut. Minä haluan, että minua kohdellaan ensisijaisesti ihmisenä ja siitä syystä minua tulisi kunnioittaa.

Ihan samasta syystä minäkin haluan olla arvostettu ja kunnioitettu kuin sinäkin.

Jotkut idiootit ei vaan tajua, ei voi mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten se on naisen kunnioittamista että suhtautuu siihen kuin jonkinlaiseen silkkihansikaskäsittelyä vaativaan hauraaseen retardiin?
Halusitte tasa-arvoa joten kunnioitan ja kohtelen teitä yhtä hyvin/huonosti kuin miehiäkin.
M

Me halusimme tasa-arvon eikä se oikeuta sinua yhtään mihinkään, varsinkaan kohtelemaan ketään huonosti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tähkä kalastelee vain naisten suosiota. Sillä on suora vaikutus sekä levy- että keikkamyyntiin.

Vastenmielinen tyyppi ihan kokonaisuudessaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M

Me halusimme tasa-arvon eikä se oikeuta sinua yhtään mihinkään, varsinkaan kohtelemaan ketään huonosti.

Me teille sen annoimme. Kohtelen ihmisiä sen mukaan kuin he ansaitsevat.
M

Vierailija

Missähän asiassa aloittajaa ei taas arvosteta ja kunnioiteta? Kerrotko taas itkuvirsiä kotitöistä, vai mikä tällä kertaa mättää?

Vierailija

Kauhean epäromanttisia naisia. Ei ihme, etteivät kiltit, naista arvostavat ja hyvin kohtelevat  miehet ole suosiossa tällä(kään) palstalla.

Vierailija

Eiköhän tuo "kukkana kämmenellä pitäminen" ole sitä vanhaa hapatusta, jossa nainen ylentämällä alennettiin.

Naisten pitää saada olla tavallisia eläviä ihmisiä, meidän ei tarvitse olla jotain patsaita, jotka nostetaan jalustalle tai kukkasia, jotka suljetaan vitriiniin miesten ihailtaviksi.

Ja kyllä myös miehiä pitää kohdella hellästi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat