Vierailija

Nyt toista päivää hirveää hikoilua ja oksettavaa oloa, en kuitenkaan ole oksentanut. Kuuma koko ajan ja ei tee mieli syödä mitään kun etoo, ja meinaa tulla ylös. Voimaton olo. Mistä voisi johtua?

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
vierailija

Mulla oli just tommosta, kun oli elämässä kovasti kaikkea mikä aiheutti stressiä. Asiaan auttoi lepo, rentoutuminen, asioiden hoitaminen pois päiväjärjestyksestä tai listaaminen, jos ei voinut tehdä asialle mitään

Vierailija

vierailija kirjoitti:
Mulla oli just tommosta, kun oli elämässä kovasti kaikkea mikä aiheutti stressiä. Asiaan auttoi lepo, rentoutuminen, asioiden hoitaminen pois päiväjärjestyksestä tai listaaminen, jos ei voinut tehdä asialle mitään

Oon levännyt ja ollut miettimättä liikoja. Nytki lepäilen.

Kipu tuntuu polttavana navan luona ja pistävänä oikealla alhaalla.

-ap

Vierailija kirjoitti:
vierailija kirjoitti:

Oon levännyt ja ollut miettimättä liikoja. Nytki lepäilen.

Kipu tuntuu polttavana navan luona ja pistävänä oikealla alhaalla.

-ap

Ettei olis umpilisäke? Kannattaa mennä lääkäriin. 

Vierailija

Itekki epäilisin sitä umpparia. Tai sit jos ei sitä, nii hormoonit heittää härän pyllyä ja siitä aiheutuu tuommonen olo. En epäilis raskautta, jos menkat ei oo myöhässä. Toki joo voi tulla menkat vaikka oiski, mutta harvinaista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itekki epäilisin sitä umpparia. Tai sit jos ei sitä, nii hormoonit heittää härän pyllyä ja siitä aiheutuu tuommonen olo. En epäilis raskautta, jos menkat ei oo myöhässä. Toki joo voi tulla menkat vaikka oiski, mutta harvinaista.

Täytyy seurata oloa. Toi oikeanpuoleinen kipu ei oo (vielä ainakaan) sellaista että vaatisi särkylääkettä. Jos pahenee selkeästi, niin sitten soitan lekuriin. Käytän pillereitä, mutta ei menkkojakaan ole aikoihin näkynyt. Mistä tietää onko hormonit epätasapainossa?

Muutamalle.vierailijalle; en ole kirjoittanut tänne aiemmin

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Täytyy seurata oloa. Toi oikeanpuoleinen kipu ei oo (vielä ainakaan) sellaista että vaatisi särkylääkettä. Jos pahenee selkeästi, niin sitten soitan lekuriin. Käytän pillereitä, mutta ei menkkojakaan ole aikoihin näkynyt. Mistä tietää onko hormonit epätasapainossa?

Muutamalle.vierailijalle; en ole kirjoittanut tänne aiemmin

-ap

Olet kirjoittanut tänne jo kolmena päivänä peräkkäin samoista jutuista, yksityiskohdat vain vaihtelee. Voisit jo lopettaa, jotkut ottavat tosissaan sun jutut.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat