Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähivanhempi haukkuu 9v eronkin jälkeen etävanhempaa lapsille kokoajan

Voimaton isä
16.09.2016 |

Hei, olen 2 lapsen isä ja etävanhempi. Olen eronnut 9v sitten lasten äidistä. Aina kun lasten äidillä uusi mies niin minusta tulee suurin vihollinen koko maailmassa hänelle. Itse olen onnellisesti naimisissa ollut pitkään ja 1 lapsikin tullut lisää. Lapsille haukutaan etävanhempaa (isää) ja isän koko sukua kokoajan. Haukutaan ja halvennetaan. Haukutaan lapsia ja kerrotaan isästä kaikkia paskaa mitä keksitään. Äiti laittaa puhelimeeni halventavia syrjiviä ja ihan järjettömiä viestejä kokoajan. Lasten tapaamisjärjestelyt pitää sopia isomman lapseni kanssa ym kaikki käytännön asiat. Olen huolissani tästä ylenpalttisesta haukkumisesta. Ei varmaan kovin terveellistä lapsien kuunnella kokoajan haukkumista omasta isästään. Ovathan he puolet minua joten identiteettikuva varmasti kärsii. En tiedä mitä tehdä, tunnen itseni aika voimattomaksi. En viitsi hulluihin viesteihin joita puhelimeeni tulee edes vastata...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi tulee katumaan käyttäytymistään joskus (toivottavasti). Älä huoli, kyllä lapset on fiksuja  ja ymmärtävät asian myöhemmin!

Vierailija
2/2 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ikävä tilanne, mutta sympatiaa et tältä palstalta saa. Aloitus joko poistuu kokonaan tai sitten sinut teilataan paskaksi isäksi joka on ansainnut kaiken kuran mitä ex niskaasi suoltaa, koska nainen on aina oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla