Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehelläsi iso penis?

Viivi
16.09.2016 |

Vaihtoehdot

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
2/48 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiverto kulli löytyy puolisolta.

Muutama vakipartneri, joilla yhdellä todella suuri elin: melkein ranteeni paksuinen ja noin 20 cm pitkä! Sitä on kyllä upeaa saada pilluun, mutta peppuun en ole vielä uskaltanut antaa naida! Suihinottokaan ei yhtä nautinnosta, koska kulli ei vaan millään mahdu syvälle kurkkuuni.

Kahdella muulla vakiolla suuri elin. Toinen upea, ympärileikattu kulli, jota kookkaasta koostaan huolimatta on aivan taivaallisen mahtavaa ottaa suihin. Toinen komea, iso kulli esinahkoineen.

Isompi on kyllä parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee

Vierailija
4/48 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein vituttaa kun on pieni kuin katkarapu

Vierailija
5/48 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä isosta peniksestä ole iloa miehelläni on iso mutta eihän se edes mahdu kokonaan syvälle. Keskiverto on paras.

Vierailija
6/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mutta osaa käyttää sitä kuitenkin niin ihanasti että kelpaa minulle huvin. Sopii niin ykköseen kuin kakkoseenkin. Muutamia isoja dildoaja on kun haluan isompaa tai kahta yhtäaikaa.

Vierailija
7/48 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, n. 18cm. Se on ihan maksimi, mitä mun sisälle edes mahtuu ilman kipua. Eikä sekään kylmiltään, vaan mua täytyy ensin lämmitellä.

Pari orastavaa suhdetta olen lopettanutkin sen vuoksi, että miehellä on ollut liian iso penis. Seksin täytyy olla nautinnollista, ei kivuliasta.

Vierailija
8/48 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä on, aina pitää varoa ettei satuta. Kiva käsitellä ja katsoa.

Vierailija
9/48 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta mies täyttä kultaa..

Vierailija
10/48 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittävä. Tulee välillä sellainen olo, että enempää ei sinne mahdu. Peppuun kokeiltu pari-kolme kertaa ja sovittiin, että sinne ei enää. Liian kipeää sen paksuus teki.

Vierailija
11/48 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikkalaisella vakkarilla on talouspaperirullan pahvipötköä hieman pidempi ja paksumpi. Olen verrannut.

Vierailija
12/48 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se. Kerran kännissä ja läpällä mittasin. 24 cm pitkä. Paksuutta ei viivottimella mitattu, mutta sellanen pötkyläpamppu. Paksun näköinen. Ihana.

Vierailija
13/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 cm ja täydellisen kokoinen kaikinpuolin. Ihan pohjaan kovalla mulkulla ei kyllä pysty.

Vierailija
14/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi se kai on. Kun laitan kädet peräkkäin sen ympäri, nuppia ei jää näkyviin.

Vierailija
15/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta ihan hyvin on riittänyt.

Vierailija
16/48 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON ja on vielä ihan made in Finland, kinuamalla kinusin että saan mitata. 22cm päältä mitattuna ja juuresta 17.5 cm ympärys, eli vastaa melko tarkasti isoa banaania. Tuo ympärys yllätti, mutta mittasin banaanin ja sekin oli samaa luokkaa.

Neljä exää ei päässyt lähellekkään näitä mittoja (en tiedä tarkalleen, mutta ehkä 13-15cm oli nuo edelliset) Aluksi tuntui siltä että on kyllä liian iso, kun takaapäin tuntui ottavan "pohjaan" ja teki välillä kipeää. Synnytyksen jälkeen tuntuu täydelliseltä. Lepotilassa on kyllä yllättävän pieni, joten kun näin sen ensi kertaa saunassa ajattelin että tästä ei kyllä tule mitään, mutta olipa kyllä positiivinen yllätys sitten makkarissa 😳

Vierailija
17/48 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli 15cm.

Otin eron

Vierailija
18/48 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tottunut käyttämään pesäpallomailaa dildon korvikkeena, mutta sitten kun näin nykyisen mieheni vehkeen melkein pyörryin. Onneksi mulla on venyvä tavara. Sinne mahtuu kolme kättä rannetta myöten samaan aikaan.

Vierailija
19/48 |
03.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei pidä kunnostaan mitään huolta hän lörpsähtää ja tarvitsee nainnit jättikalulla, jotta tuntuisi missään.

Vierailija
20/48 |
04.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miekkonen on varmasti kalultaan sieltä pienimmästä päästä,  eikä sille itse mitään voi. Kunnollinen rakastelu on meille ilman mitään leluja melko puutteellista minun näkökulmastani. Hän on kuitenkin täydellinen mies minulle,  on itse asian kanssa täysin sinut ja onkin sitten suullisilta taidoiltaan sekä sorminäppäryydessä maailman paras :)  Hyvä itsetunto on varmasti auttanut menestymään elämässä muutenkin ja minullakin oikein hyvät oltavat. Ei se kalun koko ole maailman tärkein juttu, meilläkin on kakenlaisia apuvälineitä ja leluja hankittuna tyydyttävän seksielämän tueksi. Tärkeintä on minulle seksin suhteen on ollut todella avoin suhtautuminen haluihimme ja olemme jakaneet ja toteutelleet toistemme fantasioita vuosien saatossa.  

Mieheni omasta aloitteestaan joskus kauan sitten puhuimme tästä ja hän itse ehdotti minulle paremmin varusteltua rakastajaa silloin tällöin, jotta tämä ei koskaan kasvaisi ongelmaksi. Pettämään en olisi kuitenkaan ryhtynyt kaiken muun ollessa niin hyvin. Olen onnellinen miehestäni ja saan välillä tyydyttää naisen tarpeeni "isomman" miehen kanssa ihan luvalla, oikeastaan vähän hänen toiveestaankin ja miehenikin tästä kiihottuu.  Ei näihin asioihin kannata jäädä jurnuttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme