Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hupparit ovat suosittuja naisten vaatteita?

Vierailija
26.03.2026 |

Edellinen ketju poistettiin silmän räpäyksessä. Onko huppari kielletty aihe vai tuliko ketjuun jotain törkyä? Kysyin aivan asiallisen kysymyksen että miksi hupparit on suosittuja vaikka ovat ainakin pitkätukkaisilla naisilla varsin epäkäytännöllisiä ja että käyttääkö joku sisävaatteen huppua joka ei pidä tuulta ja sadetta (muut kuin teinit)? Eikö hupparin huppu ole ikävä möykky takin alla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset saa kiinni ja ei ole möykky (sen saa ulkotakin ulkopuolelle). 

Vierailija
2/11 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparit olivat muodikkaita muutama vuosi sitten. Nyt muoti mennyt ohi, mutteivät ihmiset niitä tietenkään roskiin heitä, vaan käyttävät niin kauan kuin ovat siedettävän näköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mä huppua useinkin. Huppari on kätevä ja rento ja voi kerrospuketua

Vierailija
5/11 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käyttävät huppareita siksi koska ne ovat sen verran väljiä, että ison läskimahan saa aika hyvin peitettyä. Hupulla sitten voi peittää pullean naaman ja kaljuuntuvan pään.

Vierailija
6/11 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin ettei niitä roskiin heitetä koskapa ei huppu estä paidan käyttöä mutta ihmettelen miksi niitä tehdään, eli joku kai niitä toivoo? Ilmeisesti huppua pidetään siis kivan näköisenä, eli ne on vähän kuin korkokengät: tykätään ulkonäöstä enemmän kuin käytännöllisyydestä?

Vierailija
7/11 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usiampikin 50..70 ukko käyttää lippistä ja hupparia, huppu siis päälle vedettynä.

Vierailija
8/11 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin ettei niitä roskiin heitetä koskapa ei huppu estä paidan käyttöä mutta ihmettelen miksi niitä tehdään, eli joku kai niitä toivoo? Ilmeisesti huppua pidetään siis kivan näköisenä, eli ne on vähän kuin korkokengät: tykätään ulkonäöstä enemmän kuin käytännöllisyydestä?

Mitä ihmettä sinä höpötät?

Ja miksi sinulla on noin iso ongelma naisten huppareiden kanssa?

Koska miesten hupparit ei haittaa, niin voit myös heiltä kysyä hupparin käytön mukavuudesta. 

Vierailija
9/11 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nainen ja siksi juuri ihmettelen huppareiden suosiota naisten vaatteissa. Ei minua miesten hupparit kiinnosta kun en miesten vaatteita käytä. En tajua huppareiden suosiota miehilläkään. Mutta varsinkin näin pitkähiuksisena huppari on minusta erityisen epäkäytännöllinen. Tuskin tarvisin huppua vaikka hiukseni olisivat lyhyet mutta silloin huppu olisi vähemmän tiellä mutta tiellä se olisi silloinkin jos tarve käyttää takkia.

Vierailija
10/11 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kysytään toki miestenkin mielipidettä, pidättekö hupuista ja jos niin miksi?

Vierailija
11/11 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nainen ja siksi juuri ihmettelen huppareiden suosiota naisten vaatteissa. Ei minua miesten hupparit kiinnosta kun en miesten vaatteita käytä. En tajua huppareiden suosiota miehilläkään. Mutta varsinkin näin pitkähiuksisena huppari on minusta erityisen epäkäytännöllinen. Tuskin tarvisin huppua vaikka hiukseni olisivat lyhyet mutta silloin huppu olisi vähemmän tiellä mutta tiellä se olisi silloinkin jos tarve käyttää takkia.

Ei juma, ette voi olla tosissanne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän