Älypuhelin tai peruspuhelin
Kommentit (9)
No äly tietty. Sellaseen jo tottunu. Jotkut mummelit käyttää peruspuhelimia.
Jolla ei ole omaa älyä, käyttää älypuhelinta!
Minulla on nokia 6250 puhelin. En tarvitse älypuhelinta, ja älypuhelin ei tarvitse minua.
Peruspuhelin. Älypuhelinta en tarvitse, minulla on tietokone sekä töissä että kotona, ja se riittää.
Haluaisin vastata perus, mutta olen jo (valitettavasti) riippuvainen älykännykästä. Olin alkuvuodesta pakotettu olemaan normaalin luurin varassa täysin vieraassa ympäristössä, ja voin sanoa että tuntui, kuin olisi joutunut kulkemaan sokkona! Minulla ei ole ollut kuitenkaan älykännykää vielä kolmea vuotta kauemmin, ja hyvin pärjäsin siihen asti! Nyt oikein vavahduin uuteen uusavuttomuuteeni. Haluaisin päästä riippuvuudesta irti, mutta samaan aikaan olen liian mukavuuden haluinen...
Minulla on ollut Nokia 3330 puhelin käytössä 14v ajan. Akku on uusittu 2 kertaa, ja kuoret on vaihdettu 1 kerran. Seuraava puhelin tulee olemaan peruspuhelin. En osta älypuhelinta android käyttöliittymän uusiutumisen takia, ja akun keston takia.
Vierailija kirjoitti:
Jolla ei ole omaa älyä, käyttää älypuhelinta!
Näitä kuulee lähinnä elämäm koululaisten suusta.
Olen jo liian riippuvainen Google Mapsista, Uutisvahdista, tiedon etsinnän mahdollisuudesta ja "hyvästä" kamerasta, joten älypuhelin.
Riippuu täysin puhelimen painosta, ja hinnasta.