Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "punkkia" Apulanta-bändissä on?

Vierailija
15.09.2016 |

Ilmeisesti koko bändi on kasattu aikoinaan siksi, että saataisiin rahaa. Ja sama malli jatkuu. Missä se punk on?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, onhan se kamalaa että muusikotkin vanhenee. Samanlailla hiphop-bändeistäkin on väännetty että onko se nyt oikeata ja aitoa hiphoppia, kun ei Suomessa nyt varsinaisia ghettoja ole, ja räppäritkin on valkoisia. Popiksihan se musiikki rahan myötä muuttui, mutta kyllä minäkin poppilevyjä vääntäisin jos joku siitä minulle maksaisi. Ei keski-ikäiset papat jaksa riehua :D

Vierailija
22/24 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dingo oli paljon kovempi bändi mitä Apulanta ikinä. Puhumattakaan nyt sitten Hanoi Rocksista. Siis jos ihan vain kotimaisia bändejä vertaillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M22 kirjoitti:

Alun perin olikin punkkia mutta joskus kymmenen vuotta sitten alkoi soittaa sitä radiokelpoista "metallia" mistä heidät nykyään tunnetaan. Onhan myöhemminkin ollut jonkun verran punkvaikutteita, esim. Zombeja-biisi voisi hyvin olla Green Dayta suomeksi.

Metallia? Onneksi laitoit sen kysymysmerkkeihin. Loukkaavin kirjoitus palstalla pitkästä aikaa.

Niin, laitoin sen juuri siksi sitaatteihin koska joidenkin mielestä se on metallia. Itse en siis ole lainkaan sitä mieltä, raskaaksi poprockiksi enemmän mieltäisin.

Ja lisään vielä että olen ihan rockia/metallia kuunteleva pitkätukka.

Vierailija
24/24 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apulannan kolme ensimmäistä levyä voidaan luokitella punk-musiikiksi, sen jälkeen punk-vivahteita on ollut havaittavissa enää yksittäisissä biiseissä. Hyvää musiikkia Apulanta tekee silti edelleen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan