Apple vai Samsung
Kommentit (9)
Samsung (hyvä malli) noista kahdesta ennemmin mutta ihan hyvin voi käyttää muitakin Androideja jos on muuten tarpeeksi hyvä laite.
Olen miettinyt korvata Lumiani Samsungilla, jotta saan Snapchatin käyttööni, mutta Samsungit tuppaa syttymään tuleen. Viimeksi Vantaalla. Joten uskaltaako sitä ostaakaan Samsungia?
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt korvata Lumiani Samsungilla, jotta saan Snapchatin käyttööni, mutta Samsungit tuppaa syttymään tuleen. Viimeksi Vantaalla. Joten uskaltaako sitä ostaakaan Samsungia?
Kannattaa harkita Nexus-luurin hankintaa. Niihin saa parhaiten uusimmat Android-päivitykset. Nexukset ei myöskään ole täynnä kaikennäköistä luuritoimittajan omaa roskaa, jolla yrittää erottautua muista toimittajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa harkita Nexus-luurin hankintaa. Niihin saa parhaiten uusimmat Android-päivitykset. Nexukset ei myöskään ole täynnä kaikennäköistä luuritoimittajan omaa roskaa, jolla yrittää erottautua muista toimittajista.
Nexus-brändi on kohta historiaa, seuraavaksi tulee Google-puhelin. Puhelimessa on G-tunnus. Kokoonpanija on kai HTC mutta valmistaja ei näy mitenkään ulospäin.
Ei muutkaan puhelinvalmistajat enää laita kovin paljon roskaa noihin puhelimiin.
No ei todellakaan kumpikaan.