Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hän toivoo miehen olevan itsevarma, pitkä, menevä, komea ja parempituloinen.
Amandan ulkonäössä ei ole moitittavaa, mutta hän tekee lähinnä tosi-tv-tasoisia ohjelmia ja soittaa musiikkia jääkiekko-otteluissa. Koulutuksesta tai tulevaisuuden suunnitelmista ei ole mitään tietoa ja suurin mediatempaus (eniten julkisuutta) tähän asti sai kun paneskeli kameran edessä.
Oikeasti... jos unohdetaan ulkonäkö niin millä Amanda voi pärjätä parisuhdemarkkinoilla?

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eikös hän tule melkoisen varakkaasta suvusta? Itse luulen, että Amandan seurassa ei tule tylsää. Ei ole sitä perinteistä pullantuoksuäitityyppiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kroppa.

Niin mutta samaan voi päästä jokainen joka jumppaa ja meikkaa.

no meikkaavat jumppatytöt ovat aika hottiksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
SE JAKAA TOOSAA KAIKILLE

Tästä ei ole tarkoitus tulla vihapuheketju joten jos vähän hillitset kirjoituksia.

Vierailija

Onhan nätti sanavalmis ja varmaan taitaa tavat niin lähiöräkälässä kuin pintapaikoissa, eli erinomainen kumppani jollekin nuorelle jääkiekkoilijalle. . -Mutta, mutta en tiedä kun ylipäätään mitä noita "Hottiksia" olen katsonut saan niisessä tv-ohjelmassa olen ollut ymmärtävinäni, että mulla on varmaan jotenkin vinksahtanut maku, kun heistä kukaan ei itseäni liiemmin sytytä... 

Vierailija

Mun mielestä tollaset jakorasiat ei ole kauheen hottiksia. Mulle tulee mieleen sellanen "räkänen muija" kenelle seuraavaksi antaa kameroiden edessä?

Vierailija

Taas ketju joka saa suklaata mässyttävät läskit ottamaan ylimääräisen annoksen onnellisuuspillereitä. Miksi muut ovat niin kauniita ja itse olen näin helvetin ruma?

Vierailija

Olen tältä palstalta oppinut, että parisuhdemarkkinoilla (kaamea sana) vain naisen ulkonäöllä on merkitystä. Mieheltä edellytetään myös muita ominaisuuksia.

Vierailija

Olisi kaunis ilman numeroa liian isoja hampaita. Omien valkaisulla olisi luultavasti paremman näköinen, en pääse yli siitä että mieleen tulee aina se koirien tekohampaat -mainos. Mutta näinkin toki upean näköinen.

Vierailija

Ei minun makuuni ollenkaan. Ekalla kaudella oli se Anni sentään semmonen aika kuuma pakkaus. Tällä kaudella ei ole yhtään hottisnaista.

Vierailija

Ketä kiinnostaa mitä töitä joku hotti mimmi tekee? Uskokaa jo naiset, ei miehiä kiinnosta partnerinsa status työelämässä/palkka niin kuin teitä. Akateemisuudesta ja uran luomisesta on naiselle useammin haittaa kuin hyötyä miesmarkkinoilla.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat