Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkengät hoitoalalle

Vierailija
15.09.2016 |

Minkälaiset työkengät kelpaa hoitoalalle? Tuntuu että hoitoalalla crocs-villitys on mennyt liian pitkälle. Onko camper tossut sopivat hoitoalalle? En tykkää crocs-kengistä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossut? Sellaiset työkengät, jotka ovat hyvät jalalle ja joissa jaksaa työskennellä. Ja toki työturvallisuus huomioiden.

Vierailija
2/6 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vielä olin alalla, kengät piti olla tukevat ja takaremmillä. En tiedä miten nyt on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnvaativuus määrittelee sisäkengän. Esim: Lasten kanssa töitä tekevä lähihoitaja voi käyttää pehmeäpohjaisia sisäjalkineita. Sairaalassa hoitaja voi käyttää hoitajasandaaleita tai crocs-kenkiä.

Vierailija
4/6 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin camper tossuja lähihoitajan työssäoppimisjaksolla, jouduin vaihtamaan camper tossut, isotoner tossuihin lasten kanssa työskentelyn takia.

Vierailija
5/6 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Reinot.

Vierailija
6/6 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ezi-Klogit! Kuin crocsit, mutta testatut ja kaikkien standardien mukaiset hoitotyöhön. Crocseistahan on myös työjalkineversioita, niistä ei ole kokemusta. Voi pestä koneessa mikä on tosi kätevää. Ja aivan älyttömän mukavat jalassa. (Ei, tämä ei ole maksettu mainos vaikka linkin laitankin: https://www.imagewear.fi/tyojalkine-ezi-klog)