Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maalla ei voi löytää kuin ukkomiehiä

Vierailija
15.09.2016 |

Menetpä kauppaan tai kaljalle, lenkille tai harrastuksiin Miehet joita tapaat on varattuja. Missä ne kuuluisat peräkammarinpojat luuraa? En viitsi aina varattuja vikitellä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähetimme meidän pojan peräkamarista Helsinkiin opiskelemaan. Tulee taas viikonloppuna käymään, jos osa-aikatöiltä ennättää. Vähän on ollut puhetta, että palaa peräkamariin noin 10 vuoden kuluttua aikaisintaan. KIltti ja hiljainen, mutta sillä tavalla hankala, että  tekee liikaa töitä eikä katso oikein hyvällä, että joku yrittää elellä siivellään.

Vierailija
22/30 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juon tässä kahvia ja kohta menen pellolle jatkamaan kultivointia. Sinne voi tulla juttelemaan jos on jotain asiaa.

t. sinkkumies maalta

Peltoa myllätty, autoa meni ohi aikalailla muttei kukaan nainen pysähtynyt asioimaan. Teidän menetys. Minä juon nyt taas kahvia ja sitten vielä pieni rykäisy ennen iltaa.

t. sinkkumies maalta

Mulla kun ei ole sitä autoa minkä pysähdyttää. Naisten pyörällä ajelen kylällä. Eikös tuollainen kahvin juonti ole jo ma alle vaarallista? Itse kuin vihreää teetä. Aamuisin vain kupin kahvia. Rykäiset? Kenenkään siivellä en elele. Mottoni parisuhteessa on kakki puoliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juon tässä kahvia ja kohta menen pellolle jatkamaan kultivointia. Sinne voi tulla juttelemaan jos on jotain asiaa.

t. sinkkumies maalta

Peltoa myllätty, autoa meni ohi aikalailla muttei kukaan nainen pysähtynyt asioimaan. Teidän menetys. Minä juon nyt taas kahvia ja sitten vielä pieni rykäisy ennen iltaa.

t. sinkkumies maalta

Mulla kun ei ole sitä autoa minkä pysähdyttää. Naisten pyörällä ajelen kylällä. Eikös tuollainen kahvin juonti ole jo ma alle vaarallista? Itse kuin vihreää teetä. Aamuisin vain kupin kahvia. Rykäiset? Kenenkään siivellä en elele. Mottoni parisuhteessa on kakki puoliksi.

Ei ole ihme, että olet sinkku, kun olet koprofiili...

Vierailija
24/30 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. sinkkumies maalta

t. sinkkumies maalta

😂

Vierailija
25/30 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olin Ilomantsin metsässä. Miksi et tullut hakemaan?

Vierailija
26/30 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. sinkkumies maalta

t. sinkkumies maalta

KaiKKi puoliksi. Mutta hyvin huomioitu. En kuitenkaa syö.

Vierailija
27/30 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tää ei taas päivitä ollenkaan tätä ketjua?!?

Vierailija
28/30 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maallahan on miehiä enemmän kuin naisia. Tuskin polygamiaakaan kovin paljoa harrastetaan, että eiköhän sieltä muitakin kuin ukkomiehiä voi löytää.

Meidän kylällä on pari alkkis sinkkumiestä, loput ovat varattuja.

Vierailija
29/30 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan maalla (olen nainen) ja kyllä tunnen ja tiedän täältä useitakin vapaita miehiä monesta ikäluokasta. :)

Vierailija
30/30 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ongelma ei olekkaan siinä että te tiedätte vapaita miehiä. Minä en ole päässyt sisäpiireihin enkä oikeastaan voi mennä kysymään keneltäkään, onko tuo tai tuo vapaa mies. Olisihan se erikoista. Enkä voi niin kysyä miehiltäkään. Tänään huoltoasemalla oli kivan näköinen viiksekäs mies, mutta en edes hymyillyt. Saattoi olla vapaa tai varattu, sormusta ei ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan