Naapurin sinkkumies yrittää kauttani tehdä tuttavuutta tyttäreeni
Tai näin tässä vaiheessa oletan.
'
On niin ylikohtelias ja ystävällinen..... korjasi pyöränikin ilman mitään pyytämistä ja tänään kahvittelemaan pyysi. Hän on korkeintaan vähän yli nelikymppinen ja minä jo viisikymmentä.
Luulen, että perimmäinen tarkoitus on lähentyä erittäin kaunista tytärtäni. Muuten en ymmärrä tätä yhtälöä. Vai voiko oikeasti joku nelikymppinen hyvännäköinen mies kiinnostua viisikymppisestä naisesta? Ei minussa mitään vikaa ole, mutta silti?
Kommentit (30)
Haluatko testata, mitä mies haluaa? Vihjaile, että kaunis tyttäresi on kiinnostunut muista naisista, mutta että sinulle hän on aina yhtä rakas, tms.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies sitten ollut useasti tyttäresi kanssa tekemisissä, kyseleekö hänestä tms? En minä nyt heti lähtisi olettamaan, että miehellä on taka-ajatuksia, nauttisin huomiosta ja seurasta. Toki jos nyt oikeasti tulee "todisteita" kiinnostuksesta tyttöä kohtaan niin harkitsisin uudestaan tuttavuutta.
Sellaista rupattelua pihapiirissä. Eli ei sen kummempaa tyttäreni kanssa tietääkseni.
Eli ei mitään "todistelita".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies toivoo että olemalla mukava universumi palkitsee joskus hänetkin jotenkin. Minä ainakin yritän olla avulias myös rumia naisia kohtaan, koska ajattelen että he tarvitsevat sitä vielä enemmän että joku suhtautuu mukavasti mutta ilman alentuvaa säälivää asennetta. Harvoinpa tuollaisia tilaisuuksia toki oikeasti on.
-Mies 29v + 2v-
Siis en ole ruma!
Mutta minusta tuntuu epätodennäköiseltä, etteikö tässä oltaisi ns. ketunhäntä kainalossa.
Etkö ole ajatellut, että haluaisi teitä molempia? Miesten kesken saa aikamoisen statuksen, jos onnistuu äiti-tytär - yhdistelmässä. Sinä olisit siis varma tapaus, mutta entä tyttäresi?
Aha,
Missähän piireissä tästä saisi statuksen?
Ollaan vissiin ihan eri piireissä. Lähinnä ällöttäisi varmaan useimpia.
Enkä tosiaan olisi mikään varma tapaus ja tyttärelläni on ihan ikäisensä poikaystävä, joten vielä vähemmän hän. Pakko myöntää, että itse olen hieman kiinnostunut. Sillä edellytyksellä, että hänen kiinnostuksensa kohdistuu aidosti minuun.
..."miesten kesken"... Eli ollaan eri piireissä tässä asiassa, kuten mainitsitkin. Sinä siis kiinnostunut, eli puolet tavoitteesta olisi helposti saavutettavissa. Sitten voikin siirtyä siihen mielenkiintoisempaan osaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua ainakin kiinnostaa +50 naiset, ei mitkään 20 v. tytön hupakot.
M43
Minua kiinnostaa molemmat. Kunhan nainen käy salilla.
M35
Kelpaaks juoksu, uinti ja kotijumppa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä hän vaan on ystävällinen ja ajatteli että ette kuitenkaan itse olisi sitä pyörää osanneet korjata. Ei aina tarvitse etsiä piilomerkityksiä kaikista asioista.
Pyöräjuttu oli vain esimerkki. On milloin missäkin tilanteessa tyrkyttänyt seuraansa.
Parilla rivillä on vaikea saattaa lukijoiden tietoisuuteen kokonaisvaikutelmaa. Muutti naapuriin n. puoli vuotta sitten ja on ollut hyvin ystävällinen joka tilanteessa. Joku toinen voisi kuvailla tunkeilevana.
En kuitenkaan koskaan ole hermostunut enkä torjunut. Päinvastoin hänestä on oikeasti ollut apua. Siitä tietysti lisää pontta on saanut.
Ehkä hän vain on yksinkertaisesti hieman yksinäinen uudessa asuinpaikassaan, ja siksi kaikki, mikä poikkeaa omissa oloissaan kotona nököttämisestä, otetaan ilolla vastaan.
Ikävä kuulla, että perusasenteesi on noin negatiivinen (tyrkyttää, tunkeileva,). Joka tapauksessa on reilua kertoa ajoissa, mutta kohteliaasti, jos naapurin avuliaisuus aikaansaa ärsytystä.
Olen käyttänyt vääriä sanamuotoja, jos tällianen kuva välittyy. Ei ole avuliasuus sinänsä ollenkaan ärsyttänyt.
En ehkä vain usko vilpittömyyteen nyt ja oletan, että tarkoitus on vietellä tytärtäni kauttani. Mutta voin olla täysin väärässä. Hän on mahdollisesti vain tosi ystävällinen ihminen tai sitten on ehkä kiinnostunut minusta (se toivottavin vaihtoehto).
Vierailija kirjoitti:
Ja minua taas kiinnostaa juurikin parikymppiset tytönhupakot.
M42
Olet iljettävä yäk!
Miten sulla on noin huono itsetunto? Eihän teillä ole edes kummoinen ikäero. Mä olettaisin ilman muuta, että on minusta kiinnostunut eikä teini-ikäisestä tyttärestä, huhhuh. Pyydä miestä treffeille, siinä tulee selväksi sitten onko kiinnostunut vai onko vain yksinäinen/haluaa muuten vain autella.
Mun on kyllä hirveän vaikea uskoa, että 40-vuotias mies yrittäisi iskeä naapurin lapsuudenkodissaan asuvaa 18-vuotiasta tämän äidin kautta. Voihan hän olla vain ystävällinen, tai olla itse vanhempi kuin luulet, tai pitää sinua nuorempana kuin olet. Veikkaisin kyllä, että on sinusta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minua taas kiinnostaa juurikin parikymppiset tytönhupakot.
M42
Olet iljettävä yäk!
Itse he minua lähestyvät. Eikä minun moraalini estä opettamasta heille hieman seksitaitoja. Usein vaan jäävät roikkumaan, vaikka sovitaankin vain makuuhuoneleikeistä. Ihan turhaan rikottuja sydämiä liikaa. Siksi olen jättänyt nykyään vähemmälle.
Ei haittaa. Niitä kiinnostuneita kyllä riittää.