Riemuloma Palandereilla - no en tule katsomaan
Luin tosta kulttuurisivuilta mitä uusi ohjelma Riemuloma Palandereilla pitää sisällään. Ei nyt sinällään ohjelmaformaatti kiinnostaisi muutenkaan, mutta esittelytekstissä kohta " isäntä kyselee hanhenmaksaterriinien ääressä"... sai saman tien syntymään päätöksen, etten tule kyseistä ohjelmaa seuraamaan. Voi yök, että joittenkin pitää kaikkea kidutusruokaa ahtaa sisäänsä - ja tarjota vielä muille!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en yhtään kestä tätä pariskuntaa. Vaimo vinkuu joka lehdessä, miten mies o pettänyt, mut se ei oo häneltä pois. Lopettais sen vinkumisen ja jatkais elämää.mies tulee tasan tarkkaan pettämään tulevaisuudessa...
Just näin otsikon jommassa kummassa iltapäivälehdessä, jossa Kallen vaimo hehkutti heidän seksielämänsä olevan jotain hoh hoh -mahtavaa. En klikannut itse uutiseen.
Kalle siellä, Kalle täällä, kaljuineen ja kiroiluineen. Saattaa olla hauska tyyppi, mutta se tv-ohjelmissa kiroilu antaa kyllä juntin kuvan. Muutenkin liika on liikaa.
Aivan. Pitäisi nyt vaan seksielämänsä omana tietonaan. Tuollaisia asioita ei tarvitse kertoa julkisesti. Vai yrittääkö se sillä todistella jotain heidän parisuhteesta siltä varalta, että mies hyppää taas kohta vieraissa?
Onko tuo Riinis kännissä joka jaksossa? Sen puhe kuulostaa humalaiselta. Viime jaksossa missä vieraana Sauli Koskinen ja Niko Nousiainen. Tota muijaa ei olis vaikee saada punkkaan. Kalle on vaan muuten täys idiootti. Vieraiden vuoksi katsonut tätä sarjaa.
Joo ja eukon itsetunto on nolla ku reppana tämän tästä kehuu että 'kyllä mä oon hyvän näköinen ja tämmöset kauniit ihmiset niinku mä' ja vieraat kattoo suu auki että häh. Säälittää nuo otukset.
Ehkäpä vaimo roikkuu julkisuuden ja elintason takia mukana. Tuollainen itsensä kehuminen kertoo huonosta itsetunnosta vaikka hän muuta väittääkin. Vuoden turha julkkis nro 1.
Vieraiden takia yritin katsoa ohjelmaa, mutta jokainen oli pakko lopettaa kesken. Kalle nyt on moukkamainen sovinisti, joka pettää aina tilaisuuden tullen. Riinis sen sijaan on kaikkien aikojen suuruudenhulluin tosi-tv tyrkky. Pohjoisessa vähän kuorossa laulanut ja vertasi itseään Vesa-Matti Loiriin taiteilijana! Saulilta ja Nikolta kyseli millaista on elämä julkkiksena, kuin itse olisi jotain saavuttanut tässä elämässä?! Nainut urheilijan-mikä saavutus se on? Niin bimbo, sivistymätön, epävarma, moukka ettei mitään rajaa. Ja tuolla ulkonäöllä kehuu itse itseään kauniiksi. Voi viivahuuli sentään...
Vierailija kirjoitti:
Kalle Palander on ehkäpä vastenmielisin julkisuuden mieshenkilö! Sovinisti, ällöttävä itseriittoinen narsisti! En tajua, miten sen vaimo vielä roikkuu tuollaisen kusipään rinnalla...varmasti olisi onnellisempi ilman tai jonkun muun kanssa!
Kalleen olen tutustunut vain uutisoinnin perusteella keltainen lehdistö, kuten vaimoonsakin. No, yök. Mies on ruma kuin mikä, teini, ihan tuulitunneli. Vaimo ilmeisesti syömishäiriöinen ja tuo kipeytensä julkisuuteen ( seksipuheet vs pettäminen). Yök.
Googlettavat vieraansa pika pikaa ja eivät oikasti tiedä heistä yhtään mitään. Vain typerys ottaa vieraansa vastaan noin ylimielisellä asenteella. Luulevat olevansa itse niin erinomaisia, toinen pöhöttynyt ex-urheilija toinen itserakas julkisuustyrkky ilman mitään meriittejä. Miksi näin ala-arvoiset tyypit saavat ruutuaikaa? Kokoajan saa pelätä miten häpäisevät itsensä ja mitä seuraavaksi möläyttävät. Vai sekö on jutun juoni? Myötähäpeä. Sitä riittää. Sisältä molemmat niin rumia ihmisiä, itseään täynnä.
Kalle kuin uhmaikäinen kakara, joka ei kestä häviämistä. Riinis niin itseään täynnä ettei mitään rajaa. Huvittavat täyteaineet huulissa ja silti ylähuuli puuttuu kokonaan. On vain suun ja nenän väli turpeena. :) 5 vuotiaatkin tekisivät mielenkiintoisempia haastatteluita kuin nämä Palanderit.
Taitaa palander olla tosi persaukinen kun lähtee narriksi, vaik pellehän se onkin jätkä näyttää ihan apinalta
Tekemällä tehty ja niiiiiiin booooriiing ohjelma että huoh vaan.
Kalle ei tod, mikään hauska vaan super ärsyttävä. Ja tämä hänen kumppani vaikuttaa monestikin aika vaivaantuneelta ja niinkuin joutuis tekonaurua vääntämään.. ???
En ymmärrä miksi tämmönenkin ohjelma on kehdattu vääntää.. :(
Just näin otsikon jommassa kummassa iltapäivälehdessä, jossa Kallen vaimo hehkutti heidän seksielämänsä olevan jotain hoh hoh -mahtavaa. En klikannut itse uutiseen.
Kalle siellä, Kalle täällä, kaljuineen ja kiroiluineen. Saattaa olla hauska tyyppi, mutta se tv-ohjelmissa kiroilu antaa kyllä juntin kuvan. Muutenkin liika on liikaa.