Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä oikeudella lihavat saa haukkua laihoja?! Tapahtui tänään kaupassa.

Vierailija
15.09.2016 |

Seisoskelin kassajonossa treeni eväideni kanssa kuulokkeet päässä (tyhmille! en kuunnellut sillä hetkellä musiikkia) ja takanani seisoi kaksi pyöreämpää naista jotka ilkeästi arvostelivat pientä kokoani.

Nämä naiset olivat mielestäni ulkoisesti kauniita, mutta tulipahan jälleen todistettua se että joiltain vain puuttuu se sisäinen kauneus.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain on. Hoikille saa huomautella. Olen koko ikäni kuullut, miten miehetkin tykkää kun on jotain mistä ottaa kiinni, ja että eihän musta tiedä oonko poika vai tyttö, ja että syönkö mä mitään ja että pitäähän sitä olla lihaa luiden ympärillä. No kun ei ole niin ei ole, eikä näköjään koskaan tulekaan. Ikää 52 vuotta. Ja nyt jos joku sanoo, että ne on vaan kateellisia, niin ei se paljon lohduta, kun päivittäin joutuu jotain arvostelua ja kommenttia kuuntelemaan.

Vierailija
2/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkin kuulin eilen olevani kuikka. Vähän se kirpas, mutta jälleen otin huumorin avuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla millä laihat haukkuu lihavia. Eli ei millään.

Vierailija
4/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja rillipäitä haukutaan, väärää kasvatustapaa, lyhyttä tukkaa, finnejä, isättömyyttä, väärää kännykkää....onhan noita mistä idiootti alkaa toista haukkumaan.

Vierailija
5/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmisellä on huono itsetunto, niin pitää haukkua muita ja sillä yrittää saada itselle parempi mieli. Tyhmiähän kaikki haukkujat ovat.

Vierailija
6/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että puhuivat sinusta eivätkä jonkun lehden kansikuvasta?

Vierailija
7/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei oo niin paljoa nälvitty, mutta jotkut tutut ja sukulaiset koettavat pakkosyöttää, koska onhan mulla vara syödä, ja mä liikkuvana ihmisenä kulutan herkut pois jne. Rasittavaa. En mä halua syödä enempää kuin tuntuu hyvälle, enkä syödä kaikkea sontaa vain siksi, että mä "voin". Toisten on vaikea käsittää, että jotkut ei oikeasti kykene syömään kuin yhden pullan, koska useammasta tulee jo paha olo.

Vierailija
8/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että puhuivat sinusta eivätkä jonkun lehden kansikuvasta?

Olen varma, sillä käännyin ottamaan vielä suklaapatukan kassan päädystä ja vilkaisin heitä samalla hymyille ja tämän jälkeen herjaaminen vain paheni.

Ei ole siis pätkääkään epävarmaa että puhuivatko minusta vai jostain kansikuvasta.

Vierailija
9/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään lihavia ei saa puolustaa kun vastaus 2 on poistettu. Vai oliko se se että sisälsi kirosanan? Koko ap:n kirjoitus on tarkoitus provoilla taas kerran,

Vierailija
10/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja rillipäitä haukutaan, väärää kasvatustapaa, lyhyttä tukkaa, finnejä, isättömyyttä, väärää kännykkää....onhan noita mistä idiootti alkaa toista haukkumaan.

Just tämä. Ei se lihavuus/laihuus ole se syy, mikä saa ihmiset toisia haukkumaan. Se on moukkamaisuus ja käytöstapojen puute, sekä yleinen idioottimaisuus. Toisesta korvasta vain ulos, itsensähän tuossa tilanteessa häpäisivät. Itse ainakin pidän tuollaista käytöstä idioottimaisuuden lisäksi sivistymättömänä, jos sellaiseen törmään. Eli jos joku isoon ääneen haukkuu kanssaihmisiään, niin hän tekee itsestään pellen, ei suinkaan haukkumastaan ihmisestä.

Vierailija
11/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ylipaino tuntuu hetken aikaa vähemmän raskaalta, kun saa haukkua muita. Ihmismieli on aika ikävä ja yksinkertainen.

Vierailija
12/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua tuttua... 

Mulla tämä on alkanut jo ihan pienestä oman mummun toimesta. Edelleen siellä käydessä jos ruuan ja kahvin jälkeen kieltäydyn lisätarjottavista, niin heti alkaa ivailu "aijjaa, ootkos laihiksella? kyllä tolla painolla kannattaakin" Ja se on tietysti vain "vitsailua" aina. Ja siksi ei saa olla "herkkänahkainen". 

Ja oma mummo painaa +100 kg. 

Vierailija
13/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää kaiken maailman arvostelu ja haukkuminen oli kyse sitten mistä tahansa :(

Jokaisella toki on omat mielipiteensä, mutta kyllä ihmisten minun mielestäni pitäis pikkasen miettiä että missä tilanteessa sen turpansa avaa ja millä perustein.

On minullakin ne omat "inhon" kohteet mutta en minä niistä/siitä ala länkyttämään siten, että puheenaiheenani oleva kohde sanani kuulee.

AP.

Vierailija
14/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää kaiken maailman arvostelu ja haukkuminen oli kyse sitten mistä tahansa :(

Jokaisella toki on omat mielipiteensä, mutta kyllä ihmisten minun mielestäni pitäis pikkasen miettiä että missä tilanteessa sen turpansa avaa ja millä perustein.

On minullakin ne omat "inhon" kohteet mutta en minä niistä/siitä ala länkyttämään siten, että puheenaiheenani oleva kohde sanani kuulee.

AP.

Mikä äiti Teresa sä kuvittelet olevas? 😂

Vierailija
15/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä aina vähän hämmästyy. AV-maailma tuntuu olevan täynnä tapauksia, joihin ei normaalimaailmassa juurikaan törmää, kuten nyt tuokin, että kassajonossa joku alkaisi tekemään huomautuksia toisen jonottajan ulkonäöstä. Sukulaiset ja ystävät kyllä päästelevät sammakoita suustaan, mutta että tuntemattomat satunnaiset vastaantulijat. Sekin vielä, kun nämä tapaukset kerrotaan tyyliin, että olis ihan tavallista jokapäiväistä meininkiä. 

Vierailija
16/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä haukkumiskokemukset hämmästyttää. Kun suomalaiset muka on niin introverttejä, on vaikea kuvitella että tuollaista tapahtuisi, varsinkin ventovieraiden kesken julkisella paikalla. Ei katsota silmiin, ei kiitetä, ei pyydetä anteeksi, nuohan ovat niitä yleisiä tapoja. Perheiden sisäiset puhetavat on sitten eri juttu. 

Mutta ehkä se introverttisyys ilmenee juuri siten, että ventovieraille/ -sta sanotaan ikäviä asioita, mutta ystävällistä sanaa ei suostuta sanomaan sen enempää tutulle kuin vieraallekaan? 

En kyllä muista, että minusta olisi sanottu mitään ikävää julkisilla paikoilla silloin kun olin lihava, eikä silloinkaan kun joku lapsistani oli uhmaiässä ja sai kaupassa itkupotkuraivarit. En myöskään muista, että kukaan olisi arvioinut ostoskärryni sisältöä. Mutta ehkä en vain kuullut, huomannut tai muista? Voisiko kyse olla siitä, että ihmiset kirjoittaa tökeryyksiä toisilleen netissä ja vievät saman tavan mukaansa maailmalle? Kauhea ajatus!

Vierailija
17/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 kg kirjoitti:

Tuttua tuttua... 

Mulla tämä on alkanut jo ihan pienestä oman mummun toimesta. Edelleen siellä käydessä jos ruuan ja kahvin jälkeen kieltäydyn lisätarjottavista, niin heti alkaa ivailu "aijjaa, ootkos laihiksella? kyllä tolla painolla kannattaakin" Ja se on tietysti vain "vitsailua" aina. Ja siksi ei saa olla "herkkänahkainen". 

Ja oma mummo painaa +100 kg. 

Mun äitini ottaa aina henkilökohtaisena loukkauksena, jos ottaa vain kohtuudella eikä santsaa. Hirveä tuputtamaan ruokaa, ja samalla itse närppii ja pitää tärkeänä, että itse pysyy laihana. 

Vierailija
18/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sitä aina vähän hämmästyy. AV-maailma tuntuu olevan täynnä tapauksia, joihin ei normaalimaailmassa juurikaan törmää, kuten nyt tuokin, että kassajonossa joku alkaisi tekemään huomautuksia toisen jonottajan ulkonäöstä. Sukulaiset ja ystävät kyllä päästelevät sammakoita suustaan, mutta että tuntemattomat satunnaiset vastaantulijat. Sekin vielä, kun nämä tapaukset kerrotaan tyyliin, että olis ihan tavallista jokapäiväistä meininkiä. 

Kyl näit vaan kuule tapahtuu. Oo onnellinen jos sun kohdalla kukaan ei ole vielä tullut arvostelemaan ja/tai haukkumaan sua silleen et sen kuulisit =)

Vierailija
19/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä reaalielämässä päässyt todistamaan sellaista tilannetta, että jollekin laihalle olisi kukaan kuittaillut yhtään mitään. Lihaville v-uilua sen sijaan olen nähnyt ja kuullut vaikka kuinka paljon.

Vierailija
20/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole, siis aikuisten kesken, kuullut ventovieraan haukkuvan lihavaakaan ihmistä. Katseita korkeintaan, jos nyt joku sattuu olemaan huomiota herättävän erilainen. Me suomalaiset ollaan pidättyväisiä, ujoja ihmisiä.