Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies sanoo "en ole vielä valmis suhteeseen" = en ole sinun kanssasi valmis vielä ainakaan kun katselen jos saisin katiskaan vielä paremman

Vierailija
15.09.2016 |

Ikävää faktaa torstai-aamuna. Sitoutumiskammoiset ym miehet kammoavat sitoumista kunnes löytävät sen parhaan mahdollisen jonka uskovat saavansa. Kerron kokemuksesta. Nainen on tosi mukava, nätti ja viihdytään hyvin, mutta on joitakin asioita jotka häiritsevät ja minulla on tunne että pystyisin saamaan vielä nätimmän ja nuoremman. Ei sitä silloin pysty sitoutumaan kun miettii että miten löytäisi sen parhaan mahdollisen. M39

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se menee, puolin ja toisin. En kyllä tuota nuoruuden ja kauneuden jalustalle nostamista keski-ikäisenä ymmärrä. Jotkut miehet oppivat epäonnistuneista suhteista katsomaan muitakin asioita.

He tyytyvät, eivät opi. Ei se mitä oikeasti haluaa mihinkään muutu.

Ei, kyllä siinä tehdään ihan oikeasti valintoja että mitä asioita vaimoehdokkaassa katsoo. Ei kaikilla miehillä ole se nuorin ja kaunein nainen jonka saisi.

Totta, voihan sitä käydä vieraissa jos ei halua hyvää kodinhoitajaa menettää.

Vierailija
22/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mut täällä ei varmaan tollasia asioita kannattas ääneen sanoa. Toisaalta, eipä kyllä missään muuallakaan :)

Ihanaa, ihan kuin eksäni kanssa juttelisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama se on naisillakin. Minä olin sitoutumiskammoinen todella vanhaksi. Tuntui, että 'voisin saada vielä paremman'. Lopulta sainkin ja kannatti odottaa, nyt on sellainen olo, että tiedän saaneeni kaikista parhaimman, ettei parempia ole olemassa. Eli sitoutumiskammo katosi, kun tuli se oikea vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän