Teen provoilusta rikosilmoituksen. Sitten opitte!
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Typerät provot ovat todella vastenmielisiä. Monet mielipiteet täyttävät myös kunnianloukkauksen kriteerit, joten niistähän ainakin voisikin tehdä rikosilmoituksen. Olen itse laittanut poistoon monia ketjuja, joissa on törkeää kirjoittelua yksittäisistä ihmisistä. Tietysti voisi mennä vielä pidemmällä rikosilmoitukseen asti.
Tässäpä kommentti suuressa viisaudessaan !
Ketä vastaan on tehty kunnialoukkaus palstalla jossa ei kirjoitella omalla nimellä, eli onko henkilön nimeltä -"vieras"- kunniaa loukattu?????
Sitten jaat KONDOMEJA pikkulapsille kun he tulevat virpomaan ja naurat VIHAISESTI!
Tässä näyte rajakkiaktivistien yrityksestä puolustaa sananvapautta:
He-hee! Loistavaa kerrassaan!! Paitsi että minä en juokse pakoon! Ja jos minua vaan kerrankin jollain pajunvarvulla huitaset, niin lyön kerran nyrkillä takaisin. Ja siihen sitten vähäinenkin valonkajosi sammuu.
Jos syyllistyy mielenpahoittamiseen tai törkeään mielenpahoittamiseen, niin huomioiko oikeus sen jos on ensikertalainen tai saako paljousalennuksia jos on jo monesti tuomittu aikaisemminkin, esim. pöyristyksen tuottamisesta/ ajatusrikoksesta
Käyttäjä2657 kirjoitti:
He-hee! Loistavaa kerrassaan!! Paitsi että minä en juokse pakoon! Ja jos minua vaan kerrankin jollain pajunvarvulla huitaset, niin lyön kerran nyrkillä takaisin. Ja siihen sitten vähäinenkin valonkajosi sammuu.
Miksi uhkailet väkivallalla? Onko sinulla psyykkisiä ongelmia?
Anna mennä vaan! Ohessa yhteystiedot:
Vierailija kirjoitti:
Typerät provot ovat todella vastenmielisiä. Monet mielipiteet täyttävät myös kunnianloukkauksen kriteerit, joten niistähän ainakin voisikin tehdä rikosilmoituksen. Olen itse laittanut poistoon monia ketjuja, joissa on törkeää kirjoittelua yksittäisistä ihmisistä. Tietysti voisi mennä vielä pidemmällä rikosilmoitukseen asti.
Mitä hyötyä on tehdä rikosilmoitusta Tor-verkosta tai vapaasta wifi-verkosta kirjoitetuista viesteistä?
No toi ap on 5-vuotias, esittää 8-veetä aloituksessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä vastaan on tehty kunnialoukkaus palstalla jossa ei kirjoitella omalla nimellä, eli onko henkilön nimeltä -"vieras"- kunniaa loukattu?????
Ahaa, einstein tuli linjoille. Sinulle tuskin tarvitsee teroittaa, että monissa ketjuissa kirjoitellaan ihmisistä heidän oikeilla nimillään. Tällaisia olen poistattanut ja kaikki pyyntöni ovat menneet läpi. Oletan, että joillekin kirjoittajille on koitunut myös pikkuisia ajanjaksoja, jolloin trollaus ja provoilu ei ole ollutkaan mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, einstein tuli linjoille. Sinulle tuskin tarvitsee teroittaa, että monissa ketjuissa kirjoitellaan ihmisistä heidän oikeilla nimillään. Tällaisia olen poistattanut ja kaikki pyyntöni ovat menneet läpi. Oletan, että joillekin kirjoittajille on koitunut myös pikkuisia ajanjaksoja, jolloin trollaus ja provoilu ei ole ollutkaan mahdollista.
Oletko varma ettet itse suuressa viisaudessasi kuuluisi juurikin näihin, joille kuuluisi olla pidempikin ajanjakso olla puuttumatta muiden ihmisten kirjoituksiin ja varmasti myös muihinkin asioihin, saadessaan itse päteä leikkimällä "oikein älykästä ja hyvää ihmistä" sillä seuraamuksella, että muut ihmiset eivät saa kommunikoida koska se ei juuri "sinusta" satu olemaan oikein.
Tiedätkö, että ennenvanhaan oli pikkukylissä vanhoja akkoja, jotka kiertelivät talosta toiseen juoruillen ja puuttuen muiden ihmisten asioihin.
Tiedätkö miksi tuollaisia akkoja nimitettiin?
Tämähän on jo suorastaan naurettavaa, palstalla riehuu lapsellinen mode ilman nikkiä ja poistaa kaikki viestit/ketjut jotka eivät ole linjassa hänen omien mielipiteiden kanssa.
toki saat tehdä rikosilmoituksia, jos niin haluat. on sitten toinen asia, tekeekö poliisi asialle mitään. ei se ole laitonta, jos joku idiootti kirjoittelee typeryyksiä. tietenkin jos haukutaan jotain henkilöä tai levitetään ikäviä tosia tai epätosia väitteitä jostain henkilöstä, niin silloin saatetaan rikkoa jotain lakia.
Kannatan tuota sakkoratkaisua turhista rikosilmoituksista. Taloyhtiössämme on kaksi kuppikuntaa jotka tekevät kiusallansa toisistaan rikosilmoituksia. Poliisin vähiä resursseja tuhlataan ja samalla aiheutetaan näin vaaraa oikeasti avun tarpeessa oleville.