Haluaisin muuttaa Venäjälle.
Kommentit (26)
Sillä ei ole ihmisoikeudet kunnossa. Suomessakin tuhat kertaa paremmin asiat!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Venäjälle edes muutetaan? En ole koskaan kuullut kenenkään muuttaneen sinne. :D
Aikuinen ihminen osaa kyllä muuttaa maasta toiseen, älä siitä huoli. Mene nukkumaan!
Tarkoitan toki lähinnä sitä, että eihän Venäjältä Suomeenkaan saa muuttaa muuten kuin tietyissä erikseen määritellyissä tapauksissa.
Viro olisi paljon parempi,tallinnassa ainakin oli ihan helvetin paljon hyvän näköisiä naisia.
venäjä on kyllä tosi perseestä,suomalaisella ei ainakaan ole mitään oikeuksia siellä,tapahtui mitä tahansa on syyllinen aina suomalainen,miliisi ei tutki ryöstöjä tai muitakaan rikoksia.
Olen käsittänyt että semmoinen isovenäläinen räyhänationalismi on siellä kovassa kurssissa joten voi että tulisit valkoihoisenakin maahanmuuttajana syrjityksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen käsittänyt että semmoinen isovenäläinen räyhänationalismi on siellä kovassa kurssissa joten voi että tulisit valkoihoisenakin maahanmuuttajana syrjityksi.
Kyllä niitä räyhääjiä on täällä Suomessakin.
Itse olen käynyt Pietarissa reilu 30 kertaa eikä kukaan ole vielä tullut räyhäämään.
Tietenkin jos kännissä öykkäröi niin voi tapahtua monenlaista mutta selväpäisillä ei ole ongelmia.
Hyvä ja hyvä .. Vähän riippuu mitä mitä odottaa ja miten sopeutuu, mutta ainakin kieli olisi hyvä osata ainakin edes tyydyttävästi.
Ei välttämättä ole mikään ns oikeusvaltio. . Silti ei ole suomikaan enää vaan monikulttuurinen ja international