En halua enää seksiä. Miten saan haluni takaisin?
Eli siis. Meille on syntynyt 7kk sitten vaa
Uva ja ollaan harrastettu 3 kertaa seksiä tänä aikana. Tai mikään kerta ei oo ollu hyvä. Miehelleni tämä on ongelma ja kyllähän se nyt vähän haittaa etten halua seksiä. Ajatuskin ällöttää. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Miten saan haluni takaisin?
Kommentit (7)
En minäkään halua. Onneksi ihan sinkku olen. Seksi ällöttää 😝
Seksi on yliarvostettua.Teillä on lisääntymistavoite saavutettu, joten...
Minulla meni lähemmäs vuosi synnytyksestä, että halut palasivat. Ensimmäisen lapsen jälkeen halut eivät koskaan kadonneetkaan, mutta toisen jälkeen olin täysin haluton, yhtäkkiä ne sitten vain palasivat. Hormonaalista varmaankin, joten aika lienee ainoa, joka auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Se, että vauvan/pienen lapsen äiti ei halua seksiä, ei ole tavatonta. Se liittyy biologiaan, nimittäin elimistö haluaa aikaa toipua ja toisaalta vältellä raskautta. Et välttämättä saa mitenkään. Mulle mieheni oli vauva-aikana monella tavalla vastenmielinen, hän jopa haisi nenääni pahalta, vaikka ei oikeasti haise.
Tuliko sinulle sitteb lopulta halut takaisin vai? Itseäni ei periaatteessa haittaa seksittömyys mutta miestäni se haittaa. Ja ymmärrän häntä. Voinko antaa hänelle toivoa että ehkä vielä joskus :D
Saat multa seksihalut lainaan tai jopa omiksi, kun mulla ei oo niille mitään käyttöä.
M27
Vierailija kirjoitti:
Saat multa seksihalut lainaan tai jopa omiksi, kun mulla ei oo niille mitään käyttöä.
M27
Kiitos. Tuo tänne vaan 😂
Se, että vauvan/pienen lapsen äiti ei halua seksiä, ei ole tavatonta. Se liittyy biologiaan, nimittäin elimistö haluaa aikaa toipua ja toisaalta vältellä raskautta. Et välttämättä saa mitenkään. Mulle mieheni oli vauva-aikana monella tavalla vastenmielinen, hän jopa haisi nenääni pahalta, vaikka ei oikeasti haise.