Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, että mitä kukaan nainen (tai mies) näkee alle 30-vuotiaissa miehissä.

Homo nyt 35v
14.09.2016 |

Varmasi monien naisten ja joidenkin miestenkin mielestä esim. se laulaja Robin on komea ja seksuaalisesti kiinnostava nuori mies. Minä en ymmärrä, että miten kukaan voi olla sellaista mieltä. En siis halua sanoa, että juuri Robin ei saisi olla komea tai seksuaalisesti kiinnostava, mutta en vain ymmärrä, että miten kukaan aikuinen voi pitää 18-vuotiasta poikaa komeana tai kiihottavana. Itse en ole koskaan ollut kiinnostunut nuorista miehistä seksuaalisesti, esim. alle 25-vuotiaista. Joistain hiukan alle 30-vuotiaista voin olla jossain määrin kiinnostunut, mutta esim. 18-vuotiaasta en koskaan. Sen ikäinen on yksinkertaisesti niin nuoren ja lapsenomaisen näköinen, että tunsin itseni pedofiiliksi, jos unelmoisin hänestä seksuaalisesti. Jo joskus 12-13 vuotiaana olin aina kiinnostunut vain noin 35-60v miehistä, esim. opettajista koulussa. Siinä mielessä olisin ollut pedofiilille helppo kohde lapsen seksuaalisen hyväksikäytön suhteen, mutta olen nykyäänkin samaa mieltä sen aikaisen itseni kanssa, että kyllä komea ja seksuaalisesti kiinnostava 40v mies on minusta paljon kiihottavampi kuin 20-vuotias. Ehkä monet teistä ihmettelee, että mitä mies kirjoittaa, niin vaikka olen fyysisesti mies, niin henkisesti olen mielestäni enemmän nainen kuin mies.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joskus ennenmuinoin miehissä oli vielä vähän silmäniloakin jäljellä nelikymppisenä, kun tekivät fyysistä työtä, mutta nykyään ovat yleensä ylipainoisia ja huonokuntoisia, ei lihaksista tietoakaan. Ja toinen ääripää sitten nämä salihirmut, joiden lihakset on pelkästään rumat ja naurettavat. Luonnollista miehekkyyttä ja jäntevyyttä ei ole paljon enää olemassakaan, mutta jos jollain on, niin monipuolisesti liikuntaa harrastavilla alle 35-v.  Samalla kuin naisten nuorekkuus lisääntyy ja kunto + ulkonäkö paranee, miehet lössähtää entisestään. Miehiltä loppuu elämänvoima kun täyttävät 40 v. On toki harvoja poikkeuksia porukassa, mutta ovat tosiaan poikkeuksia. Eihän 40-50-v mies jaksaa enää panna kuin nuori mies, sehän on selvää. Naisilla taas alkaa tahti parantua neljääkymppiä lähestyessä. Ja kun nuoret miehet on innokkaita vanhempien naisten perään, niin miksikäs ei? Mutta joku raja sentään, ei Robin ole mikään seksisymboli, sellainen söpö poika ja sopii teinityttöjen ihailun kohteeksi. Kyllä yli 20 v pitää olla ja mieluusti useamman vuoden.

Kyllä se Robin vaan silti tuntuu seksisymboli jo monille aikuisillekin kaikesta päätellen olevan. No kai siinäkin ero onko ne ihailijat sitten parikymppisiä vai keski-ikäisiä matameja.

Vierailija
22/22 |
15.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä sitten ymmärrä. En minäkään syty esim. 40+ ikäisistä miehistä lähes milloinkaan, vaikka ikää itsellänikin jo 32. Poikaystäväni on 21-vuotias ja palvon maata hänen jalkojensa alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi