Mitä miehen päässä liikkuu?
Tutustuin muutama kuukausi sitten mieheen, jonka kanssa siis tunsimme jo aiemmin sillä olimme samassa koulussa. Hän teki aloitteen viestittelyn suhteen ja aloimme viestitellä. Hän tuli viikon jälkeen luokseni, mutta ei kuitenkaan tehnyt useaan päivään aloitetta seksin suhteen, joten en usko hänen olleen vain panon perässä (itse tein siis myöhemmin aloitteen).
Kaikki jatkui kuin ennenkin, hän jopa oli töistä palkatta pois jotta pystyi auttamaan minua siskoni muutossa.
Muutin itse muutaman sadan kilometrin päähän syyskuun alussa ja mies alkoi vajaan viikon päästä tästä ottaa etäisyyttä. Hän ei enää välttämättä vastaa viesteihin, laittaa kyllä snapchatillä viestit myös minulle kavereidensa lisäksi. Puhuimme muutostani ja miehen kanssa sovimme edelleen jatkavamme juttuamme muutosta huolimatta, sillä tulemme niin hyvin toimeen ja töideni puolesta käyn usein hänen kotipaikkakunnallaan.
Hän sanoo hiljaisuutensa syyksi stressin ja hän on sanonut ettei ole muuttanut mieltään juttumme suhteen. En kuitenkaan tiedä, mitä pitäisi oikeasti uskoa?
Kommentit (3)
Lähde siitä ajatuksesta, että mies on rehellinen.
Naiset on itse niin kieroja ja epärehellisiä, että he hämmentyy jos mies on rehellinen ja on pakko kuvitella että taustalla on monimutkaisia juonikuvioita ja miestä pitäisi lukea rivien välistä.
Huomasi että olet huono nainen kun teit aloitteen. Arvasi että olet varmaan tehnyt aloitteita muillekin miehille kun se niin kätevästi kävi.