Apteekin oma raskaustesti... kokemuksia? A-P-U-V-A!
Tein äsken Apteekin omalla testillä raskaustestin. Nyt siihen tuli TOSI haalea raskaus-viiva. Olen testannut ko. testissä ennenkin, mutten muista kuuluuko siihen tulla haamu. En nääs tiedä onko se haamu, vai vaan viiivan paikka. Ymmärrättekö mitä tarkoitan?
Kuka on käyttänyt samaista testiä? Osaisitteko olla avuksi? Hermo menee..... =///
Saaga
Kommentit (10)
Melkeinpä uskaltaisin sua onnitella jo varovaisesti! Apteekin omassa testissä ei tule minkäänlaista viivaa jos on nega! PALJON ONNEA, SUSTA TULEE MARRASKUUSSA ÄITI! :)
Kyllä se plussa on!!!!! =) Tein ite eilen aamulla saman testin, ei mitään viivan paikkaa eikä mitään edes kirkasta valoa vasten katsottuna, joten raskaana taidat olla!!!!
Kyllä se haaleakin viiva on viiva, mä testasin apteekin omalla, kun menkat oli kolme päivää myöhässä, ja tikkuun tuli haalean vaalea toinenkin viiva. En oikein vielä osannut siihen luottaa, ja testasin vielä siitä kolmen päivän päästä uudestaan Cittarin testillä, jonka tuloksesta ei ollut enää epäilystäkään, eli plussaa tarkoitta myös se haalena vaalea.
t. ope rv 6+6
Apteekin omalla tuli eilen tosi haaleanvaalea viiva (menkat oli päivän myöhässä), ja huomenaamulla meinaan vähän varmistella, vaikka kaikki jo vauvaa lupaakin ;).
Vaalea viiva on edelleen verrattuna kontrolliviivaan, mutta aivan varmasti on viiva. Eli paljon onnea!!
No niin... kävin hakemassa apteekista uuden testin (Acon tällä kertaa, oli halvin nääs) ja testaan huomenaamuna aamupissistä. Sit katsotaan kuinkas käy =O
Mutta oireita on! Rinnat olivat jo viime viikolla " erilaiset" . Joskus rinnan päät nipistivät ja rinnat ovat pyöreämmät. Välillä oli kumma maku suussa, raudan maku. Alavatsa on ihan kun kuumottaisi. Ajattelin, että jos en ole raskaana, niin sit täytyy olla virtsatietulehdus tms.
Toisaalta... jos vaan kuvittelen... en tosiaankaan ole ihan järjissäni =/ Mies lähti taas reissun päälle ja mulla ei siis ole ketään (muita kun te =) kenelle purkaa sekavia fiiliksiä... Yrittäkää kestää!
Saaga
Olipa ihanaa lukea tämä viesti...
minulla nimittäin eilen tuli viivan paikka näkyviin.
ajattelin että ei se ole edes haamu, mutta kai se sitten on vai????
voi ihanaa...testasin siis 29/31...
Pitää odotella ja testata uudestaan. Vatsassa painon tunnetta ja nippailuja...=)
Ollaan siis ihan samassa " jamassa" . Aiotko testailla joku päivä uudelleen? Kerro sit kuinka kävi!
Peukkuja!!!!!!
Saaga
Ja mä pidän peukkuja sulle! =)
Mulla kävi tässä mielessä että jos lähtis käymään huomen aamuna neuvolassa tekeen testin kun siellä saa tehdä ilmaiseksi ja ei tartte itte miettiä että onko vai ei.
Mutta toivotaan että tää nyt olisi sitä..masussa ainkin kunno nippailuja ja painon tunnetta..ihan kuin olisi appelsiini tuolla alamasussa...
Itse tein kyseisellä testillä muutama päivä sit testin ja negaa oli, ei edes viivanpaikkaa näkynyt.
Itse pyörittelin sitä vaikka miten ja ihan puhtaan valkoinen ikkuna siinä oli.