***Helmenkalastajat vko 18***
Miulla alkoi tänään menkat, joten vauvatoiveet siirtyi ainakin helmikuulle. Olen yrittänyt etsiä asiasta positiivisia asioita, löytänytkin niitä kyllä. Harmittaa kyllä silti pikkuisen, mutta pikkuhiljaa valoa näkyy enemmän ja enemmän (vaikka pihalla kyllä sataa lunta).
Pieni esittely; nyt toinen yrityskierto tänään siis kp 1/28. Viidettä yritetään meidän uusperheeseen, minä 27, mies 37.
Toivottavasti meitä kertyy taas iso joukko yrittämään uutta ihmettä.
-possumunkki
Kommentit (19)
Kuten jo sanottu, tipahdin minäkin tammikuulta alas... korkealta ja kovaa koska menkat kerkesivät olla jo muutaman päivän myöhässä. Nyt sitten non kp 3/26-30 ja yk 3. Meille yritetään sitä kolmatta. Mutta jospa Ateenan aurinko avittaisi... =)
Odottelinkin että joku aloittaisi pinon niin voisi kirjotella (siis laiskotti itse aloittaa ;).
Meillä minä 27, mies 32, mulla ennestään tyttö 8 v. Ensimmäinen yk menossa. Kirjoittelen enempi sitten kun aikaa :)
Pistetään nyt vielä numeroilla tähän loppuun
Tuitu kp 5/28-31 yk1
Minä siirryn myös tammikuusta tänne helmikuun puolelle. Toista tässä kuumeillaan (esikoinen ensi viikolla 1 v). Maanantaina lopetin imetyksen ja nyt on esikoinen protestoinut moista lopettamista.
Olisiko meillä nyt sitten yk 2. Aurinkoinen päivä pitkästä aikaa,jos vaikka pääsisi vähän ulos tänään. Ei pitäisi tulla ainakaan kovia räntäsateita. kuten eilen...
Mutta nyt ruuan laitolle.
Väsikitär kp 4/35? yk 2
JOUDUN tulemaan :( Oireista päätellen olin melkein varma, että tärppäsi.. Mutta ei. Piti vielä testata menkkojen jälkeen, mutta negatiivinen se oli. Uskon jo viimein.
Nyt otan siis ensimmäistä kertaa tikut käyttöön. Toivottavasti niistä on apua ja ovis olisi keskimääräistä aikaisemmin, koska olen reissuun lähdössä laskurin mukaan olevan tärkeän päivän tienoilla!
Greippimehua olen yrittänyt metsästää tuloksetta, ei löydy edes tuoreita greippejä!! Mies on ihmeissään, kun pistin melkein riidaksi kauppareissulla tuon mehun takia :D
fanny kp 5/28 yk 2
Meikäläinenkin hipsii tänne kurkkimaan. Viime kuussa oireilin reippaasti ja sain parikin haaleaa plussaa, mutta sitten menkat kuitenkin tulivat muutama päivä myöhemmin. Raskautta ei ollut suunniteltu, mutta vauvakuume lähti huimaan nousuun... Olen tässä koettanutkin pehmittää miestä, josko alettaisiin ihan oikeasti yrittämään ensimmäistä, kun ikääkin alkaa tulla - minä olen 29 ja mies 34. Ja onhan tuo alkanut osoittaa myöntymisen merkkejä :)
Harmi vaan miekkoseni lähti juuri viikon kestävälle matkalle, toivon mukaan ovis on käsillä, kun hän sieltä palajaa.
Ixia, kp 8/~30. Virallisesti yk 1
Ahistaa nää kuukautiset, menis jo pois. Lapsiin on menny tänään hermot ihan liian monta kertaa. Ihan tosissani miettiny, että varmastiko haluan tähän vielä yhden. Jos huomenna olisi parempi päivä. Päätäkin särkee nyt niin vietävästi.
-possumunkki 3/28
Meillä kuumeillaan neljättä. Nuorin 3v ja sen jälk 2 km. Ikää on 37v.
Nyt on 4 yrityskerta hormooni kierukan jälkeen. Joka kuukausi tosi vahvat oireet ja viime kierrossa haamujen haamu mutta ei. Nyt olis la 5/2. Toivottavasti nyt tärppää. Välillä mietii että uskaaltaako ollenkaan alkaa tähän, ensin odottaa koska tärppää ja sitten toivoa että pysyy sisällä ja vielä hengissä. Pettymys ollut aina niin kova, viimeksi km vkolla 15. Onjo kolme ihanaa lasta mutta kun on kova vauva kuume ja lisää lapsia halutaan. Toivotaan paljon plussauutisia tänne +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
tammikuusta nyt tänne helmikuisiin. Tosin tässä kierrossa ei mitään yritystä joten...lähtee nyt sitten ensi viikosta yk 3 käyntiin. Eli täti ensi viikolla kylään ja sitten yritetään taas ja hieman ahkerammin kun ne pari kiertoa aiemmin.
Juuri tulimme kyläilemästä perheestä jossa tuhisi 6 pvää vanha neiti, eli tuli fiilis että nyt oikeasti aloitetaan yrittäminen. Oli se niin ihmeellinen pakkaus, ei jotenkin muista että omakin poika (nyt 1v7kk) on ollut niin pieni.
No mutta, palailen kunhan ovispäivät lähenee...jos tässä kierrossa ihan oikeasti alkaisi tikuttelemaankin.
Plussaa kaikille ovistikkuihin ja raskaustesteihin!
Mitä olette suunnitelleet nyt viikonlopuksi? Me ollaan nykyään aina kotona, kaikki illat kahelleen. Tänäänkin luvassa saunomista ja töllöä. Kyllä olisi lapsille aikaa tässä perheessä.
Ixia, tervetuloa mukaan! Ollaan suunnilleen samanikäisiä, yhtä VANHOJA ensisynnyttäjiksi :) Itse olen 28, mies 35. Vauvaa olen toivonut 10 v vähintään eikä mies ole aikaisemmin ollut yhtään asiasta innostunut. Nyt vastikään otti vauvan hankkimisen kuitenkin itse puheeksi, ilman minkäänlaista painostusta. Olin lentää pyllylleni! Voitte vaan uskoa, että kaikki keinot oli käytetty.. uhkailusta lahjomiseen, mutta ainoa mikä auttoi oli aika!
Tikuttelun aloitin jo eilen.. Ei siinä näkynyt kuin pieni hailakka viiva, yllätys-yllätys kun nyt vasta kp 8/28. Kyllä se paksummaksi toivon mukaan muuttuu ja mielellään ennen reissua! Olen päättänyt, että tässä kuussa tärppää! En aio siirtyä maaliskuisiin!! PISTE!
Viikonloppuja kaikille!
Fanny78:Valio valmistaa greippimehua ja sen löytää kylmähyllystä. On ihan aidon greipin makuista, siitä saa tosi hyvää kun lisää joukkoon ananasmehua.
" Kiva" että täällä on muitakin tuttuja. En ole vielä tällä puolella virallisesti, mut tätiä odottelen 24h sisällä saapuvaksi. Pientä nippailua mahassa jo siihen malliin on tuntunut... Tulin jo nyt esittäytymään.
Eli itse olen 29v ja mies 30, ensimmäistä toivottais ja yk2 on käynnistymässä. Mun luvut on tällä hetkellä 29/noin 28
Hauskaa lauantaita kaikille!
-huhtityttö-
...kun menin pyytämään madamemammalta ja ennustajaelliltä ' tietoa' milloin toinen lapsi syntyisi...höh.
Kävin tuossa äsken läpi viime vuoden ja tämän vuoden kiertojeni pituudet ja yllätyin...aina kuvitellut että ne ovat 24-26 pvän luokkaa ja nehän vaihtelevat 21-29 päivien välillä. Taitaa tikutus olla ihan paikallaan jotta sen ovulaation bongaisi.
Tänään tuli täti kylään ja kunhan lähtee niin alkaa yritys jälleen. Tosin ennustajien mukaan ei tärppäisi vasta kun siinä loka-marraskuussa. Kumpikin ennusti samaa sukupuolta ja l a heitti kuukaudella. No eipä noihin uskomista...vai...heh. Yritetään kuitenkin ennen sitä...heh.
Jeps mutta nyt ulos pyöräilemään, asensimme pojalle istuimen eilen mun fillariin joten nähtäväksi jää tykkääkö poju siitä (1v 7kk).
kp 1/yleensä 24-26 yk 3 alkaa
Tänään siis tipuin tuolta tammitoiveista ja nyt uuteen yritykseen. Itse asiassa vasta ensimmäiseen varsinaiseen, sillä viime kierrossa ei vielä edes oltu yrittämässä. Innostuin kuitenkin kuumeilemaan ja nyt on jo kunnon kuume päällä. Kakkosta toivomme, ensimmäinen syntynyt 04/05.
Köllerö, kp1
Matkakuume alkaa nousta huippulukemiin. Sisko jo soitti ihan kysyäkseen, että joko on laukut pakattu. No ei ole, ajattelin tehdä sen huomenna aamulla (huomena illalla siis on lähtö) että on jotan nysväämistä ennen kentälle menoa. Muuten sitä vaan pyörii ympäri kämppää kuin puolukka vanhassa jugurtissa eikä mitään saa aikaiseksi.
Menkat sitten loppuivat jo toissapäivänä, niiden kesto oli " huimat" 4 päivää. Nyt sitten olisi kp 7/26-30 ja pitäis vissiin pissiä purkkiin ovistestiä varten. Mukaan matkalle niitä en kylläkään aikonut ottaa.
Oletteko kauankin reissussa? On se ihana mennä muille maille välillä, me lähdetään 3 vkon päästä Kyprokselle, ja anopit lähtee mukaan. Yrityksen kannalta ' hyvät päivät' onneksi ennen sitä.
Takasin Ateenasta tullaan 15. päivä aikaisin aamulla, eli ihan normi reissu. =) Toivottavasti täällä Suomessa ei sitten ole parin metrin hankia kun tullaan takaisin.
DeFeisille hyvää matkaa minultakin! Mekin ollaan miehen kanssa lähdössä reissuun kahden viikon päästä. En ole matkustellut paljonkaan, vaikka hinku on aina ollut kova, ja kieltämättä vähän jo jännittää. Vaikka just tällä hetkellä jännittää vielä enemmän se, ehtiikö mies kotiutua työmatkaltaan, ennenkuin tärppipäivät ovat jo ohi. Laskin, että perjantaina, jolloin hän luultavasti tulee, on jo kp 16 :/ Toisaalta mun kierto on yleensä ollut vähintään 30 päivää. Saas nähdä miten käy.
fanny78, meilläkin on niin että minä olen ollut valmis lapsentekoon jo vuosia, mutta mies ei ole oikein innostunut. Toki siihen on ollut hyviä syitä, mm. meikäläisen edelleen keskeneräiset opinnot - nyt kyllä lupasinkin pyhästi pistää niihin vauhtia, jos vauva ilmoittelee tulostaan :)
Vaan nyt pitänee valmistautua lätkän katseluun...
Heippa kaikille! Pääsiskö mukaan? Menkat alkoi tänään ja 5 yrityskierto alkaa. Pahus sentään, että ei vieläkään tärpännyt, otin viime kierrossa ovistikutkin käyttöön...Noooh, eiköhän joskus tärppää, hope so! Meillä on jo 1 lapsi, 10/05. Asutaan pk-seudulla.
Kirjoitan joku toinen päivä lisää, tässä vaiheessa kiertoa kun ei tapahu mittään...
Nelliina kp1
Nelliina 05! Alkaa tämä helmikuun porukka mukavasti kasvaa :) Toivottavasti emme kuitenkaan siirry maaliskuulle :)
Tulin jo lukemaan tänne uusimmat uutiset. Uskon, että jääkiekossa tulos on jo ratkennut. Oli se kohtalokas maali ruotsille..
Hauskaa matkaa DeFeis! Itsekin lähdössä Kreikkaan ensi viikolla, tosin ihan aurinkorannoille.. Ateenassa olisi kiva käydä! Matkakuume täälläkin vaivaa. Paniikki, muistaako ottaa kaiken mukaan. Varmaan se henkilökortti sitten jää kotiin tai lompsa kokonaan.
Oletko Romi ennenkin käynyt ennustajalla? Onko minkälaisia kokemuksia? Itse en uskaltaisi käydä..
Ixia, jännäksi menee, ehtiikö mies tulla kotiin ennen tärkeää päivää :) Onko sulla tikut käytössä vai miten? Miten ihmeessä pystyt tämän projektin ohessa keskittyyn opintoihin :D Mulla ei päähän mahdu nyt muuta kuin vauvat..
Huhtitytölle kiitos vinkistä.. Olen etsinyt biotan greippimehua, mutta valion vastaavat varmasti tuplasti halvempia. Pitääpä olla tarkempi. Löysin Lidlistä tarjouksesta tuoreita greippejä ja niitä olenkin puristanut jo monta tälle päivälle. Olivat yllättävän hyviä nimittäin :) Muutenkin olen yrittänyt syödä terveellisemmin ja liikkua enemmän. Ylipainoa ei paljon ole, mutta ihan muuten vaan olisi hyvä laittaa elämäntavat remonttiin.. Suvussa kun on verenpainetautia ym..
Huomiseen :)
Fanny yk 2
Vai niin ikävästi kävi! No eikun uutta yritystä ja se yrityshän on vasta mukavaa! Eikö totta!? Me yritellään toista,eka kohta 1 1/2v! Kävisköhän niiiin hyvä tuuri et ekasta kierrosta tärppäis. Tuskimpa sentään. Odottelen jo menkkoja tai en odottele,mut you know,kp vasta 21.