Miksei zalando annan maksutapana enää laskua?
Pitäisi tilata kahdet kengät talveksi ja en tiedä oikeaa kokoa. Jos maksan suoraan ja rn pidä kenkiä niin rahojen palautuksessa menee kauan.
Kommentit (17)
Harmillista. Heitäkin harmittaa varmasti tyhjää tilailijat.
Varmaan on jäänyt sulta laskuja joskus rästiin?
Ei ole laskuja jäänyt rästiin vaan olen ajallaan ne maksanut.
Meille muille antaa kyllä laskun, että onko jäänyt jotain muita laskuja rästiin joskus? Luottotiedot vaikuttavat. Tai sitten yrität liian isolla summalla. Mutta mistäpä me se tiedettäisiin. Soita sinne ja kysy.
Minulle ei oo myöskään oo antanu laskulla..ennen oon saanu, laskut maksettu ja luottotiedot kunnossa. Ajattelin huomenna soitella ja kysellä...
Minulla myös joskus tehnyt sen ettei antanut valita laskua, ja luulin että mulla on jäänyt joku lasku maksamatta, mutta seuraavana päivänä kokeilin uudestaan ja sitten sai laskullekin, joten siinä oli vaan joku tilapäinen häiriö.
En koskaan tilaa sieltä muuten kuin laskulle, kun en halua joutua odottamaan rahoja palautuksesta.
Laitoin sähköpostia. No toivottavasti vastaavat ennen kuin tuote myydään loppuun.
Ap
Tarkista, että osoitteesi on oikein.
Jos nyt vaan soitat sinne, kun ilmainen asiakaspalvelunumero on ihan siinä etusivulla.
Mä olen aina saanut laskulla. Työtön tyhjätasku. Viimeksi tilasin 130 eurolla.
Olen tosin kuullut, että jos palauttaa tuotteita, seuraavalla kerralla ei saa laskua.
Mulla oli joskus myön niin etten saanut laskulla, ajattelin että se johtuu siitä, että olin palauttanut liikaa. Ostin siis tuotteita ja maksoin laskut ajallaan, mutta usein tilauksesta puolet tai kolmeneljäsosaa lähti palautukseen (en tahallani tehnyt sitä, vaan oli vääränkokoisia jne.) Luulen että yrittävät suitsia liikoja palautuksia sillä, ettei saa enää laskulla. Olin jonkin aikaa tilaamatta mitään ja sen jälkeen oli taas mahdollista tilata laskulla.
Muistaakseni toimitustavalla oli vaikutusta. Jos haluat paketin esim. pakettiautomaattiin, laskulle ei saanut. Vain nouto postista käy.
Itse tilaan aina kerralla useammalla satasella ja saan laskun. Näistä suuri osa myös palautetaan kun eivät syystä tai toisesta miellytä. Mutta silloin ei saa laskua, jos siellä on joku lasku "auki", eli joko maksamatta tai tuotteet palauttamatta. Jos johtuu palauttamattomista tuotteista, niin saat taas tilattua laskulla kun ovat rekisteröineet palautuksesi :)
Nyt taidan tietää syyn. Eli yksi tuote näyttäisi maaliskuulta olevan niin ettei ole saapunut palautettujen joukossa vaikka palautin sen. Myös sähköpostissa näkyy että tuote on palautettu. Sain siis sähköpostiin zalandolta vahvistuksen. Noh, jospa huomenna selviäisi ja voisin tilauksen tehdä.
Ap
Tilasin kesällä useamman mekon rippijuhlia varten sovitukseen. Loppusumma ylitti muistaakseni 400 € (tilasin kahdelle tytölle kaksi mekko kummallekin) ja palvelu sanoi, ettei toimiteta laskulla. Kun jätin yhden mekon pois ja summa laski n. 300 €, lasku onnistui.
Kaikki laskut on maksettu ajallaan ja palautuksia on ollut yksi tätä ennen ja se on kirjautunut asianmukaisesti tilille. Palautuksesta oli n. vuosi aikaa. Nyt oli kyse isommasta ostoksesta ja koot hupenivat nopsaan, oli pakko ottaa myös varavaihtoehto.
Antaahan! Juuri tilasin eilen laskulla.