Mahdoton tehtävä: Miten välttyä tulemasta miesvihaajaksi?
Maailmassa on niin paljon pahaa, ja miltei kaiken takana on mies.
Kommentit (13)
Kerro, oletko sittenkin Uli provosoimassa. Kehotin sinua keskittymään työn tekoon.
Niin, tai miten vois olla inhoomatta naisia, kun ne kaikki vaan koittaa haalia miehen rahoja omaan käyttöönsä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tai miten vois olla inhoomatta naisia, kun ne kaikki vaan koittaa haalia miehen rahoja omaan käyttöönsä.
Mutta huomattavasti miehiä harvemmin raiskaavat, joukkoraiskaavat, kiduttavat, tappavat, räjäyttävät, ruoskivat, hyväksikäyttävät ja parittavat.
Ihminen oppii kantapään kautta, ilmoitathan jos tapaat hyvän miehen. Kaikki tapaamani on olleet itsekeskeisiä rahanpalvojia, joka ikinen iikka. T. Bridget Jones
Lähes kaikki mitä näet ympärilläsi on miesten keksimää tai rakentamaa.
Vältä miestyyppiä, joka jauhaa "poikien" saunailloissa pillu-juttuja, niin onnistut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta huomattavasti miehiä harvemmin raiskaavat, joukkoraiskaavat, kiduttavat, tappavat, räjäyttävät, ruoskivat, hyväksikäyttävät ja parittavat.
Pitäsikö tällä logiikalla sitten inhota myös kaikkia naisia, kun he esim. pahoinpitelevät ja tappavat lapsia miehiä enemmän.
Minä tunnen varmasti satoja miehiä jotka eivät raiskaa tai pahoinpitele tai tuhoa yhtään mitään. Miten ihmeessä he olisivat ansainneet tulla yhtään kenenkään vihaamiksi??
Hmm...Vaikea tehtävä. Itsellä huono isäsuhde, isä on aina ollut sovinisti ja tuonut sen ylpeästi esiin. Veljeni aivan samanlaisia. Naiseutta ei ole arvostettu pätkääkään. Koulussa juuri pojat kiusasivat kaikkein pahiten. Ikuiset traumat sain siitä naisvihan määrästä joka kotona kukki. Miehille olen aina ollut joko näkymätön tai epänainen, jota saa halveksia avoimesti. Sitten kun lukee netistä ja uutisista sotimisista ja raiskauksista jne niin ei vaan voi omata kovin positiivista suhdetta miehiä kohtaan...
Onneksi en ole katkera feministi, mä rakastan miehiä ja ne mua <3
Kerro isäsuhteestasi.