Vierailija

Kirjaston myöhästymismaksuja. Ennen siellä oli joku maksa-kohta netissä, ei enää.

Kommentit (7)

Vierailija

Minä olen maksanut ne ihan käteisellä kirjastokäynnin yhteydessä. On ollut todella helppoa. Miksi niitä pitäisi muutenkaan maksaa, ellet ole asioimassa kirjastossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen maksanut ne ihan käteisellä kirjastokäynnin yhteydessä. On ollut todella helppoa. Miksi niitä pitäisi muutenkaan maksaa, ellet ole asioimassa kirjastossa?

Ennen olen maksanut netissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi maksaisit ne netissä, jos olet kirjastoon menossa joka tapauksessa? Muutenhan noita maksuja ei ole mitään tarvetta maksaa, mikäli et ole menossa kirjastoon lainaamaan jotain niin, että maksut ovat yli lainauskieltorajan.

Vierailija

Missä ne on voinut maksaa netissä? Meillä kirjastossa kun esitin, että tämä olisi hyvä systeemi, niin kirjastonhoitajan mukaan nettimaksua ei saada yhdistettyä lainausjärjestelmään tarpeeksi halvalla, siksi maksut kirjastoon paikan päällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Oletko koskaan asioinut kaupassa? Siellä on tiski johon maksetaan. Kirjastossa toimii ihan samoin. Vai oletko onnistunut elämään pelkillä nettiostoksilla?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat